Komunikaty PR

Agora Bytom podsumowuje rok

2020-01-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Nowe sklepy z odzieżą, dodatkami, ale także nowe punkty gastronomiczne
i usługowe. W 2019 roku w Agorze Bytom na ponad 1600 mkw. pojawiło się aż 10 nowych najemców. Największe powierzchnie zajęły sklepy Dealz, Only, Dla Spania i Greenpoint.

Jeszcze więcej mody i dodatków, a także miejsc, w których można kupić artykuły gospodarstwa domowego, produkty do domu czy po prostu zjeść pyszne ciastko i wypić aromatyczną kawę. Rok 2019 Agora Bytom, największa galeria handlowa w Bytomiu, może zaliczyć do udanych.

- Cały czas zmieniamy się dla naszych klientów. 2019 rok to poszerzenie oferty modowej oraz usługowej i gastronomicznej. Postawiliśmy na duże salony z meblami i akcesoriami do domu, nowe marki odzieżowe, a także na lokale gastronomiczne, które wzbogacają naszą strefę food court – mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.

Na 1613 mkw. pojawiło się 10 nowych sklepów i punktów usługowych. Rok temu otwarto tu salon Dealz (powierzchnia 534 mkw.), gdzie można zakupić nie tylko dodatki do domu, ale także akcesoria dla czworonogów czy limitowane wersje artykułów spożywczych. W Gryfnym Serwecie, otwartym w maju, klienci znajdą tradycyjne nakrycia stołu oraz stylowe serwetki. Pod koniec października w Agorze Bytom otwarto z kolei salon Dla Spania (powierzchnia 266 mkw.), oferujący łóżka, materace oraz poduszki i kołdry.

2019 roku to także zmiany w ofercie modowej Agory Bytom. W maju bytomianie mogli już zrobić zakupy w liczącym 318 mkw. salonie Only. W czerwcu 2019 otwarto tutaj również Cinderellę, sklep z odzieżą włoską dla kobiet. Od listopada w Agorze Bytom działa też Greenpoint (159 mkw.), w którym można kupić modne ubrania oraz dodatki. Ofertę modową uzupełnił, otwarty w połowie roku, salon oferujący biżuterię i stylowe zegarki – SixSilver.

Agora Bytom to nie tylko galeria handlowa, ale także miejsce spotkań, dlatego też zadbano o tych klientów, którzy lubią smacznie zjeść. W lutym w galerii handlowej otwarto Coffee-jkę, kawiarnię i śniadaniownię, a w sierpniu Baarlinek Doner Kebab, oferujący prawdziwy turecki kebab. Dodatkowo w lipcu do najemców Agory dołączył także salon Telewizji NC+. 2019 rok to również remonty i odświeżenie obecnych już lokali. Największa zmiana nastąpiła w szkole Profi-Lingua, która zwiększyła swoją powierzchnię o ponad 200 mkw. Nowe oblicze zyskała również Mydlarnia u Franciszka.

W multigalerii Agora Bytom w centrum Bytomia na prawie 57 tys. mkw. mieści się 130 sklepów oraz punktów usługowych, klub fitness, centrum rozrywki, kino i sala widowiskowa. Właścicielem obiektu jest norweska spółka Borgestad ASA, a zarządzaniem galerią zajmuje się spółka Idea Property & Asset Management.

 

Więcej na: www.agorabytom.pl

facebook.com/AgoraBytom

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.