Komunikaty PR

Arval we współpracy z Hop.City dostarczy rowery dla dostawców jedzenia

2024-04-25  |  15:35
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl

Arval Service Lease Polska, lider polskiego rynku wynajmu pojazdów, kontynuuje współpracę z Hop.City, dostawcą rowerów i skuterów dla firm kurierskich. Arval dostarczył w ostatnich miesiącach 100 rowerów elektrycznych na potrzeby firm zajmujących się miejskimi dostawami, a potencjał współpracy to nawet 500 jednośladów. Kurierzy realizujący dostawy dla takich marek, jak Domino’s, Pyszne.pl, Jush, Lisek, a także partnerzy platform Glovo, Wolt i Uber Eats, już korzystają z rowerów wynajmowanych od Arval. Obie firmy współpracują też przy rozwoju konceptu centrów korporacyjnej mobilności Arval Mobility Hub, które umożliwiają współdzielenie samochodów i jednośladów pracownikom jednej firmy.  

  • Arval Service Lease Polska w ramach współpracy z Hop.City dostarczył dotychczas 100 rowerów, model OKAI EB100, które będą wykorzystywane w 15 największych miastach Polski przez firmy zajmujące się dostawami jedzenia i zakupów.
  • Współpraca pomiędzy Arval i Hop.City uwzględnia specyfikę i potrzeby klientów operatora jednośladów.
  • Arval oferuje finansowanie oraz ubezpieczenie pojazdów i użytkowników, zaś serwisowaniem i obsługą rowerów zajmie się Hop.City.
  • W skład usługi wchodzą także wymienne baterie do elektrycznych jednośladów, które użytkownicy mogą wymieniać w trakcie dnia pracy, korzystając z „bateriomatów” zainstalowanych m.in. w automatach paczkowych Allegro.

Współpraca pomiędzy Arval i Hop.City umożliwia operatorowi rowerów instalację własnego oprogramowania, serwisowanie, instalację niestandardowego wyposażenia dodatkowego, a także malowanie jednośladów i umieszczenie brandingu podmiotów użytkujących pojazdy. Ponadto, klienci Hop.City wynajmujący rowery otrzymują kompleksowe ubezpieczenie OC i AC pojazdów, a także NNW kierowców dostarczane przez Cachet, co stanowi unikalną ofertę na rynku.

Widzimy bardzo duże zainteresowanie rowerami elektrycznymi, nie tylko w branży dostaw, ale również wśród korporacji oferujących je pracownikom jako dodatkowy benefit. Dzięki elastycznemu i niestandardowemu podejściu Arval, rowery wynajmujemy pakietowo, możemy dostarczyć je naszym klientom w ich firmowych barwach, z dodatkowym wyposażeniem i autorskim oprogramowaniem Hop.City, a także z naszą własną obsługą serwisową. Partner, który tak dobrze rozumie jak działa ten biznes, daje nam możliwość otwarcia się na potrzeby rynku. Nasza branża wymaga bardzo szybkiego reagowania i dostarczania rowerów czasem z dnia na dzień. Ramowa umowa na wynajem pozwala nam dysponować wolną pulą rowerów, które możemy dostarczyć klientom „od ręki” do różnych miast Polski – mówi Łukasz Banach, prezes Hop.City.

- Nowa mobilność rozwija się błyskawicznie. Rowery, a szczególnie rowery elektryczne, są w miastach najefektywniejszym środkiem komunikacji wykorzystywanym m.in. do szybkich dostaw. Są wyjątkowo tanie w eksploatacji i niezawodne. Na krótkich dystansach, do kilku kilometrów, są zaś równie szybkie jak samochody czy skutery. We współpracy z Hop.City, Arval szybko buduje swoją pozycję w segmencie wynajmu rowerów dostawczych, podobnie jak wcześniej stał się kluczowym usługodawcą w zakresie wynajmu elektrycznych samochodów użytkowych w Polsce. Jest to możliwe dzięki połączeniu rynkowej wiedzy i pasji dwóch liderów innowacji w swoich branżach – mówi Michał Luterek, Business Manager w Arval Service Lease Polska.

Dla użytkowników dostępne są także wymienne baterie, z których można skorzystać m.in. w specjalnie przygotowanych skrytkach-ładowarkach automatów paczkowych Allegro One Box, tzw. „bateriomatach”. Dzięki współpracy Hop.City i Allegro użytkownicy rowerów nie muszą poświęcać czasu na ładowanie rowerów w trakcie dnia pracy. W każdej ze skrytek-ładowarek w automatach Allegro może się ładować jednocześnie od 4 do 8 baterii. Ich gotowość do użycia jest widoczna w aplikacji użytkownika roweru. Do dyspozycji kurierów docelowo ma być około 3500 „bateriomatów” w kilkunastu miastach Polski, co ma pozwolić na obsługę do 64 000 rowerów w całym kraju.

