Komunikaty PR

10 nowych najemców – Galeria Wileńska podsumowuje 2022 rok

2023-01-19  |  15:00

W 2022 roku grono najemców Galerii Wileńskiej powiększyło się o 7 nowych lokali i 3 wyspy handlowe. Zmiany dotyczą zarówno oferty handlowej, usługowej, jak i gastronomicznej. Co więcej, w ubiegłym roku w Galerii Wileńskiej otworzył się pierwszy w Polsce second hand marki Na Okrągło stworzonej przez Fundację Ubrania do Oddania. Klienci z niecierpliwością czekali także na otwarcie Dealz, które nastąpiło we wrześniu. To jednak nie koniec zmian w Galerii Wileńskiej. Od połowy stycznia klienci mogą skorzystać z oferty sklepu Terranova.

Mimo że pandemia zmieniła trendy zakupowe, nikt nie ma wątpliwości jak ważne są centra handlowe i jak istotna jest obecność bogatej oferty w obiekcie. — Rok 2022 udowodnił, że klienci potrzebują doświadczeń – zarówno z produktami, jak i z innymi ludźmi. Dlatego dbamy, aby oferta Galerii Wileńskiej była zróżnicowana i stale ją rozszerzamy — mówi Marta Chojnacka, dyrektor centrum handlowego Galeria Wileńska.Staramy się zagwarantować mieszkańcom dzielnicy także atrakcyjne wydarzenia. Poza nowymi otwarciami, skupialiśmy się na działaniach niestandardowych. Również i w tym roku planujemy takie inicjatywy jak spacery z cyklu Chodź na Pragę czy Praskie Dni Senioradodaje.

W ubiegłym roku klienci centrum szczególnie czekali na otwarcie Dealz – sklepu z szerokim asortymentem artykułów spożywczych, wyposażenia domu czy zabawek dla dzieci. Do kultowych marek Dealz należą zagraniczne przysmaki: Terry's, Reese’s, Hershey's, Haribo, Toffifee, Pringles czy Doritos. To pierwszy sklep tej sieci na Pradze-Północ, który zajmuje powierzchnię ponad 450 mkw. i usytuowany jest w Galerii Wileńskiej na parterze.

Również pod koniec września w centrum handlowym otworzył się nowy lokal gastronomiczny – SprinGo. Restauracja skupia się na zdrowym żywieniu i stara się dostarczyć klientom jak najświeższe produkty. SprinGo serwuje własne sosu, soki i lemoniady nie używając barwników, półproduktów i konserwantów.

W 2022 roku Galeria Wileńska podjęła współpracę z nowymi najemcami: Silcare i Super Prezenty. W drogerii Silcare znaleźć można nie tylko produkty do pielęgnacji ciała, włosów i dłoni, ale również wiele ozdób oraz akcesoriów.  Super Prezenty to natomiast idealne miejsce na kupno kreatywnego prezentu. Szeroki wybór upominków, w postaci np. skoku na bungee lub wyjątkowej kolacji, z pewnością sprosta wymaganiom najbardziej wymagających klientów.

Do centrum handlowego położonego w samym sercu Pragi-Północ w 2022 roku zawitała odzież z drugiego obiegu za sprawą pierwszego w Polsce second handu marki Na Okrągło. Jest to nowy koncept Fundacji Ubrania Do Oddania, która promuje ideę zrównoważonej konsumpcji. W sklepie znajdziemy zatem bogaty asortyment wyselekcjonowanych ubrań, butów, akcesoriów i zabawek z drugiej ręki. Oprócz samych zakupów, możemy także oddać w tym sklepie niepotrzebne nam już ubrania.

Od dawna centra handlowe to nie tylko zakupy, dlatego Galeria Wileńska stale rozszerza swoją ofertę usługową. W centrum tym znajduje się także m.in. TUI Centrum Podróży, gdzie można zarezerwować wymarzoną wycieczkę. W Galerii Wileńskiej można połączyć przyjemne z pożytecznym. Klienci centrum od ubiegłego roku mają możliwość zostawienia samochodu na czas zakupów w Dream Car, ręcznej myjni samochodowej i wrócić do domu błyszczącym pojazdem.

W centrum pojawiły się też trzy nowe stoiska. By zadbać o ochronę i modny wygląd swojego telefonu, warto odwiedzić punkt Fonny Funny, który w swojej ofercie posiada akcesoria GSM oraz nieprzeciętne dodatki „modowe” i ochronne do smartfonów. Punkt Sorvella Perfume zaprasza natomiast klientów do swojego świata wyrafinowanych zapachów. W tym miejscu można zakupić zapachy inspirowane znanymi, ekskluzywnymi markami i niszowymi perfumami. Evapify to natomiast firma oferująca różne marki e-papierosów jednorazowych - o nowoczesnym designie i zaskakujących smakach.

To nie koniec zmian, jakie zaszły w roku ubiegłym. Strefa Rozrywki, która jest świetnym miejscem do spędzenia wolnego czasu, przeniosła się do nowego lokalu na poziomie +2, znajdującego się nieopodal strefy dla dzieci. Całe rodziny lub grupy znajomych mogą skorzystać tam z automatów do gier, m.in. wirtualnych kręgli, Rainbow, koszykówki, cymbergaja czy Shot Western. Zdobyte podczas gry bilety można wymienić na nagrody.

Wraz z początkiem nowego roku w Galerii Wileńskiej otworzył się sklep włoskiej marki odzieżowej Terranova. Sklepy Terranova są zainspirowane modelami inkluzywności, sprawiają, że klient czuje się nie tylko swobodnie, ale jest częścią prawdziwej społeczności. Produkty z linii damskiej, męskiej, są kolorowe, ironiczne, innowacyjne, ale przede wszystkim dostępne. Klienci chętni do odwiedzenia tego sklepu, znajdą go na poziomie +1.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją Biuro prasowe
2025-07-30 | 09:25

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

W wielu organizacjach procesy związane z dokumentacją funkcjonują na uboczu uwagi zarządów, choć mają bezpośredni wpływ na ciągłość operacyjną, zgodność
Firma CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
2025-07-24 | 14:00

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Nowe partnerstwo ma służyć pogłębieniu integracji pomiędzy profesją  finansową a środowiskiem cyberbezpieczeństwa w Europie poprzez wymianę wiedzy, rozwój kompetencji
Firma Z ziemniaka zrobili biznes
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.