SequoiaAT Taps New Sales Chief to Drive AI-First, Quantum Computing Transformation
Leveraging AI & quantum computing in software services to transform life sciences, cleantech, digital transformation & industrial automation via new sales hire
Jerry Nicholas brings over twenty years of B2B technology sales experience from roles at Wipro, Aricent, Capgemini and other leading firms. He has led sales teams across telecom, automotive, industrial, manufacturing, healthcare, and semiconductor sectors, focusing on embedded systems, cloud, mobile, IoT, and AI solutions. In his new role, Jerry will work with clients and internal teams to build relationships and support SequoiaAT’s growth initiatives in AI & Quantum Computing.
“We are entering a pivotal growth phase and securing seasoned sales leadership was essential. With Jerry’s deep domain expertise, customer-first mindset, and passion for quality outcomes, he will be instrumental in helping us scale our global footprint and deliver even greater value to our clients.”— Aju Kuriakose, CEO of Sequoia Applied Technologies
"I am thrilled to join Sequoia Applied Technologies at such an exciting moment. The company’s engineering-driven culture, focus on quality, and commitment to innovation make it a compelling partner for customers. I look forward to accelerating our growth journey and empowering clients with cutting-edge AI and IoT solutions," said Jerry.
About Sequoia Applied TechnologiesFounded in 2016 and headquartered in Santa Clara California, Sequoia Applied Technologies is a software engineering services firm specializing in digital transformation, mobile development, cloud applications, software testing, and AI and ML. SequoiaAT partners with product companies in life sciences, cleantech, consumer electronics, and retail to deliver high-quality solutions on time and within budget. Visit www.sequoiaat.com to learn more.
Maya Patel
Sequoia Applied Technologies
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

1001Canvas Launches 'Vintage Paint by Numbers' Collection — A Creative Tribute to Timeless Nostalgia
Industry Calls for Innovative International Student Accommodation Solutions
Alamaula vuelve a la Argentina: clasificados gratis sin comisiones ni vueltas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.