Komunikaty PR

AkzoNobel z tytułem European Top Employer

2022-02-03  |  10:00
Biuro prasowe

AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, został wyróżniony przez Top Employers Institute tytułem European Top Employer.

AkzoNobel uzyskał tytuł Top Employer w ośmiu krajach, w tym w pięciu po raz kolejny (Brazylia, Chiny, Holandia, Stany Zjednoczone i Wielka Brytania) i w trzech po raz pierwszy (Francja, Niemcy i Szwecja). Pięć z państw, w których producent został wyróżniony jako najlepszy pracodawca, znajduje się w Europie, dlatego firma jest obecnie sklasyfikowana jako European Top Employer.

„Jestem niezmiernie dumna, że nasza koncentracja na rozwoju pracowników, ich zaangażowaniu i dobrostanie sprawia, że każdy z nich może być w pracy najlepszą wersją siebie – mimo wszystkich wyzwań, z którymi musimy się mierzyć”, powiedziała Joëlle Boxus, Chief Human Resources Officer AkzoNobel.

„Dokładamy wszelkich starań, aby w dalszym ciągu poprawiać zdrowie naszej organizacji i sprawiać, że każdy może się tu czuć na swoim miejscu i jest wysłuchany. To, że otrzymaliśmy osiem wyróżnień, w tym trzy nowe, wskazuje, że z całą pewnością jesteśmy na dobrej drodze i jesteśmy zdecydowani, aby robić jeszcze więcej, aby wzmocnić naszą pozycję wiodącego pracodawcy.”

Szczegółowe badanie przeprowadzane przez Top Employers Institute ocenia firmy na całym świecie pod kątem najlepszych praktyk w zakresie zasobów ludzkich. W tym roku AkzoNobel został wysoko oceniony w obszarze strategii biznesowej, przywództwa i wartości.

Fakt uzyskania pięciu tytułów po raz kolejny, w tym po raz trzeci w Holandii i Stanach Zjednoczonych, po raz szósty w Brazylii, dziewiąty w Chinach i dziesiąty w Wielkiej Brytanii, potwierdza dobrą passę uzyskiwania wysokich wyników.

Joëlle Boxus dodaje: „Sprawiliśmy, że nasz cel People. Planet. Paint. jest w sercu wszystkiego, co robimy i niezmiennie kładziemy nacisk na to, aby inwestować w naszych pracowników i wszelkie inicjatywy z nimi związane. Razem wzrastamy, budując nasze umiejętności i robiąc wszystko, co w naszej mocy, aby być liderem w branży”.

 

O AkzoNobel

Dostarczamy powstałe w sposób zrównoważony innowacyjne farby i powłoki, na których w coraz większym stopniu polegają nasi klienci, lokalne społeczności i środowisko. Dlatego wszystko co robimy zaczyna się od naszego celu People. Planet. Paint. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od wiodącego producenta farb, który swoje cele opiera o uznane na świecie wskaźniki naukowe i podejmuje rzeczywiste działania mające na celu sprostanie globalnym wyzwaniom i ochronę przyszłych pokoleń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.