Komunikaty PR

46 proc. badanych pijących min. 10 szklanek wody dziennie jest szczęśliwa

2024-09-05  |  15:15
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Badania amerykańskich naukowców pokazują, że osoby pijące więcej wody częściej deklarują, że są szczęśliwe. Jednocześnie co trzeci respondent przyznaje, że regularne nawodnienie poprawia samopoczucie. Dwie na trzy osoby w Polsce nadal nie dbają o odpowiednie spożycie wody. Zrównoważony rozwój i odpowiednie nawodnienie w aktywnym trybie życia są bardzo ważne dla Huberta Hurkacza, inwestora i ambasadora marki Waterdrop. Hubert Hurkacz, najlepszy polski tenisista, podkreśla znaczenie świadomych wyborów i nawyku regularnego picia wody w codziennym życiu.

 

Respondenci pijący więcej wody częściej są szczęśliwi

Z badania przeprowadzonego na grupie 2 tys. osób wynika, że wśród respondentów, którzy piją ponad 10 szklanek wody dziennie, 80 proc. uważa, że bardzo ważne jest znajdowanie szczęścia w małych rzeczach. Z kolei wśród ankietowanych, którzy piją mniej niż jedną szklankę wody dziennie, ten odsetek wynosi jedynie 48 proc. Ponad ⅓ badanych deklaruje, że dba o nawodnienie, by utrzymać dobre samopoczucie w ciągu dnia. Wśród osób pijących ponad 10 szklanek wody dziennie 46 proc. deklaruje, że jest bardzo szczęśliwych, podczas gdy wśród osób pijących jedną szklankę wody dziennie odsetek ten wyniósł jedynie 22 proc.

 

Austriacka marka Waterdrop nieustannie dąży do tego, aby stać się liderem prozdrowotnych postaw w branży napojów. Mając na uwadze zrównoważony rozwój i angażowanie się w ekologię, regularnie podejmuje współprace z liderami opinii, którzy wyznają podobne wartości. W tym roku do grona ambasadorów i inwestorem marki dołączył tenisista Hubert Hurkacz, zajmujący obecnie 7. miejsce w prestiżowym rankingu ATP.

 

– Dołączenie do Waterdrop było dla mnie czymś zupełnie naturalnym. Podoba mi się, że marka stawia na ekologiczne sposoby nawadniania, co jest mi bliskie jako osobie, która ceni pracę zespołową i grę strategiczną. Misja Waterdrop to nie tylko dbanie o nawodnienie – chodzi też o podejmowanie świadomych decyzji, które są korzystne dla naszego zdrowia i dla planety. Cieszę się, że mogę wnieść do tej współpracy swoją pasję do tenisa oraz zaangażowanie w promowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonego rozwojumówi Hubert Hurkacz. – Odpowiednie nawodnienie jest tak samo ważne na korcie, jak dobry serwis czy forehand. To nie tylko kwestia gaszenia pragnienia – wpływa na naszą wydajność, koncentrację i wytrzymałość.

 

Jeden na pięciu Polaków pije tylko dwie szklanki wody dziennie

Tymczasem wyniki badania przeprowadzonego przez Waterdrop pokazują, że chociaż prawie co trzeci Polak regularnie uprawia sport, a ponad 42 proc. ćwiczy sporadycznie, to zaledwie 31,7 proc. z nas pije 2 litry wody dziennie. Blisko połowa – 46,1 proc. – badanych spożywa dobowo około 1 litra wody. Ponad ⅕ ankietowanych – 22,2 proc. – przyznaje, że dziennie wypija jedynie około dwóch szklanek wody.

 

Prawie jedna czwarta Polaków wybiera wodę w plastikowych opakowaniach

Z badania Waterdrop wynika również, że niemal co trzeci Polak nie jest świadomy wprowadzenia opłat za jednorazowe opakowania. Deklaracje respondentów wskazują, że blisko dwóch na trzech Polaków (65,4 proc.) na co dzień do picia wybiera wodę z kranu lub filtrowaną, 23,6 proc. korzysta z plastikowych opakowań, a jedynie 9,3 proc. sięga po szklane butelki. Waterdrop z myślą o świadomych konsumentach, chcących ograniczyć kontakt z mikroplastikiem w codziennym życiu, a także poszukujących ekologicznych rozwiązań dla ochrony planety, oferuje butelki wielokrotnego użytku wykonane z wytrzymałego szkła borokrzemowego oraz wysokiej jakości stali nierdzewnej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.