Surcheros Lands on Fast Casual’s Top 100 Movers & Shakers List
Debuts on prestigious list of most successful brands
ALPHARETTA, GA, UNITED STATES, June 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- Surcheros, a community favorite rooted in bold flavors with Southern hospitality, caps off a major growth year with another milestone. Fast Casual Magazine recently named the Georgia-based Fresh-Mex company to its 2025 Top 100 Movers & Shakers list. Surcheros debuted at #50, marking the brand’s first appearance on the annual list, which highlights standout brands driving industry innovation, growth, and customer experience through technology and trendsetting strategies.“We feel incredibly honored to receive this recognition from Fast Casual and to stand alongside other brands that continue pushing the industry forward with innovation and excellence,” said Luke Christian, Founder & CEO of Surcheros. “In 2024, our loyal customers, dedicated team members, and corporate and franchise partners drove steady restaurant growth and strong revenue gains. With a healthy development pipeline and a shared vision, we broke into new markets and built momentum that we plan to carry into future expansion.”
Surcheros earned its place by accelerating both franchise and company-owned locations throughout the Southeast. In 2024, experienced multi-unit operators helped accelerate growth, while the brand streamlined the build-out process and strengthened local marketing support. These efforts reflect Surcheros’ commitment to thoughtful expansion, operational excellence, and exceptional guest experiences, which align with the values celebrated by this year’s Fast Casual Top 100 honorees.
Surcheros continues advancing its growth strategy with upcoming locations across the Southeast. The brand recently celebrated a grand opening in Bainbridge, Georgia, and has plans for additional openings in the state, as well as Tennessee, South Carolina, and Florida. These openings form part of a broader plan targeting high-potential Southeastern markets where demand for fresh, customizable Tex-Mex continues to rise.
For more information about Surcheros, including franchising opportunities, visit www.surcheros.com or follow on social @Surcheros.
About Surcheros®
Luke Christian launched Surcheros in 2007 with a simple formula in mind: combine bold Tex-Mex flavors with the Southern hospitality of his youth.
Each meal is custom made to order. Guests can build burritos, tacos, quesadillas, salads, and more by choosing from freshly grilled meats and a wide selection of toppings and signature sauces. The family-friendly menu also offers meals for the Lil' Ones with their kids menu and catering options for groups of 10 or more.
Surcheros is pleased to serve guests throughout the southeast and looks forward to continued expansion. In 2025, Surcheros earned a spot on Fast Casual’s Top 100 Movers & Shakers list, further validating its growing momentum and commitment to excellence.
Interested in joining the Surcheros family? Learn more at www.surcheros.com/franchising.
Jazlyn Burgos
Ink Link Marketing
+1 305.631.2283
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Reinforcement Learning Market Growing at a 41.5% CAGR | Reach USD 88.7 Billion by 2032 Globally
LNE Surveys Provides Top-Tier Drone Surveying for Commercial Properties Nationwide
Sun Cabo Expands to Punta Mita, Bringing its Luxury Service to Mexico’s Pacific Coast
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.