Rowery OKAI EB100 dostarczane przez Arval w ramach współpracy z Hop.City są specjalnie zaprojektowane do intensywnej, codziennej pracy. Posiadają silnik o mocy 250 W oraz wymienną baterię 15Ah, która umożliwia przejechanie do 90 km na jednym ładowaniu przy prędkości maksymalnej 25 km/h. Rowery wyposażono są w 26 calowe koła z bezdętkowymi oponami, a całość oparta jest na lekkiej, aluminiowej, ale bardzo wytrzymałej ramie. Jednoślady obsługiwane są za pomocą aplikacji i specjalnego oprogramowania, które pozwala na automatyzację i optymalizację procesów. Elektronika pojazdu wykorzystuje do komunikacji bluetooth 4.1 oraz lokalizację GPS. Informacje dla użytkownika wyświetlane są na dużym, centralnym wyświetlaczu, z wbudowanym głośnikiem i funkcjami haptyki. Firma ma także wypracowane procesy związane z recyklingiem rowerów i baterii.

W naszych dostawach czas odgrywa niezwykle istotną rolę, ponieważ klient liczy na gorącą i świeżą pizzę. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozwój mikromobilności w naszej flocie. Kurierom oferujemy firmowe skutery i rowery elektryczne, które pozwalają na sprawną realizację dostaw w większych i mniejszych miastach. Ponieważ stale rośniemy, potrzebujemy kompleksowej usługi, bez obciążeń związanych z obsługą licznej floty jednośladów. Doceniliśmy więc ofertę Hop.City i Arval, która obejmuje właściwie wszystko – od oklejenia pojazdów po ubezpieczenia – mówi Paweł Kidoń, Menadżer Operacyjny  ds. Floty i Franczyzy Domino's Pizza.

Arval wynajmuje również rowery i skutery elektryczne, obsługiwane przez Hop.City, na potrzeby firm, chcących zapewnić swoim pracownikom efektywny sposób na codzienne dojazdy do pracy i sprawne poruszanie się po mieście. Współdzielone jednoślady dostępne są dla użytkowników w centrach nowej mobilności – Arval Mobility Hub. Do ich wypożyczenia wystarczy aplikacja, a wszystko odbywa się bez konieczności udziału menedżera floty.

- Mikromobilność korporacyjna i huby pozwalające na współdzielenie pojazdów to przyszłość nowoczesnych flot. Możliwość korzystania z firmowych rowerów w celach służbowych, ale także prywatnych to nie tylko sposób na wygodne i szybkie poruszanie się po mieście. To także nowa i atrakcyjna forma benefitu pracowniczego, którą szczególnie docenią młodzi ludzie z tzw. pokolenia Z. Huby mobilnościowe mają też ciekawe zastosowania jako udogodnienie dla gości hoteli czy mieszkańców konkretnych osiedli. Wraz z Hop.City mocno stawiamy na rozwój tego konceptu, bo przed taką formą współdzielonej mobilności widzimy najbliższą przyszłość -– mówi Rafał Tarnacki, Product & Innovations Manager w Arval Service Lease Polska.

Na koniec 2023 r. Arval wynajmował w Polsce blisko 73 tysiące samochodów, z czego 3150 samochodów elektrycznych. Połowę floty elektryków stanowiły pojazdy dostawcze. Ponadto w wynajmowanej flocie pojazdów Arval na koniec 2023 r. znajdowało się 240 rowerów. W 2024 r. Arval zamierza wyraźnie powiększyć flotę wynajmowanych jednośladów, m.in. dzięki współpracy z Hop.City.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: NBS Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów Biuro prasowe
2024-06-24 | 14:00

Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów

Toyota Leasing ogłasza wprowadzenie aplikacji mobilnej Portalu Klienta, dostępnej na systemy Android i iOS. Pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, umożliwia łatwy i wygodny dostęp do
Motoryzacja Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA
2024-06-19 | 09:10

Goodyear z najwyższą oceną środowiskową od FIA

Zespół Goodyear Racing EMEA uzyskał najwyższą, 3-gwiazdkową ocenę w programie akredytacji środowiskowej FIA. Wyróżnienie to przyznano za długoterminowe plany
Motoryzacja Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive
2024-06-12 | 08:00

Co by tu jeszcze zautomatyzować? Coboty coraz powszechniejsze w automotive

Universal Robots, duńska firma zajmująca się projektowaniem i produkcją robotów współpracujących (cobotów), wraz ze swoimi partnerami coraz śmielej wkracza w przemysł

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.