AkzoNobel prezentuje 16. edycję kolekcji ColorSurfaces
Klienci branży motoryzacyjnej, lotniczej i elektroniki użytkowej już mogą odkrywać najnowsze trendy kolorystyczne dzięki ogłoszonemu ColorSurfaces Edition 16.
Tegoroczna edycja ColorSurfaces jest mocno związana z Kolorem Roku 2021 AkzoNobel, Moc Ziemi (ang. Brave Ground). Ciepły, neutralny odcień dodaje nam odwagi do zmiany, jednocześnie wzmacnia i uspokaja, przypominając o prostych rzeczach w życiu.
– Każdego roku nasz zespół kreatywny spotyka się z czołowymi zewnętrznymi projektantami, aby omówić globalne trendy konsumenckie, które mają wpłynąć na nasz wybór kolorów i materiałów w ciągu najbliższych 12 miesięcy, włączając w to także wybór Koloru Roku – mówi Stephie Sijssens, Global Color Design Manager. – Efektem prac jest ColorSurfaces, nasza wspaniała kolekcja trendów kolorystycznych. W połączeniu z analizą kolorów, badaniami materiałów i inspirującymi wizualizacjami, ColorSurfaces zapewnia unikalny zestaw, który inspiruje naszych klientów.
Cztery palety – Ja, My, Czas i Świat – zostały zaprojektowane wokół Mocy Ziemi (Brave Ground), aby pokazać, jak można łączyć kolory w celu uzyskania różnych efektów. Na przykład, uzyskanie spokojnego wyglądu za pomocą dopasowanych aranżacji lub sportowej energii dzięki połączeniu Mocy Ziemi (Brave Ground) z kontrastującymi jasnymi tonami.
Wychodząc daleko poza kolor, zespół projektantów bada też strukturę, wykończenia, tekstury i wzory, które mogą przełożyć się na inspirujące rozwiązania w obszarze powłok dla przemysłu motoryzacyjnego i elektroniki użytkowej. Inspiracją dla tegorocznych palet były naturalne materiały, takie jak ziemia, glina i kwarc, a także gładkie i kojące wykończenie muszli.
Moc Ziemi (Brave Ground) ma różne wykończenia dla każdego z czterech modnych motywów: wyrafinowane perły, strukturalna powłoka terra, gładkie efekty anodowane i naturalne interferencje. Każda wersja Mocy Ziemi (Brave Ground) jest mocna sama w sobie, ale też stanowi podstawę dla innych odcieni, które mogą lśnić i wyróżniać się.
Sijssens dodaje: – Nasi klienci mogą korzystać z ColorSurfaces jako dobrego źródła inspiracji, wsparcia dla projektów lub jako punkt wyjścia do opracowania nowych kolorów.
Aby uzyskać więcej informacji na temat ColorSurfaces Edition 16, odwiedź stronę internetową ColorSurfaces lub śledź #ColorSurfaces w mediach społecznościowych.

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.