Komunikaty PR

15 lat Wyjątkowych przeżyć! Wyjątkowy Prezent z jubileuszem swojej działalności

2022-09-23  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sofiia Baianova
Wyjątkowy Prezent

ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/

Wyjątkowy Prezent, będący częścią międzynarodowej grupy Emoti Group, pierwsza w Polsce firma oferująca vouchery prezentowe na przeżycia, obchodzi swoje 15 lecie. 

Szybki rozwój zawdzięcza klientom, z którymi buduje aktywny dialog, pełen uwagi i zaufania, a także licznym partnerom i zespołowi, którzy wspólnie tworzą coraz bardziej kreatywną i różnorodną ofertę.

 

Per aspera ad astra 

Spacer po ścianie wieżowca, kolacja w ciemności, wyprawa wędkarska na łososie, tratowanie wraków, kulinarny event wśród stworów morskich i 3 milionów litrów wody - to tylko namiastka projektów własnych i partnerskich Wyjątkowego Prezentu, które podbiły serca mieszkańców Polski. 

Początki firmy sięgają 2007 roku, kiedy to jedna osoba postanowiła zaskoczyć drugą niezwykłym prezentem w formie przeżycia…

“Inspiracją do powstania Wyjątkowego Prezentu był podarunek świąteczny, który mój wspólnik wręczał swojemu przyjacielowi. Był to 2007 rok, a prezentem był własnoręcznie zrobiony voucher na jazdę quadem. To wydarzenie wspominamy do dziś, właśnie jako symboliczny moment powstania firmy. Na samym początku w naszej ofercie było zaledwie kilkadziesiąt produktów” – wspomina CEO Wyjątkowego Prezentu Jakub Matuszewski.

Obecnie w ofercie Wyjątkowego Prezentu jest ponad 8 000 prezentów, w różnych lokalizacjach i dopasowanych do różnych gustów - dla kobiet, mężczyzn, par, przyjaciół, dzieci i rodzin. Dla miłośników ekstremalnych doświadczeń (jak noc na skale i lot szybowcem), dla spragnionych odpoczynku dla ciała i duszy (dzień w spa, wszelkie masaże i usługi upiększające, a także wyjazdy w klimatyczne miejsca), dla poszukiwaczy przygód (shitty dinner, kurs nurkowania i tratowanie wraków) i romantycznych chwil (podwodna kolacja, masaż dla dwojga, romantyczny pobyt w aquaparku i zwiedzanie winnicy). 

Te i inne doświadczenia przeszły próbę pandemią COVID-19 i wybuchem wojny za wschodnią granicą. Jednak dzięki uważnemu słuchaniu klientów, wprowadzeniu wydłużonego czasu na realizację, systematycznemu zwiększaniu sieci partnerów i sprzedaży, a także wprowadzaniu nowych pomysłów na spełnianie małych i dużych marzeń firma odnotowuje ciągły wzrost sprzedaży. “Jeszcze bardziej doceniamy doświadczenia i prawdziwe emocje” - potwierdza na podstawie doświadczeń sprzedażowych kierownik retail sieci własnej Wyjątkowego Prezentu Cezary Holenderski. 

 

Nowatorskie rozwiązania

Wyjątkowy Prezent od 15 lat stawia na nowatorskie rozwiązania. To oni stoją za dwoma najpopularniejszymi “fine diningami” w kraju - kolacją w ciemności i podwodną kolacją. Firma jako pierwsza i jedyna w branży podjęła decyzję o wydłużeniu ważności voucherów aż do 3 lat i ciągle szuka rozwiązań, które bezpośrednio i pośrednio wpływają na poprawę jakości oferowanych usług. 

Ponadto Wyjątkowy Prezent jako pierwszy w swojej branży wprowadził gwarancję ceny, czyli zapewnienie, że cena prezentu jest zawsze identyczna jak u jego Wykonawcy. Innymi słowy - oferta na stronie wyjątkowyprezent.pl czy w jednym ze sklepów  stacjonarnych firmy jest ceną rynkową lub nawet niższą od niej. To przekłada się na zaufanie klientów oraz przejrzyste warunki współpracy z partnerami. 

Obserwując marzenia i potrzeby klientów, Wyjątkowy Prezent wprowadził rozwiązania prezentowe dla niezdecydowanych - Pakiety Prezentów (tzw. Pakiety Przeżyć), dzięki którym osoba obdarowana sama wybiera, jaki prezent chce zrealizować. Nie należy go jednak mylić z Kartą Podarunkową (która też jest w ofercie firmy). Pakiet to zbiór prezentów, dopasowanych tematycznie lub lokalnie, spośród których wybiera się jedno przeżycie. Jest to swoista gwarancja spokoju - zarówno dla osoby, która prezent wręcza, jak i tej, która go otrzymuje.
 

