41% podróżnych* rezygnuje z zakupu, gdy wzrośnie cena biletu – Fru.pl wprowadza
Znajdujesz bilety w świetnej cenie, ale zanim je kupisz musisz wszystko sprawdzić. A wtedy zaczynają się problemy – ten jeden znajomy z paczki nie odpisuje na wiadomości, mąż nie może złapać szefa, by potwierdzić urlop. Czekasz, zaczynasz się irytować i odechciewa ci się całego wyjazdu. Dzięki usłudze Blokada Ceny na Fru.pl ten scenariusz przechodzi do przeszłości. Teraz, gdy znajdziesz atrakcyjną ofertę biletów, możesz ją zablokować na okres nawet 3 dni. Jeśli cena spadnie, zapłacisz niższą kwotę, jeżeli wzrośnie – Fru.pl dopłaci różnicę.
Blokada Ceny jest już dostępna na stronie Fru.pl. W oknie wyszukiwania, pod przyciskiem „Zarezerwuj” prowadzącym do zakupów, znajduje się kolejny „Zablokuj cenę”, który umożliwia zachowanie danej ceny na okres 24, 48 lub 72 godzin. Należy wybrać jeden z wariantów czasowych i gotowe. Jeśli zdecydujemy się na zakup biletów, to wystarczy je opłacić przed upływem wybranego czasu, a potem nie pozostaje już nic innego tylko pakowanie walizki. Co ważne, jeśli cena spadnie, klient zapłaci mniej, jeśli lot nie będzie już dostępny, Fru.pl zwróci opłatę za usługę Blokady Ceny w ciągu maksymalnie 24 godzin**, a jeśli nie zdecydujemy się wykupić biletu poniesiemy jedynie koszt samej usługi.
To wygodne rozwiązanie, które pozwala w spokoju potwierdzić terminy z towarzyszami podróży, sprawdzić noclegi i skoordynować wszystkie elementy wyjazdu. Blokada ceny pomaga również uniknąć ryzyka, w przypadku zmiany planów.
Fru.pl często prosi klientów o dzielenie się opiniami, by móc odpowiadać na ich potrzeby. Dlatego w ankiecie* „Gdzie Polacy planują swoje podróże wakacyjne w 2024 roku?”, pojawiły się pytania na temat usługi blokowania ceny. Dla ponad połowy (51,8%), z 600 przepytanych osób, możliwośc zablokowania ceny biletu na wybrany okres (np. 3 dni) była bardzo ważna lub ważna (dla 21,1% – bardzo ważna, a 30,7% – całkiem ważna). W tej samej grupie osób prawie 75% zadeklarowało, że w przyszłości rozważa skorzystanie z takiej usługi, a 41% przyznało, że zdarzyło im się zrezygnować z zakupu biletu lotniczego, ponieważ nagle wzrosła jego cena.
„Wielu naszych klientów deklarowało, że taka możliwość ma dla nich duże znaczenie. Dla części z nich jest to ważne z uwagi na konieczność potwierdzania terminów z osobami towarzyszącymi, inni mówili o łatwiejszej logistyce i oszczędności czasu, gdy nie muszą co chwilę sprawdzać cen, kolejni po prostu chcieli bez pośpiechu zastanowić się nad daną podróżą. Wychodząc naszym klientom naprzeciw, postanowiliśmy zaoferować usługę Blokady Ceny i ułatwić im planowanie swoich podróży” – podkreśla Marta Gałuszka, Brand Manager FRU.pl.
Fru.pl od początku stawia na komfort podróży klientów i dostarczanie rozwiązań, które pomagają w wygodnym, pełnym spokoju podróżowaniu. Blokowanie ceny uzupełnia ofertę dodatkowych usług, wśród których znajdują się m.in.: FRU Flex umożliwiająca odwołanie lub zmianę terminu lotu bez podawania przyczyny, FRU Automatyczna Odprawa – dokonywana online przez konsultantów Fru.pl, a także ubezpieczenie podróżne FRU Medical, czy też FRU Trip Protect oferujące bezpłatne alternatywy w przypadku opóźnienia, odwołania lub zmiany lotu.
*Ankieta „Gdzie Polacy planują swoje podróże wakacyjne w 2024 roku?” została przeprowadzona w formie internetowej na próbie 600 osób, w terminie 6-22.05.2024.
**Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.fru.pl/blokada-ceny

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.