Komunikaty PR

Arval podsumowuje sprzedaż aut używanych w 2022 roku. Skoda Octavia hitem oferty

2023-02-10  |  15:33
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl

Arval Service Lease Polska, lider rynku wynajmu długoterminowego pojazdów i rozwiązań z zakresu zrównoważonej mobilności, w 2022 roku sprzedał prawie 8000 samochodów pokontraktowych. Najczęściej wybieranym przez klientów modelem pojazdu była Skoda Octavia. Średni przebieg sprzedanych samochodów pokontraktowych wynosił zaledwie 78 tys. km. Arval ułatwia klientom indywidualnym dostęp do oferty samochodów używanych – w ubiegłym roku firma uruchomiła platformę internetową autoselect.arval.pl, zaś od stycznia oddała do użytku gruntownie zmodernizowane biuro i plac sprzedażowy w podwarszawskich Radziejowicach.

Sprzedaż samochodów pokontraktowych to istotny segment działalności Arval. W 2022 roku z placu w Radziejowicach wyjechało 1300 używanych aut, zaś łączna liczba wszystkich sprzedanych przez Arval samochodów używanych to prawie 8000 sztuk.

– Parametry kupionych przez klientów pojazdów pokazują, że oferta samochodów poleasingowych jest zdecydowanie atrakcyjniejsza niż w przypadku poszukiwania auta z drugiej ręki w innych źródłach. Średni wiek pojazdów sprzedanych w ramach Arval Autoselect to 3,5 roku, a średni przebieg to 78 tys. km – Mikołaj Bąk, Remarketing Manager w Arval Service Lease Polska.  – Są to pojazdy od pierwszego właściciela, bardzo zadbane, serwisowane w autoryzowanych punktach z udokumentowaną pełną historią. Wszystkie pochodzą z legalnych, polskich źródeł, więc klient nie musi mieć żadnych obaw, że kupuje kota w worku. Pojazdy są objęte rękojmią i na wszystkie wystawiamy faktury. W naszym biurze sprzedaży dostępny jest doradca Banku BNP Paribas, który oferuje korzystne formy finansowania, przygotowane specjalnie z myślą o klientach Arval – dodaje.

Arval podsumował także najchętniej wybierane przez klientów marki i modele używanych pojazdów. Faworytem okazała się Skoda, a szczególnym zainteresowaniem cieszył się model Octavia.
 

TOP 5 najchętniej kupowanych modeli aut poleasingowych:

  • Skoda Octavia
  • Renault Megane
  • Volkswagen Passat
  • Skoda Fabia
  • Skoda Superb

TOP 5 najchętniej wybieranych marek aut poleasingowych:

  • Skoda
  • Renault
  • Volkswagen
  • Opel
  • Ford

Ceny sprzedanych pojazdów zaczynały się od 26500 zł, a wśród najciekawszych modeli z oferty aut pokontraktowych wymienić można: elektryczne Audi E-Tron, luksusowy Range Rover Velar, kompaktowe Hyundai i30N oraz Mini Cooper S.

Arval intensywnie rozwija działalność związaną z samochodami pokontraktowymi. W ubiegłym roku firma zainwestowała w nową platformę internetową autoselect.arval.pl, która umożliwia łatwy zakup lub wynajem używanych aut z floty Arval, a rok 2023 rozpoczyna z nowym biurem sprzedaży i przebudowanym placem w podwarszawskich Radziejowicach.

– Przebudowaliśmy nasze centrum pojazdów pokontraktowych Arval Autoselect zgodnie z sugestiami klientów. Otworzyliśmy nowe biuro, powiększyliśmy parking dla klientów i wyposażyliśmy go w stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych. Zmieniliśmy też sposób prezentacji pojazdów w Radziejowicach. Auta ustawione są według segmentów i podzielone na te przeznaczone do sprzedaży i do wynajmu – wyjaśnia Mikołaj Bąk. – W ofercie stale mamy około 300 pojazdów. Każdego dnia przygotowujemy do sprzedaży lub wynajmu kolejnych 9-12 aut używanych – dodaje.

