PlayersOnly Welcomes Golden Tiger as Newest Brand Partner in AI-Powered Sports Platform
Golden Tiger formulates clean, functional turmeric lemonades infused with superfoods, antioxidants, and 100mg of bioactive curcumin designed to fight daily inflammation, support recovery, immunity, and gut health. With a product lineup that includes both Sparkling and Still drinks, Golden Tiger is quickly becoming a go-to option for athletes who care about what they put in their bodies—on and off the court.
The brand will now be discoverable in the upcoming PlayersOnly platform; a smart, sports-focused marketplace where athletes can connect with wellness companies that align with their values, audience, and performance needs.
“We knew we were building something valuable, but the demand from the sports brand community has been beyond what we imagined,” said Founder & CEO, Tuan Ma. “It’s proof that the industry is ready for this shift. Take Golden Tiger, for example—they’re not just selling a product, they’re solving a real need with a functional, bioactive anti-inflammatory drink that fuels athletes. Stories like theirs deserve the spotlight, and we’re proud to help amplify them through PlayersOnly.”
Golden Tiger’s inclusion in the PlayersOnly platform means athletes and agents will now see the brand featured in AI-generated brand match reports, content strategy insights, and personalized partnership suggestions—making it easier to identify authentic brand fits based on lifestyle, performance focus, and audience engagement.
"At Golden Tiger, a major part of our success has been organically finding the right audiences that would benefit the most from our turmeric lemonades,” said Co-Founder & CMO, Janavi Dhawan. "With the Minnesota Timberwolves and Minnesota Wild already drinking our turmeric lemonades to fight inflammation and recover post-game, partnering with PlayersOnly to amplify our brand to reach more top athletes just made sense. We couldn't be more thrilled for what lies ahead."
PlayersOnly continues to expand its brand marketplace, which now includes companies across wellness, performance, fashion, and tech. The goal: to give athletes real-time access to curated brand opportunities backed by data—not just deals based on follower counts.
About PlayersOnly
PlayersOnly is the AI-powered, two-sided platform redefining branding, partnership strategy, and social connection in the sports industry. Combining advanced insights with a built-in social network, PlayersOnly empowers athletes, brands, and sports organizations to grow their influence, discover aligned partners, and build authentic relationships—on and off the field. Learn more at www.playersonly.io.
About Golden Tiger
Golden Tiger is the first functional beverage brand to harness the power of Curcumin, the medicinal extract from Turmeric, in its bioactive form. Inspired by 5,000 years of ancient Ayurvedic wisdom and backed by modern clinical science, each turmeric lemonade is perfected to help your body recover and heal from the inside out. Learn more at www.goldentigerlife.com.
Media & Brand Inquiries:
Alisa Kouznetsova – Head of Partnerships
alisa@playersonly.ai
Oliva Haring
PlayersOnly
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Online Car Buying Market Rapidly Increasing Worldwide CAGR of 12.7% by 2032| CarGurus Inc., CarMax Inc
TSS Solutions launches ‘TSS Next-Gen Technologies’ initiative at Paris Air Show
Glass Installation Services Market anticipated to reach US$1,120.193 million by 2030 at a CAGR of 5.54%
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.