Alaskan Truck Simulator w top 100 najchętniej wishlistowanych tytułów na Steam
Road Studio S.A., notowany na NewConnect developer gier z motywem drogi, należący do Rodziny Movie Games, z przyjemnością informuje o uplasowaniu gry Alaskan Truck Simulator w Top 100 najchętniej dodawanych do wishlisty tytułów na platformie Steam. To rezultat zwiększonej intensywności działań marketingowych, związanych z przygotowaniami do premiery dema, która ma nastąpić w czerwcu.
Alaskan Truck Simulator, flagowy tytuł Road Studio, to gra łącząca symulator pojazdu z codziennym życiem kierowcy ciężarówki na Alasce. Spośród konkruencyjnych tytułwó wyróżnia się możliwością interakcji ze światem poza ciężarówką - zgodnie ze sloganem promocyjnym gry “Be a trucker, not a truck”.
Gra zakwalifikowała się do Top 100 Most Wishlisted on Steam, co oznacza, że jest w czołówce najbardziej oczekiwanych tytułów przez użytkowników platformy. W marcu gra uczestniczyła w dwóch festiwalach gamingowych: SimFest oraz Future Games Show: Spring Showcase. W czerwcu natomiast - zgodnie z planem - udostępnione zostanie demo w ramach Future Games Show, jednego z największych eventów gamingowych.
– Bardzo cieszy mnie reakcja miłośników gier na nasze działania. Wiemy z całą pewnością, że nasze odmienne podejście do tematu symulatorów, poszerzające go o elementy życia codziennego, doskonale rezonuje wśród fanów gatunku. Development Alaskan Truck Simulator postępuje bardzo sprawnie w wyniku przejścia na modułowe, współgrające ze sobą rozwiązania technologiczne. Gra wkracza w finalny etap realizacji, a jednocześnie Road Studio przymierza się do uderzenia komunikacyjnego związanego z drugim naszym tytułem: American Motorcycle Simulator. Jestem niezwykle zadowolony z tego, jak sprawnie funkcjonuje nasz zespół, liczący już ponad 40 osób podzielonych na dwa działy projektowe i jeden koncepcyjny – komentuje Maciej Nowak, prezes zarządu Road Studio.
- Alaskan Truck Simulator to jeden z kluczowych tytułów dla działu marketingu Movie Games. W pełni wykorzystujemy możliwości crosspromocji w ramach grupy. Nawiązujemy także strategiczne partnerstwa z wydawcami, zaś samo Road Studio pozyskuje licencje firm z branż powiązanych z truckingiem. Cieszy nas udział gry w SimFeście, ponieważ wymogiem uczestnictwa był element codziennego życia, więc symulatory samych pojazdów nie kwalifikowały się do eventu. To pokazuje, co naprawdę nas odróżnia od konkurencji. Dzienny, organiczny, przyrost wishlist jest bardzo wysoki i towarzyszą mu peaki związane z głównymi marketingowymi beatami, wspierane materiałami zza kulis wzmaniającymi więź graczy ze studiem - komentuje Piotr Gnyp, CMO Movie Games.
W Alaskan Truck Simulator można było zagrać podczas tegorocznej edycji Invest Cuffs w Krakowie. Dla 6 tys. uczestników jednej z największych konferencji i targów branży inwestycyjnej w Europie udostępniono wczesne demo gry, które spotkało się z jednoznacznie pozytywnymi reakcjami. Do dyspozycji gości imprezy byli również Maciej Nowak, a także Tomasz Węgliński, Head of Production Movie Games.
Rozbudowane demo gry zostanie udostępnione publicznie w czerwcu w ramach streamowanego na żywo show Future Games Show. Pierwotnie wydarzenie miało być częścią corocznych targów E3, te jednak zostały odwołane ze względu na szczególne okoliczności. Piotr Gnyp podkreśla, że nie szkodzi to planom marketingu - Future Games Show wciąż odbędzie się terminowo, i tak jak każdego roku, można liczyć na milionową publiczność oraz ekspozycję na stronie festiwalu na Steam.
O spółce:
Road Studio S.A. to spółka założona przez Movie Games oraz Macieja Nowaka - inwestora oraz menadżera z wieloletnim doświadczeniem na rynku kapitałowym. Zajmuje się produkcją gier o tematyce motoryzacyjnej, połączonej z motywem podróży i zwiedzania świata. Gracze będą wcielać się w kierowców różnego rodzaju pojazdów oraz zwiedzać odległe i na co dzień niedostępne miejsca. Road Studio przejęło do realizacji od Movie Games projekty gier Alaskan Truck Simulator oraz American Motorcycle Simulator.
Road Studio zadebiutowało na rynku NewConnect 12 stycznia 2022 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.