Komunikaty PR

4∞Form: Rewolucyjna innowacja dla przemysłu farmaceutycznego

2024-06-26  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

SIGMA International (Poland)
SIGMA International (Poland)

ul. Olesińska 2
02-548 Warszawa
sigma|sigma.com.pl| |sigma|sigma.com.pl
+48 22 626 96 74
sigma.com.pl

Aluflexpack opracował rewolucyjną innowację w dziedzinie opakowań, która znajdzie zastosowanie przede wszystkim w przemyśle farmaceutycznym, ale może przydać się też w szerszym kontekście.

4∞Form to farmaceutyczny blister wykonany w całości z lakierowanego aluminium, co oznacza, że ​​idealnie nadaje się do recyklingu. Posiada imponujące właściwości ochronne i jest zgodny zarówno z istniejącymi, jak i przyszłymi normami prawnymi oraz przepisami farmaceutycznymi i opakowaniowymi, takimi jak niedawno wprowadzone rozporządzenie PPWR.

4∞Form przeznaczony jest przede wszystkim dla przemysłu farmaceutycznego, gdzie może zastąpić dotychczasowe rozwiązania stosowane przy pakowaniu tabletek, kapsułek i tym podobnych produktów, takie jak OPA/AL/PVC (do formowania na zimno) czy PVC/PVDC (termoformowanie). Istotną różnicą jest to, że innowacyjne opakowanie Aluflexpack jest w całości wykonane z lakierowanego aluminium. Tutaj kryje się „sekret” nazwy produktu; aluminium to materiał, który można poddawać recyklingowi w nieskończoność bez utraty jego właściwości, które w branży opakowaniowej są niezwykle istotne dla zachowania bezpieczeństwa i jakości produktów.

Aluminium jest wyjątkowo lekkie, odporne zarówno na wysokie, jak i niskie temperatury oraz zapewnia stuprocentową ochronę przed wilgocią, światłem, tlenem i innymi gazami, a także bakteriami i mikroorganizmami. Produkty w elastycznych opakowaniach aluminiowych zapewniają zatem bardzo długi okres przechowywania.

Dyrektor generalny Aluflexpack, Johannes Steurer, jest dumny z nowego produktu:

„Jako firma zajmująca się opakowaniami elastycznymi, która od ponad 40 lat opracowuje produkty na bazie aluminium, zdecydowanie stoimy za wszystkim, co aluminium ma do zaoferowania, a wynika z jego właściwości barierowych i cyrkularnych. Pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi klientami i zastanawiamy się nad różnymi sposobami wykorzystania aluminium, aby wspomóc ich w procesie pakowania. Nowe przepisy kształtujące rynek zachęciły nas do wypróbowania czegoś, czego nikt wcześniej nie zrobił: przekształcenia lakierowanego aluminium w nowy, w pełni nadający się do recyklingu produkt dla przemysłu farmaceutycznego! Wykorzystując naszą silną sieć dostawców i współpracowników, a co ważniejsze, doświadczenie i dogłębną wiedzę przemysłową naszego działu badawczo-rozwojowego, opracowaliśmy nowe rozwiązanie, które może nadać rynkowi farmaceutycznemu nowy, bardziej zrównoważony kierunek”.

Produkt można w pełni dostosować do wszelkich indywidualnych potrzeb klientów, od kształtu po nadruk i branding, a także stosować do pakowania różnych produktów farmaceutycznych, m.in. antybiotyków, właśnie ze względu na szczególnie silną barierę oraz leków dostępnych bez recepty i wielu innych.

Aluflexpack stawia na zrównoważony rozwój, o czym świadczą liczne certyfikaty. W maju 2024 r. firma została nagrodzona złotym medalem przez EcoVadis, organizację oceniającą wyniki w zakresie zrównoważonego rozwoju w czterech głównych obszarach: środowisko, prawo pracy i prawa człowieka, zrównoważone zamówienia oraz etyka. Tym samym Aluflexpack znalazł się w 1% najlepiej ocenianych firm przez EcoVadis w branży poligraficznej. Aluflexpack aktywnie rozwija również rozwiązania w zakresie obiegu zamkniętego, które zapewniają pełną zgodność z proponowanym unijnym rozporządzeniem w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR) na poziomie europejskim. Firma zaangażowała się także w inicjatywę Science-Based Targets (SBTi), starając się zminimalizować wpływ na środowisko.


O Aluflexpack AG

Aluflexpack produkuje elastyczne rozwiązania w zakresie opakowań dla rynków końcowych, takich jak kawa i herbata, farmaceutyki, karma dla zwierząt domowych, słodycze i nabiał, a także dla rynków spożywczych i niespożywczych. Jej długofalowe relacje z klientami, zarówno z firmami działającymi lokalnie, jak i dużymi międzynarodowymi korporacjami, opierają się na ugruntowanej wiedzy branżowej, elastyczności w obsłudze klienta i kompetencjach w zakresie rozwoju. Aluflexpack, z siedzibą w Reinach (Aargau) w Szwajcarii, posiada zakłady produkcyjne w Szwajcarii, Francji, Polsce, Turcji, Chorwacji, Tunezji, a w 2024 r. także w USA. Na dzień 31 grudnia 2023 r. firma zatrudniała 1602 pracowników.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SIGMA International (Poland)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Farmacja Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i Biuro prasowe
2024-12-28 | 15:00

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

    Ergonomiczne wirówki podłogowe i podblatowe o dużej pojemności i kompaktowej konstrukcji.   OHAUS Corporation, wiodący dostawca urządzeń
Farmacja Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie
2024-10-28 | 11:40

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Medisept, lider produkcji medycznych środków dezynfekcyjnych w Polsce, rozpoczął 25 października br. kolejny etap ambitnych inwestycji na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej na
Farmacja Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
2024-10-03 | 13:00

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.

Za nami jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed. Poznaliśmy laureatów 10. edycji obozu naukowego ADAMED SmartUP! W poniedziałek 30 września 2024 roku w Auli Gmachu Fizyki Politechniki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.