Walk-In Talk Media Announces Strategic Partnership with Pass the Honey
Walk-In Talk Media partners with Pass the Honey to spotlight regenerative honeycomb and bee-centered sustainability via food media storytelling.
This partnership aligns Walk-In Talk Media’s expansive podcast, film, and photography network with Pass the Honey’s mission of transparency, sustainability, and bee-centered food systems. Known for their single-serve, grab-and-go honeycomb, Pass the Honey is leading the movement toward purity and regenerative agriculture.
“We’re excited to share the story of Pass the Honey—not just as a product, but as a catalyst for change in how we value bees, purity, and sustainability,” said Carl Fiadini, Founder & CEO of Walk-In Talk Media and host of the #1-ranked Walk-In Talk Podcast. “Their mission and values align perfectly with what our audience is hungry for—authenticity, quality, and impact.”
The partnership includes branded content and integrated exposure across Walk-In Talk Media platforms:
– Podcast features with brand storytelling and guest interviews
– On-camera product placement in food documentaries and studio photography
– Social storytelling campaigns reaching chefs, buyers, and food-forward audiences
With a regenerative apiculture model that prioritizes bee health and traceable sourcing, Pass the Honey brings purpose to the plate. Walk-In Talk Media will amplify that mission through cinematic storytelling and industry-focused content.
About Pass the Honey
Founded in 2018 by Douglas Raggio, Pass the Honey offers the only single-serve, snackable honeycomb on the market. The company champions regenerative beekeeping, clean sourcing, and consumer education around honey purity. Learn more at passthehoney.com.
About Walk-In Talk Media
Led by Carl Fiadini, Walk-In Talk Media produces the #1-ranked Walk-In Talk Podcast, original food documentaries, and editorial photography spotlighting the hands and stories behind the plate. WIT is the official media partner for the NY, CA, and FL Restaurant Shows, the Pizza Tomorrow Summit, and the U.S. Culinary Open. As the North American partner of The Burnt Chef Project, WIT is also a leading voice in hospitality mental health advocacy.
Carl Fiadini
Walk-In Talk Media
+1 813-944-9530
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

MustWants Launches in Colorado, Empowering Military Families with Trusted Relocation Support and Veteran-Led Expertise
Survival, Memories, and Miracles Intertwine in Poignant Debut Novel by Tilly Grey
New U.S. Housing Policies May Boost Foreclosures & Investment Opportunities in 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.