Runway Ready at Junior’s Fashion Week, Dubai In association with Marks & Spencer
JFW, Asia’s finest runway showcase for kids international fashion, is all set to make a dazzling debut in Dubai on 11 May 2025 at Le Méridien Dubai Hotel.
DUBAI, DUBAI, UNITED ARAB EMIRATES, May 11, 2025 /EINPresswire.com/ -- Junior’s Fashion Week (JFW), Asia’s finest runway showcase for kids international fashion, is all set to make a dazzling debut in Dubai on 11 May 2025 at Le Méridien Dubai Hotel. Known for blending global fashion aesthetics with real, joyful childhood experiences, JFW is the ultimate platform where young trendsetters walk the ramp with confidence and charisma. This season, the spotlight shines brightly on Marks & Spencer, as JFW’s fashion showcase partner.
As a brand known for its commitment to style, quality, comfort, and British heritage, Marks & Spencer continues to win hearts across generations. From everyday essentials to occasion wear, their kidswear collection brings together playful charm and functional style perfectly aligning with JFW’s mission to let young personalities shine on the runway.
To mark the beginning of this exciting journey, Junior’s Fashion Week and Marks & Spencer hosted a heartwarming Super Moms Party on 7 May 2025 at the Marks & Spencer store in Dubai Festival City Mall. The event will bring together influential mom bloggers, creators of Dubai for an evening of memories, fashion previews, and a toast to motherhood. There will also be personalised fittings at the store for the young runway stars, as they gear up for their big day on the JFW stage.
Dubai is a vibrant cultural hub, and we’re thrilled to create moments that are as meaningful as they are memorable. The junior models walking the runway are handpicked and groomed by Juniors Model Management, a trusted name in nurturing young talent across the region. From their first fitting to their final walk, each child is guided with care, confidence, and a whole lot of excitement.
About Juniors Fashion FZCO
Juniors Fashion FZCO is the UAE-based vertical of Juniors Group of Companies, curating high-impact fashion showcases across the Middle East. With a focus on luxury fashion, creative storytelling, and meaningful brand experiences, the company sets the gold standard for kids’ fashion events in the region.
Checkout the JFW Instagram for all the live buzz at - juniorsfashionweek
Deepti Sharma
Juniors Fashion FZCO
+971 547307111
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Dialogue with Three Chords and brooklynONE Productions Celebrate Pride Month with Night of Original Theatre
Business Solutions Marketing Group Unveils AI Video Marketing Program: Propelling Small Businesses to Google Page ONE
Eylsia, Rising Filipina Pop Artist, Explores the Promise and Challenges of AI in Music
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.