Komunikaty PR

85 mln użytkowników Klarny może korzystać z elastycznych płatności na Airbnb

2024-09-24  |  13:00
Biuro prasowe

Klarna, międzynarodowy licencjonowany bank, dający dostęp do elastycznych metod płatności, a także zaawansowana aplikacja do robienia zakupów online, nawiązała globalną współpracę na 25 rynkach z platformą internetową Airbnb, w tym również w Polsce. To pierwsze tego typu partnerstwo na naszym rynku e-commerce, które umożliwia płatność za najem krótkoterminowy w opcji „Zapłać w 3 ratach 0%”.

Wygrany przez Klarnę przetarg na obsługę płatności odroczonych dla gości platformy Airbnb to duży krok w rozwoju oferty elastycznych płatności marki w segmencie usług turystycznych.

Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca przyniesie wiele korzyści użytkownikom Airbnb i naszym klientom. Wiemy, że możliwość wyboru elastycznych form płatności może znacząco poprawić komfort podróżowania. Cieszymy się więc, że możemy zaoferować opcję trzech rat bez odsetek, co czyni rezerwacje jeszcze wygodniejszymi – podkreślił Matthieu Bondu, Klarna Business Development Lead CEE.

Oferta Klarny „Zapłać w 3 ratach 0%” pozwala na podzielenie kosztów zakupów na 3 raty bez dodatkowych kosztów oraz odsetek (przy spłacie należności na czas). Wystarczy podpiąć kartę płatniczą lub kredytową w momencie płatności i środki o równowartości pierwszej raty pobiorą się automatycznie, a pozostałe dwie raty zostaną pobrane w ciągu 60 dni (co 30 dni każda). Użytkownik przed każdą pobraną płatnością otrzyma powiadomienie. Za pośrednictwem Klarny goście korzystający z Airbnb mogą też zapłacić za rezerwację w całości, w momencie jej dokonywania.

Dane rynkowe pokazują, że konsumenci potrzebują mieć większy wybór, jeśli chodzi o metody płatności za nocleg. Według Payments Journal aż 84 proc. konsumentów wskazało, że chętniej skorzystają z opcji ratalnej lub BNPL, aby zapłacić za swoją podróż. 

– Jak wynika z badań, w 2023 roku Polacy wydali na podróże ponad 97 mld zł, co stanowi wzrost o 12,5% w porównaniu z rokiem poprzednim. Prognozy do końca 2024 roku są optymistyczne i wskazują na podtrzymanie wzrostowego trendu. Klarna w Polsce dynamicznie rozwija segment podróży, odnotowując wzrost o 94% w ubiegłym roku i o 184% w roku bieżącym – powiedział Krzysztof Lubiński Senior Analyst w Klarnie.

Klarna jest partnerem Airbnb na 25 rynkach na całym świecie. Poza Polską, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, firma oferuje opcję płatności za nocleg na tej platformie w Czechach, Rumunii oraz na Węgrzech. Poza Unią Europejską są to m.in. Stany Zjednoczone, Australia oraz Wielka Brytania.

W segmencie usług turystycznych, na poziomie globalnym Klarna współpracuje m.in. z takimi graczami jak Expedia, Booking.com, Turkish Airlines, Lufthansa, Hotels.com czy FlixBus. Płatności Klarną są dostępne w ponad 600 tys. sklepów internetowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Stock
2024-10-17 | 16:00

W jakich bankach otrzymasz najtańszy kredyt gotówkowy?

Zastanawiasz się, w jakich bankach otrzymasz najtańszy kredyt gotówkowy? Nic dziwnego, w końcu każdy z nas chce możliwie jak najkorzystniej pożyczyć pieniądze.
Finanse BNP Paribas Faktoring i jego rola w handlu międzynarodowym
2024-10-14 | 09:30

BNP Paribas Faktoring i jego rola w handlu międzynarodowym

BNP Paribas Faktoring odgrywa kluczową rolę w handlu międzynarodowym, wspierając zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa w zarządzaniu płynnością finansową oraz
Finanse Studio Platige Image nagrodzone na Gali „The Best Annual Report 2023”
2024-10-11 | 17:53

Studio Platige Image nagrodzone na Gali „The Best Annual Report 2023”

Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polska unijnym liderem w pracach nad Społecznym Planem Klimatycznym. Ma pomóc w walce z ubóstwem energetycznym

Polska jest najbardziej zaawansowana spośród państw członkowskich w pracach nad stworzeniem Społecznego Planu Klimatycznego, który ma zostać przedstawiony w ciągu kilku tygodni. W ramach planu 50 mld zł ze Społecznego Funduszu Klimatycznego trafi na wsparcie transformacji energetycznej w Polsce, z czego jedna trzecia – na inwestycje w obszarze budownictwa. Z założenia środki te mają uchronić najbiedniejszych przed ubóstwem energetycznym w czasie przejściowym transformacji energetycznej.

IT i technologie

Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji

Rozwój nowoczesnych technologii, w tym zwłaszcza uczenia maszynowego czy generatywnej sztucznej inteligencji, zwiększa możliwości statystyków. Mogą oni korzystać z nowych źródeł danych i poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji. Wraz z rozwojem narzędzi informatycznych zmienia się też sposób, w jaki odbiorcy poszukują danych statystycznych. Opracowania przygotowywane przez jednostki takie jak Główny Urząd Statystyczny czy Eurostat będą musiały konkurować z tymi, które przygotowują podmioty niewyspecjalizowane lub nawet modele językowe, bazujące często na niepewnych źródłach.

DlaWas.info

Infrastruktura

Firmy energetyczne cierpią na niedostatek kadr. Niepewność w branży zniechęca do edukacji w tym kierunku

Branżę energetyczną w całej Europie, także w Polsce, czeka szeroko zakrojona zielona transformacja. Tymczasem w ciągu ostatnich 30 lat dokonywano bardzo mało inwestycji w tym sektorze, a wykonawcy zajmujący się budową infrastruktury borykają się z niedostatkiem odpowiednio wykwalifikowanej kadry. Przyciąganie pracowników i szkolenie ich jest utrudnione przez niepewność zamówień w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.