Renowned Futurist and Media Visionary Andrew Eborn Joins FENIX360 as Strategic Advisor
NEW YORK, NY, UNITED STATES, July 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- FENIX360, the revolutionary artist empowerment platform reshaping the global music and creative economy, proudly announces the appointment of Andrew Eborn as a Strategic Advisor to the company.
A barrister, broadcaster, futurist, and rights specialist, Andrew Eborn is one of the most influential voices in the convergence of entertainment, technology, and innovation. Eborn has a rich history of empowering artists, other creators and rights owners to open new revenue streams and maximise the return on their rights. As the founder and President of Octopus TV, Eborn has worked with a vast array of global brands, broadcasters, and creatives. His unique ability to anticipate trends, navigate legal and commercial frameworks, and champion creative communities makes him an invaluable addition to the FENIX360 mission.
“We are thrilled to welcome Andrew Eborn into the FENIX360 family,” said Allan Klepfisz, CEO of FENIX360. “His global insights, ethical clarity, and unwavering support for creators align perfectly with our mission to put artists first — economically, legally, and culturally.”
FENIX360 has rapidly gained traction by offering artists, creators and rights owners unprecedented control over their work, direct monetization tools, and access to global audiences — all within a single app ecosystem. Eborn’s advisory role will help accelerate international growth, enhance legal and media frameworks, and deepen partnerships across entertainment, law, and broadcasting.
“I’m delighted to join FENIX360 as it pioneers a new era of empowerment for artists,” said Andrew Eborn. “Creativity is currency. FENIX360 not only recognizes this — it builds the infrastructure to make sure artists are finally paid their worth. I look forward to helping shape the future of this game-changing platform.”
Eborn will be particularly focused on expanding FENIX360’s footprint across Europe and Asia, guiding strategic media relationships, and advising on legal and rights matters in the evolving digital content economy.
For interviews, partnership inquiries, or further information, please contact press@fenix360.com.
About FENIX360
FENIX360 is a global artist empowerment platform and app that enables creators to monetize their work across music, video, merchandise, and experiences. With a mission to restore fairness, transparency, and opportunity to artists everywhere, FENIX360 integrates fan engagement, commerce, and promotion in one seamless ecosystem.
Visit www.fenix360.com for more.
Jimmy Star
World Star PR
+1 954-629-7422
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Laser Interferometer Market 2025 Trends: Expected to Grow at a CAGR of 6.8% from 2022 to 2031, Claims AMR
DiscoverMyBusiness Launches Digital Marketing Services in Spain to Help Local Businesses Grow Online
Diatom Capital Acquires Industrial Electronics Services Inc.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.