AkzoNobel z tytułem European Top Employer
AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, został wyróżniony przez Top Employers Institute tytułem European Top Employer.
AkzoNobel uzyskał tytuł Top Employer w ośmiu krajach, w tym w pięciu po raz kolejny (Brazylia, Chiny, Holandia, Stany Zjednoczone i Wielka Brytania) i w trzech po raz pierwszy (Francja, Niemcy i Szwecja). Pięć z państw, w których producent został wyróżniony jako najlepszy pracodawca, znajduje się w Europie, dlatego firma jest obecnie sklasyfikowana jako European Top Employer.
„Jestem niezmiernie dumna, że nasza koncentracja na rozwoju pracowników, ich zaangażowaniu i dobrostanie sprawia, że każdy z nich może być w pracy najlepszą wersją siebie – mimo wszystkich wyzwań, z którymi musimy się mierzyć”, powiedziała Joëlle Boxus, Chief Human Resources Officer AkzoNobel.
„Dokładamy wszelkich starań, aby w dalszym ciągu poprawiać zdrowie naszej organizacji i sprawiać, że każdy może się tu czuć na swoim miejscu i jest wysłuchany. To, że otrzymaliśmy osiem wyróżnień, w tym trzy nowe, wskazuje, że z całą pewnością jesteśmy na dobrej drodze i jesteśmy zdecydowani, aby robić jeszcze więcej, aby wzmocnić naszą pozycję wiodącego pracodawcy.”
Szczegółowe badanie przeprowadzane przez Top Employers Institute ocenia firmy na całym świecie pod kątem najlepszych praktyk w zakresie zasobów ludzkich. W tym roku AkzoNobel został wysoko oceniony w obszarze strategii biznesowej, przywództwa i wartości.
Fakt uzyskania pięciu tytułów po raz kolejny, w tym po raz trzeci w Holandii i Stanach Zjednoczonych, po raz szósty w Brazylii, dziewiąty w Chinach i dziesiąty w Wielkiej Brytanii, potwierdza dobrą passę uzyskiwania wysokich wyników.
Joëlle Boxus dodaje: „Sprawiliśmy, że nasz cel People. Planet. Paint. jest w sercu wszystkiego, co robimy i niezmiennie kładziemy nacisk na to, aby inwestować w naszych pracowników i wszelkie inicjatywy z nimi związane. Razem wzrastamy, budując nasze umiejętności i robiąc wszystko, co w naszej mocy, aby być liderem w branży”.
O AkzoNobel
Dostarczamy powstałe w sposób zrównoważony innowacyjne farby i powłoki, na których w coraz większym stopniu polegają nasi klienci, lokalne społeczności i środowisko. Dlatego wszystko co robimy zaczyna się od naszego celu People. Planet. Paint. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon, które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Prowadzimy działalność w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel osiągnięcie pozycji światowego lidera w naszej branży. Właśnie tego możesz oczekiwać od wiodącego producenta farb, który swoje cele opiera o uznane na świecie wskaźniki naukowe i podejmuje rzeczywiste działania mające na celu sprostanie globalnym wyzwaniom i ochronę przyszłych pokoleń.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.