Komunikaty PR

AkzoNobel z nową linią produktową dla profesjonalistów

2020-12-14  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania DP_IP ( 0.71 MB )

AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, wprowadził na polski rynek Dulux Professional – nową markę oraz nową linię produktów dostosowanych do wymagań osób zawodowo zajmujących się malowaniem. Jednocześnie producent przygotował narzędzia, które mają ułatwić podnoszenie kompetencji oraz wspomóc profesjonalnych malarzy w rozwoju ich biznesów.

Fachowi wykonawcy oceniani są przez pryzmat końcowego efektu remontu, to on jest ich wizytówką. Z myślą o Profesjonalnych Malarzach wprowadziliśmy więc specjalną linię produktów najwyższej jakości, które jednocześnie zapewniają komfort pracy i większą efektywność – głównie dzięki wysokiemu kryciu i wydajności. Ponadto farby z rodziny Rezisto zawierają zaawansowane technologie, dzięki którym doskonały efekt uzyskany przez Malarzy będzie trwał dłużej. Niewątpliwie przełoży się to na satysfakcję ich klientów – mówi Magdalena Piotrowska, Brand Manager Dulux Professional.

Dulux Professional to kompleksowa gama produktów przeznaczonych do malowania wnętrz oraz gruntowania. Aby ułatwić Malarzom wybór odpowiedniej farby, portfolio zostało podzielone na 2 kategorie.

Oferta premium: farby REZISTO – tworzą kategorię trwałych i plamoodpornych powłok. Mają też bardzo dużą siłę krycia.

  • REZISTO 9 Mark Blocker dzięki innowacyjnej formule Scuff Shield Technology tworzy wyjątkowo trwałą powłokę o właściwościach tytanowych, odporną na powstawanie czarnych śladów i przetarć (ang. scuff). Produkt przeznaczony zarówno do realizacji projektów mieszkaniowych (np. przedpokoje, korytarze), jak i komercyjnych (np. ciągi komunikacyjne, miejsca użyteczności publicznej oraz pomieszczenia biurowe).

 

  • REZISTO 1, 5 i 15 z technologią Stain Shield zapewniają ekstremalną odporność na tłuste plamy, szorowanie i mycie detergentami. Wykonane nim powłoki mogą być poddawane dezynfekcji. Ponadto produkt Rezisto 5 może być stosowany do pomieszczeń o zwiększonej wilgotności, np. łazienki.

 

Oferta standardowa to produkty, które zapewniają przede wszystkim doskonałe krycie i bardzo wysoką wydajność, co zwiększa efektywność pracy.

  • CLASSIC 9 – emulsja lateksowa do ścian i sufitów. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością (do 18m2/l) oraz doskonałym kryciem. Tworzy powłoki o wysokich walorach dekoracyjnych. Przeznaczona do malowania powierzchni wykonanych z tynków cementowych, cementowo-wapiennych, gipsowych, płyt gipsowo-kartonowych oraz tapet papierowych i z włókna szklanego.

 

  • COMPLEX WHITE 3 – biała emulsja lateksowa przeznaczona do najbardziej standardowych zadań malarskich wewnątrz pomieszczeń. Cechuje ją bardzo dobre krycie, wysoka wydajność (do 15m2/l) oraz przyjemny odcień bieli. Prawie nie zawiera lotnych związków organicznych, dzięki czemu ma neutralny zapach. Może być stosowana na tynki (cementowe i cementowo-wapienne), podłoża gipsowe, płyty kartonowo-gipsowe oraz tapety papierowe i z włókna szklanego.

 

  • ULTRA BLACK 7 – wielozadaniowa farba lateksowa w kolorze głębokiej czerni. Przeznaczona jest zarówno do malowania powierzchni cementowych, cementowo-wapiennych oraz betonowych na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków, a także do malowania infrastruktury technicznej (rury, okablowanie, zabudowa klimatyzacji itp.) wewnątrz pomieszczeń, z wyłączeniem metalowych konstrukcji budowlanych. Po zastosowaniu gruntu Dulux Multiprimer, można stosować ją jako farbę nawierzchniową na metal, drewno, PCV oraz szkło. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością (do 20 m²/l na gładkim nienasiąkliwym podłożu) oraz bardzo dobrym kryciem.

 

Łatwa identyfikacja

Nowa linia Dulux Professional została zaopatrzona w specjalne etykiety, które ułatwiają dobór odpowiednich produktów zarówno pod kątem przeznaczenia, funkcjonalności, jak i efektu dekoracyjnego. W nazwie każdego produktu widnieje liczba, która określa stopień połysku. Granatowe kolory etykiet są zarezerwowane dla produktów z oferty standardowej, ciemnoszare dla farb Rezisto, a czarna dla Ultra Black 7. Ponadto farby matowe oznaczone są kolorem niebieskim, a satynowe fioletowym. Projekty etykiet zostały w pełni dostosowane do oczekiwań Profesjonalnych Malarzy.

 

Szeroki wachlarz kolorów

Farby dostępne są w ponad 15 tys. kolorów z mieszalnika, a ich kodyfikacja opiera się na specjalnie opracowanym systemie ACC (AkzoNobel Color Codification). Porządkuje on kolory według ich podstawowych właściwości – barwy, nasycenia i jasności. Takie dokładne zdefiniowanie i systematyczne oznaczenie pozwala każdorazowo uzyskać identyczny kolor farby. Ułatwia także zestawianie harmonizujących ze sobą barw o tej samej jaskości czy nasyceniu.

 

Nie tylko farby

Producent wspiera również rozwój kompetencji osób zajmujących się malowaniem zawodowo, oferując porady techniczne, filmy instruktażowe oraz szkolenia doskonalące ich umiejętności. Zapewnia także praktyczne narzędzia i porady biznesowe, sprawdzone i uznane przez profesjonalistów korzystających ze specjalistycznych marek AkzoNobel.

Produkty Dulux od lat służą wykonawcom w Polsce, zdobywając ich uznanie. Postanowiliśmy pójść jeszcze dalej w naszej współpracy i wraz z dedykowaną linią produktów poprawiającą efektywność pracy, zaoferować kompleksowy pakiet usług – zwraca uwagę Magdalena Piotrowska. – Jest to pierwszy etap realizowanej przez AkzoNobel długoterminowej strategii wsparcia rozwoju rynku profesjonalnego w naszym kraju – dodaje.

Więcej na temat produktów Dulux Professional oraz skierowanych do wykonawców i sklepów rozwiązań, można dowiedzieć się na http://www.duluxprofessional.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł Nowy Prezes Związku Browary Polskie Biuro prasowe
2025-06-16 | 14:30

Nowy Prezes Związku Browary Polskie

Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie ma nowego prezesa. Mieszko Musiał, na co dzień kierujący Carlsberg Polska, objął tę funkcję na
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu
Przemysł MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.