12 mln unikalnych użytkowników odwiedziło w marcu portale Grupy PTWP
Grupa PTWP w marcu br. zanotowała rekordowe wyniki swoich serwisów internetowych. Tym samym spółka przekroczyła o 20 proc. cel rozwojowy na 2022 r., który zakładał osiągnięcie progu 10 mln UU miesięcznej liczby odwiedzin. Historyczne wyniki zdobyły między innymi portale, takie jak: rynekzdrowia.pl, pulshr.pl czy wnp.pl.
- Tworząc strategię rozwoju portali Grupy PTWP na 2022 r. zakładaliśmy stabilny wzrost z 8 do 10 mln miesięcznych odwiedzin użytkowników. Już teraz zrealizowaliśmy ten cel przekraczając w marcu br. próg 12 mln unikalnych użytkowników we wszystkich naszych serwisach internetowych. To dowód na trafnie obrany kierunek, a także ciężką i efektywną pracę, którą wykonaliśmy przez ostatnie miesiące, aby dostosować publikowane treści do oczekiwań czytelników - ocenia Wojciech Kuśpik, prezes zarządu Grupy PTWP.
Największy wzrost (1,8 mln UU) zanotował rynekzdrowia.pl, który poprawił swój wynik względem marca 2021 r. prawie trzykrotnie. Ponad 1,1 mln unikalnych użytkowników odwiedziło pulshr.pl (wzrost o 200 proc.), natomiast treści zamieszczone w serwisie portalsamorządowy.pl przyciągnęły ponad 2 mln czytelników (wzrost o 139 proc.). Bardzo dobry wynik zanotował również portal wnp.pl, który w marcu odwiedziło ponad 3,5 mln unikalnych użytkowników, generując przy tym 12,6 mln odsłon.
- Rekordowe wyniki portali branżowych Grupy PTWP świadczą o tym, że czytelnicy szukają specjalistycznych treści publikowanych przez zaufane media. Analizując obecną sytuację związaną z szumem informacyjnym, widzimy duży potencjał wśród tych serwisów, które stawiają na rzetelny przekaz i zweryfikowane informacje. Chcemy właśnie w tym kierunku podążać - podsumowuje prezes Grupy PTWP.
Grupa PTWP w czwartym kwartale 2021 r. wypracowała ponad 1,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto. Narastająco, od stycznia do grudnia ub. roku, zysk brutto Grupy wyniósł 9,3 mln zł, a łączne przychody netto ze sprzedaży przekroczyły 55,1 mln zł.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.