Klucz do sukcesu 

Nie istnieje uniwersalny klucz do sukcesu, ale Wyjątkowy Prezent w swoich działaniach wykazuje postawę prokonsumencką. Firma wielokrotnie podkreślała, że to Klient marzy i zaczyna dostrzegać, że spełnianie marzeń jest proste, co stało się mottem firmy w ostatnich latach. Wyjątkowy Prezent uważnie obserwuje rynek i tendencje, nie bojąc się wprowadzać nowatorskich rozwiązań, takich jak 3-letnie Vouchery czy samoobsługowe automaty sprzedażowe, tzw. voucheromaty. Ponadto firma cały czas rozwija własną i partnerską sieć sprzedaży.

Jeśli miałbym wskazać największy sukces Wyjątkowego Prezentu, to bez wahania odpowiedziałbym: ludzie. Mam tu na myśli wszystkich, którzy tworzą tę wyjątkową firmę - zarówno osoby pracujące w biurze, jak i ambasadorów naszej marki w punktach sprzedaży na terenie całej Polski. Przykładamy dużą wagę do relacji w firmie i wiemy, że każdy z nas ma swoje pragnienia i pasje. Czerpiemy z tego inspirację, która przekłada się na oryginalny produkt. - zdradza Jakub Matuszewski.

Równie ważna w rozwoju firmy jest sieć partnerów, którzy dostarczają nie tylko unikalne, ale również te popularne i lubiane oferty. Wśród ponad 8000 propozycji prezentowych znajdują się przeróżne możliwości spędzania czasu - od najbardziej popularnych, jak vouchery do klimatycznych restauracji czy wyjazdów w inspirujące miejsca, przez najbardziej ekstremalne, jak skok ze spadochronem czy zejście po pionowej ścianie budynku, aż do najbardziej oryginalnych, jak wyprawa wędkarska na łososie czy nurkowanie w zalanym kamieniołomie. Wielu Partnerów współpracuje z firmą od lat, tworząc naprawdę udane, oparte na zaufaniu, relacje.

 

Łatwy dostęp do marzeń

Pierwszy sklep stacjonarny został otwarty w 2012 roku w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy. W trosce o dostępność dla klientów, Wyjątkowy Prezent prowadzi sprzedaż prezentów zarówno w formie online i przez własną sieć sprzedaży (we wrześniu został otwarty 62 sklep w sieci),  jak i w sklepach partnerskich (m.in. Auchan, Market Ubezpieczeń, Media Markt). Ponadto w 2022 Wyjątkowy Prezent wprowadził nowoczesne rozwiązanie sprzedażowe - wówczas w warszawskiej Galerii Północnej stanął pierwszy w Polsce automat samoobsługowy, sprzedający vouchery na przeżycia. 

Voucheromat to innowacyjny automat, który w sposób intuicyjny przeprowadza klienta przez cały proces zakupowy - od inteligentnego dopasowania prezentu do potrzeb, okazji i zainteresowań osoby obdarowywanej, aż do natychmiastowego i bezproblemowego zakupu. Jest to proste i inteligentne urządzenie, które pozwala w łatwy sposób zakupić prezent z całej dostępnej oferty, która stale się rozwija i rozszerza, a obecnie liczy ponad 8000 propozycji. Wszystkie przeżycia są dostępne od ręki, a Klient dodatkowo otrzymuje atrakcyjne pudełko prezentowe całkowicie za darmo, czyli otrzymuje gotowy do wręczenia prezent – nawet w niehandlową niedzielę. 

Obecna strategia rozwoju samoobsługowej sprzedaży Wyjątkowego Prezentu, zakłada ekspansję na małe lokalizacje, w których otwarcie sklepu czy stoiska mogłoby być utrudnione. 

 

Plany na przyszłość

“Od początku swojego istnienia na polskim rynku zaszczepiamy Polakom zamiłowanie do doświadczania. Jako pierwsi podjęliśmy się wyzwania, by zmieniać kulturę obdarowywania w taki sposób, by Polacy wręczali bliskim przeżycia pełne radości, które stwarzają szansę doświadczania nowych sytuacji, realizowania pasji i spełniania marzeń. Udało się, czego potwierdzeniem jest prawie 1 500 000 voucherów na przeżycia, które trafiły w ręce osób, którzy razem z nami wierzą, że spełnienie marzeń jest proste” - mówi CEO Wyjątkowego Prezentu. 

Aktualnie najważniejszym celem firmy pozostaje utrzymanie pozycji lidera i zwiększenie udziału w rynku. Z wypowiedzi liderów wynika, że firma w kolejnych latach planuje dynamiczny rozwój sieci sprzedaży - własnej i partnerskiej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie? Biuro prasowe
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.