SENNZA MEDIA CONFIRM THE LAUNCH OF HARRINGTON MEDIATION CENTRE IN THE HEART OF SYDNEY
Interest has grown sharply in specialty dispute resolution facilities and Sennza Media feature the launch of the Harrington Mediation Centre in Sydney’s CBD.
SYDNEY, NSW, AUSTRALIA, April 23, 2025 /EINPresswire.com/ -- The media blog has been publishing on the web for over 10 years and is committed to meeting client needs in both the information it provides readers and the technology it uses. They have a long history of regularly featuring Australian industry sectors and companies.Sennza Media have been asked a lot recently to write on specialty office trends that are often not talked about in mainstream media or property commentators. They have listened to their website readers and the first article in this new series confirms the launch of the specialist Harrington Mediation Centre in Sydney’s CBD.
Harrington Mediation Centre is your premium destination for dispute resolution in Sydney. Located on level one of 24 Hickson Road, Millers Point in Sydney, it is suitable for mediation, general meetings and small conferences. Independent Practitioners are also welcome to book the rooms.
The premier centre has a ten-seater boardroom and two mediation rooms that are all housed in a beautifully refurbished heritage building, conveniently located in the heart of Sydney. All rooms have cutting edge technology commensurate with leading dispute resolution centres around the globe.
Ahead of the feature being published, they are only too happy to provide readers with detailed information on the centre by calling their office on +61 2 72414353. Alternatively use their website contact form or visit the website here: https://harringtonmediationcentre.com.au/
About Sennza Media
Sennza Media is a leading Australian online lifestyle magazine site for the discerning reader. It covers everything from health, fitness, home and garden matters to tips for selecting a business coach or cosmetic dentist. There is something for every visitor to their website.
Their online presence has been growing sharply in popularity and is experiencing significant growth in visitors to their online magazine over recent years. Credit for this is due to them responding quickly to their website visitors feedback surveys on the content and experiences they seek. The features on specialty office trends are in response to listening to readers.
To learn more about Sennza Media, visit their website here: https://www.sennza.com.au
Tina Janes
Sennza Media
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Desjardins Negative Vacation Bank Class Action – Certified on Consent for the Purposes of Settlement
Refined Cane Sugar Market to Reach USD 120.1 Billion by 2035 As Rising Demand for Processed Food and Beverage Ingredient
Leading ERP solutions to showcase at Dublin ERP HEADtoHEAD™ event
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.