Mission Critical IoT Appoints John Hubler as Chief Revenue Officer

Mission Critical IoT logo
With over three decades of experience in enterprise technology and wireless telecommunications, Hubler brings a proven track record of driving revenue growth and building high-performance teams. Prior to joining Mission Critical IoT, he held senior leadership roles at several high-growth tech companies where he successfully drove business development, sales, and forged strategic partnerships.
John Hubler was the VP of Sales for Raco Wireless, a leading MVNE for 3+ years, successfully building a Channel Sales Program with over 1200+ resellers, contributing to 1.6 million SIMs annually. Raco Wireless was later a successful acquisition by Kore Wireless. He has also held executive management positions at BH IoT Group, 151 Advisors, T-Mobile and Verizon Wireless. John is currently a partner at BH IoT Group, a leading IoT consulting firm designing Go-To-Market strategies for companies dedicated to the Internet of Things.
“John’s deep industry expertise and visionary leadership makes him the ideal choice to lead our revenue organization,” said Dan Croft, CEO of Mission Critical IoT. “As we have experienced significant success, it becomes imperative that we have a true professional to lead our sales and business development efforts in the IoT marketspace. His insights and experience will be instrumental in driving our next phase of accelerated growth.”
Hubler’s appointment comes at a pivotal time for Mission Critical IoT, as the company continues to innovate in ensuring IoT users have a phenomenal experience. This great customer experience is absolutely essential for the thousands of current IoT proof-of-concepts migrating to full production deployments.
“I’m thrilled to join Mission Critical IoT at such an exciting time,” said Hubler. “The company’s commitment to innovation and customer success is unmatched. I look forward to working with the team to unlock new opportunities and deliver exceptional value to our existing and future clients.”
About Mission Critical IoT
Mission Critical is dedicated to the Internet of Things and its eco-system, specializing in providing an unmatched customer experience including Tech Support and Management for Fixed Wireless Access, IoT Software Applications, Platforms, Hardware and all aspects of Connectivity and Remote Monitoring Services technologies.
Media Contact:
For more information, visit www.mc-iot.com.
Media Contact: Steve Brumer
steve.brumer@mc-iot.com
404-641-7612
www.linkedin.com/company/missioncriticaliot/
Dan Croft
Mission Critical IoT
+1 847-708-3001
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

KLEVV MELUNCURKAN LINI SSD TERBARU: CRAS C925G, CRAS C910G NVME SSDS, DAN NEO N410+ SATA SSD
KLEVV تُطلق تشكيلة SSD محسّنة: CRAS C925G و CRAS C910G NVME SSDs و NEO N410+ SATA SSD
KLEVV เปิดตัวไลน์อัพสินค้า SSD รุ่นใหม่: CRAS C925G, CRAS C910G NVME SSDS และ NEO N410+ SATA SSD
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.