4D Grupa wyróżniona certyfikatem "MARKA UZNANA NA POLSKIM RYNKU"
Działająca na rynku od 2020 roku 4D Grupa umacnia swoją pozycję jako ważny i prężnie rozwijający się partner biznesowy. Dowodem na to jest pozyskiwanie do współpracy kolejnych mocnych, rynkowych graczy - wiodących producentów materiałów budowlanych oraz renomowane hurtownie. Do listy sukcesów firmy dopisać można kolejne wyróżnienie. Tym razem jest to przyznawany przez Instytut Badań Marki certyfikat - “MARKA UZNANA NA POLSKIM RYNKU”, potwierdzający dbałość o najwyższą jakość usług oraz zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta.
IBM to niezależna firma badawcza, która działa od 2004 roku. Stworzony przez nią projekt certyfikacyjny „MARKA UZNANA NA POLSKIM RYNKU” dedykowany jest przedsiębiorstwom i instytucjom publicznym, które w szczególny sposób troszczą się o swoich klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych. Przyznawane co roku wyróżnienia potwierdzają transparentność, uczciwość i poszanowanie szeroko pojętej etyki biznesu przez odznaczone podmioty. Stanowią także poświadczenie ich pozytywnych relacji z rynkowym otoczeniem. Co szczególnie istotne - przyznanie wyróżnienia poparte jest rzetelnymi badaniami rynku i następuje nie tylko na wniosek zainteresowanych nim firm i instytucji, ale przede wszystkim w odpowiedzi na rekomendacje składane przez samych klientów, pracowników czy interesariuszy.
- Niezwykle cieszymy się z certyfikatu przyznanego przez Instytut Badań Marki. To dla nas szczególnie ważne wyróżnienie - nie tylko dlatego, że jest ono pierwszym w historii naszej firmy, ale także ze względu na sposób wyłaniania laureatów. 4D Grupa to młoda marka, obecna na rynku od 2020 roku. W zaledwie 2 lata udało nam się zyskać zaufanie współpracujących z nami producentów oraz hurtowni w całej Polsce. Pracujący z nami ludzie przekonali się, że wyznawane przez nas wartości i sposób prowadzenia biznesu nastawiony jest na dialog. Serdecznie dziękujemy i jednocześnie gratulujemy wszystkim hurtowniom dachowym 4D Grupa, gdyż jest to nagroda za wzajemne zaangażowanie, uczciwość i szacunek, które przejawiają się w każdym aspekcie naszej współpracy - mówi Tomasz Piotrowski, Prezes Zarządu 4D Grupa.
Certyfikat „MARKA UZNANA NA POLSKIM RYNKU” stanowi rynkowe wyróżnienie wśród konkurencji, umacnia pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa lub instytucji, podkreślając ich prestiż. Jego laureaci stanowią elitarne grono firm wiarygodnych i odpowiedzialnych.

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.