AkzoNobel z nową linią produktową dla profesjonalistów
AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, wprowadził na polski rynek Dulux Professional – nową markę oraz nową linię produktów dostosowanych do wymagań osób zawodowo zajmujących się malowaniem. Jednocześnie producent przygotował narzędzia, które mają ułatwić podnoszenie kompetencji oraz wspomóc profesjonalnych malarzy w rozwoju ich biznesów.
– Fachowi wykonawcy oceniani są przez pryzmat końcowego efektu remontu, to on jest ich wizytówką. Z myślą o Profesjonalnych Malarzach wprowadziliśmy więc specjalną linię produktów najwyższej jakości, które jednocześnie zapewniają komfort pracy i większą efektywność – głównie dzięki wysokiemu kryciu i wydajności. Ponadto farby z rodziny Rezisto zawierają zaawansowane technologie, dzięki którym doskonały efekt uzyskany przez Malarzy będzie trwał dłużej. Niewątpliwie przełoży się to na satysfakcję ich klientów – mówi Magdalena Piotrowska, Brand Manager Dulux Professional.
Dulux Professional to kompleksowa gama produktów przeznaczonych do malowania wnętrz oraz gruntowania. Aby ułatwić Malarzom wybór odpowiedniej farby, portfolio zostało podzielone na 2 kategorie.
Oferta premium: farby REZISTO – tworzą kategorię trwałych i plamoodpornych powłok. Mają też bardzo dużą siłę krycia.
- REZISTO 9 Mark Blocker dzięki innowacyjnej formule Scuff Shield Technology tworzy wyjątkowo trwałą powłokę o właściwościach tytanowych, odporną na powstawanie czarnych śladów i przetarć (ang. scuff). Produkt przeznaczony zarówno do realizacji projektów mieszkaniowych (np. przedpokoje, korytarze), jak i komercyjnych (np. ciągi komunikacyjne, miejsca użyteczności publicznej oraz pomieszczenia biurowe).
- REZISTO 1, 5 i 15 z technologią Stain Shield zapewniają ekstremalną odporność na tłuste plamy, szorowanie i mycie detergentami. Wykonane nim powłoki mogą być poddawane dezynfekcji. Ponadto produkt Rezisto 5 może być stosowany do pomieszczeń o zwiększonej wilgotności, np. łazienki.
Oferta standardowa to produkty, które zapewniają przede wszystkim doskonałe krycie i bardzo wysoką wydajność, co zwiększa efektywność pracy.
- CLASSIC 9 – emulsja lateksowa do ścian i sufitów. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością (do 18m2/l) oraz doskonałym kryciem. Tworzy powłoki o wysokich walorach dekoracyjnych. Przeznaczona do malowania powierzchni wykonanych z tynków cementowych, cementowo-wapiennych, gipsowych, płyt gipsowo-kartonowych oraz tapet papierowych i z włókna szklanego.
- COMPLEX WHITE 3 – biała emulsja lateksowa przeznaczona do najbardziej standardowych zadań malarskich wewnątrz pomieszczeń. Cechuje ją bardzo dobre krycie, wysoka wydajność (do 15m2/l) oraz przyjemny odcień bieli. Prawie nie zawiera lotnych związków organicznych, dzięki czemu ma neutralny zapach. Może być stosowana na tynki (cementowe i cementowo-wapienne), podłoża gipsowe, płyty kartonowo-gipsowe oraz tapety papierowe i z włókna szklanego.
- ULTRA BLACK 7 – wielozadaniowa farba lateksowa w kolorze głębokiej czerni. Przeznaczona jest zarówno do malowania powierzchni cementowych, cementowo-wapiennych oraz betonowych na zewnątrz, jak i wewnątrz budynków, a także do malowania infrastruktury technicznej (rury, okablowanie, zabudowa klimatyzacji itp.) wewnątrz pomieszczeń, z wyłączeniem metalowych konstrukcji budowlanych. Po zastosowaniu gruntu Dulux Multiprimer, można stosować ją jako farbę nawierzchniową na metal, drewno, PCV oraz szkło. Charakteryzuje się bardzo wysoką wydajnością (do 20 m²/l na gładkim nienasiąkliwym podłożu) oraz bardzo dobrym kryciem.
Łatwa identyfikacja
Nowa linia Dulux Professional została zaopatrzona w specjalne etykiety, które ułatwiają dobór odpowiednich produktów zarówno pod kątem przeznaczenia, funkcjonalności, jak i efektu dekoracyjnego. W nazwie każdego produktu widnieje liczba, która określa stopień połysku. Granatowe kolory etykiet są zarezerwowane dla produktów z oferty standardowej, ciemnoszare dla farb Rezisto, a czarna dla Ultra Black 7. Ponadto farby matowe oznaczone są kolorem niebieskim, a satynowe fioletowym. Projekty etykiet zostały w pełni dostosowane do oczekiwań Profesjonalnych Malarzy.
Szeroki wachlarz kolorów
Farby dostępne są w ponad 15 tys. kolorów z mieszalnika, a ich kodyfikacja opiera się na specjalnie opracowanym systemie ACC (AkzoNobel Color Codification). Porządkuje on kolory według ich podstawowych właściwości – barwy, nasycenia i jasności. Takie dokładne zdefiniowanie i systematyczne oznaczenie pozwala każdorazowo uzyskać identyczny kolor farby. Ułatwia także zestawianie harmonizujących ze sobą barw o tej samej jaskości czy nasyceniu.
Nie tylko farby
Producent wspiera również rozwój kompetencji osób zajmujących się malowaniem zawodowo, oferując porady techniczne, filmy instruktażowe oraz szkolenia doskonalące ich umiejętności. Zapewnia także praktyczne narzędzia i porady biznesowe, sprawdzone i uznane przez profesjonalistów korzystających ze specjalistycznych marek AkzoNobel.
– Produkty Dulux od lat służą wykonawcom w Polsce, zdobywając ich uznanie. Postanowiliśmy pójść jeszcze dalej w naszej współpracy i wraz z dedykowaną linią produktów poprawiającą efektywność pracy, zaoferować kompleksowy pakiet usług – zwraca uwagę Magdalena Piotrowska. – Jest to pierwszy etap realizowanej przez AkzoNobel długoterminowej strategii wsparcia rozwoju rynku profesjonalnego w naszym kraju – dodaje.
Więcej na temat produktów Dulux Professional oraz skierowanych do wykonawców i sklepów rozwiązań, można dowiedzieć się na http://www.duluxprofessional.pl/.

Zobacz, w jaki sposób dobra spawarka laserowa może przyspieszyć pracę w Twojej firmie

Adaptico wprowadza na polski rynek nowoczesne systemy lamp ostrzegawczych do suwnic

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.