Komunikaty PR

41% podróżnych* rezygnuje z zakupu, gdy wzrośnie cena biletu – Fru.pl wprowadza

2024-05-29  |  10:45
Biuro prasowe

Znajdujesz bilety w świetnej cenie, ale zanim je kupisz musisz wszystko sprawdzić. A wtedy zaczynają się problemy – ten jeden znajomy z paczki nie odpisuje na wiadomości, mąż nie może złapać szefa, by potwierdzić urlop. Czekasz, zaczynasz się irytować i odechciewa ci się całego wyjazdu. Dzięki usłudze Blokada Ceny na Fru.pl ten scenariusz przechodzi do przeszłości. Teraz, gdy znajdziesz atrakcyjną ofertę biletów, możesz ją zablokować na okres nawet 3 dni. Jeśli cena spadnie, zapłacisz niższą kwotę, jeżeli wzrośnie – Fru.pl dopłaci różnicę.

 

Blokada Ceny jest już dostępna na stronie Fru.pl. W oknie wyszukiwania, pod przyciskiem „Zarezerwuj” prowadzącym do zakupów, znajduje się kolejny „Zablokuj cenę”, który umożliwia zachowanie danej ceny na okres 24, 48 lub 72 godzin. Należy wybrać jeden z wariantów czasowych i gotowe. Jeśli zdecydujemy się na zakup biletów, to wystarczy je opłacić przed upływem wybranego czasu, a potem nie pozostaje już nic innego tylko pakowanie walizki. Co ważne, jeśli cena spadnie, klient zapłaci mniej, jeśli lot nie będzie już dostępny, Fru.pl zwróci opłatę za usługę Blokady Ceny w ciągu maksymalnie 24 godzin**, a jeśli nie zdecydujemy się wykupić biletu poniesiemy jedynie koszt samej usługi.

To wygodne rozwiązanie, które pozwala w spokoju potwierdzić terminy z towarzyszami podróży, sprawdzić noclegi i skoordynować wszystkie elementy wyjazdu. Blokada ceny pomaga również uniknąć ryzyka, w przypadku zmiany planów.
 

Fru.pl często prosi klientów o dzielenie się opiniami, by móc odpowiadać na ich potrzeby. Dlatego w ankiecie* „Gdzie Polacy planują swoje podróże wakacyjne w 2024 roku?”, pojawiły się pytania na temat usługi blokowania ceny. Dla ponad połowy (51,8%), z 600 przepytanych osób, możliwośc zablokowania ceny biletu na wybrany okres (np. 3 dni) była bardzo ważna lub ważna (dla 21,1% – bardzo ważna, a 30,7% – całkiem ważna). W tej samej grupie osób prawie 75% zadeklarowało, że w przyszłości rozważa skorzystanie z takiej usługi, a 41% przyznało, że zdarzyło im się zrezygnować z zakupu biletu lotniczego, ponieważ nagle wzrosła jego cena.

„Wielu naszych klientów deklarowało, że taka możliwość ma dla nich duże znaczenie. Dla części z nich jest to ważne z uwagi na konieczność potwierdzania terminów z osobami towarzyszącymi, inni mówili o łatwiejszej logistyce i oszczędności czasu, gdy nie muszą co chwilę sprawdzać cen, kolejni po prostu chcieli bez pośpiechu zastanowić się nad daną podróżą. Wychodząc naszym klientom naprzeciw, postanowiliśmy zaoferować usługę Blokady Ceny i ułatwić im planowanie swoich podróży” – podkreśla Marta Gałuszka, Brand Manager FRU.pl.
 

Fru.pl od początku stawia na komfort podróży klientów i dostarczanie rozwiązań, które pomagają w wygodnym, pełnym spokoju podróżowaniu. Blokowanie ceny uzupełnia ofertę dodatkowych usług, wśród których znajdują się m.in.: FRU Flex umożliwiająca odwołanie lub zmianę terminu lotu bez podawania przyczyny, FRU Automatyczna Odprawa – dokonywana online przez konsultantów Fru.pl, a także  ubezpieczenie podróżne FRU Medical, czy też FRU Trip Protect oferujące bezpłatne alternatywy w przypadku opóźnienia, odwołania lub zmiany lotu.

 

 

 

*Ankieta „Gdzie Polacy planują swoje podróże wakacyjne w 2024 roku?” została przeprowadzona w formie internetowej na próbie 600 osób, w terminie 6-22.05.2024.

**Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.fru.pl/blokada-ceny

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Turystyka Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc Biuro prasowe
2025-02-24 | 10:50

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc

Wielkanoc w górach zapowiada się nader ciekawie. Otwarty we wrześniu 2024 roku hotel Mercure Szczyrk Resort zaprasza na niezapomniane wrażenia i błogi relaks w samym
Turystyka Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?
2024-12-12 | 12:20

Tanim samolotem nad polskie morze, jezioro i w góry?

To będzie hit wakacji 2025. Kołobrzeg, Świnoujście, Hel, Nowy Targ, Wałcz. To tylko niektóre lokalizacje, do których możemy dolecieć tak zwanym samolotem na żądanie. Przy
Turystyka Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami
2024-12-11 | 14:00

Marka Spark by Hilton wkracza na polski rynek z dwoma nowymi hotelami

Hilton ogłosił dziś, że na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.