W ofercie Arval Autoselect samochody dostępne są także w re-leasingu, czyli ponownym wynajmie. Jest to sposób na użytkowanie stosunkowo młodego auta w bardzo atrakcyjnej cenie i z wszystkimi zaletami wynajmu z pełną obsługą. Klienci, którzy zdecydują się na wynajem auta pokontraktowego, korzystają z tych samych usług dodatkowych w ramach miesięcznej raty, które dostępne są przy wynajmie nowych pojazdów, m.in. obsługi serwisowej, przeglądów, assistance 24h, samochodu zastępczego, karty paliwowej oraz aplikacji My Arval Mobile. Używane samochody można wynająć na 2 lata.

 

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Goworek – agnieszka.goworek@arval.pl – +48 22 45 45 500

O Arval:

Arval specjalizuje się w wynajmie pojazdów z pełną obsługą oraz w nowych rozwiązaniach w zakresie mobilności. Łączna flota leasingowana przez Arval składa się z niemal 1,6 mln pojazdów na całym świecie (koniec grudnia 2022 r.). Każdego dnia ponad 8000 pracowników Arval w 30 krajach oferuje klientom – od dużych międzynarodowych korporacji po mniejsze firmy i indywidualnych klientów detalicznych – elastyczne rozwiązania, które sprawią, że podróże staną się bezproblemowe i będą odbywały się w zrównoważony sposób. Arval jest założycielem i członkiem sojuszu Element-Arval Global Alliance, który jest światowym liderem w zarządzaniu flotą, z ponad 3 mln pojazdów w 53 krajach. Firma Arval powstała w 1989 roku i jest w pełni własnością Grupy BNP Paribas. W ramach Grupy, Arval jest częścią pionu Commercial, Personal Banking & Services.

www.arval.pl

O BNP Paribas:

BNP Paribas jest czołowym bankiem w Unii Europejskiej i kluczowym graczem w światowej bankowości. Jest obecny w 65 krajach i zatrudnia około 190 000 pracowników, w tym ponad 145 000 w Europie. Grupa zajmuje kluczowe pozycje w trzech głównych rodzajach działalności: Commercial, Personal Banking & Services obejmujące bankowość komercyjną i detaliczną Grupy oraz kilka specjalistycznych przedsięwzięć, w tym BNP Paribas Personal Finance i Arval; Investment & Protection Services z rozwiązaniami oszczędnościowymi, inwestycyjnymi i ochronnymi; oraz Corporate & Institutional Banking, skoncentrowany na klientach korporacyjnych i instytucjonalnych.

W oparciu o silnie zdywersyfikowany i zintegrowany model, Grupa pomaga swoim klientom (osobom fizycznym, stowarzyszeniom społecznym, przedsiębiorcom, małym i średnim przedsiębiorstwom, korporacjom oraz klientom instytucjonalnym) w realizacji ich projektów dzięki szerokiemu wachlarzowi rozwiązań: od finansowania, przez inwestycje i oszczędności po ochronę ubezpieczeniową. W Europie Grupa działa na czterech rynkach krajowych (w Belgii, Francji, we Włoszech i w Luksemburgu). BNP Paribas rozwija swój zintegrowany model bankowości komercyjnej i detalicznej w kilku krajach śródziemnomorskich, Turcji i Europie Wschodniej. Jako kluczowy gracz w międzynarodowej bankowości, Grupa posiada wiodące platformy i linie biznesowe w Europie, jest mocno obecna w obu Amerykach oraz prowadzi solidną i szybko rozwijającą się działalność w regionie Azji i Pacyfiku.

BNP Paribas wdrożył we wszystkich swoich działaniach podejście oparte na społecznej odpowiedzialności biznesu, dzięki czemu może przyczynić się do budowania zrównoważonej przyszłości, zapewniając jednocześnie wydajność i stabilność Grupy.

www.bnpparibas.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NBS Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.