Komunikaty PR

Aż się błyszczy! Apart debiutuje w Nowych Bielawach w Toruniu

2024-04-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Więcej złota, kamieni szlachetnych i eleganckich zegarków w Toruniu. Centrum handlowe Nowe Bielawy znacząco poszerza ofertę jubilerską. W obiekcie z portfolio Greenman Poland zadebiutował salon Apart. Lokal lidera na rynku jubilerskim otwarty został w najnowszym koncepcie handlowym marki.

– Umocnienie oferty jubilerskiej jest dla Nowych Bielaw jednym z kluczowych elementów rozwoju szeroko pojętej oferty modowej i lifestylowej. Od lat budując ten segment, stawiamy na marki, które są nie tylko doskonale znane, ale przede wszystkim cenione przez konsumentów i rynek z powodu wysokiej jakości oferty –   

– Apart to doskonały przykład. To najsilniejsza marka w branży, która dziś jest liderem na rodzimym rynku jubilerskim, a do tego jest ceniona przez różne pokolenia konsumentów z uwagi na bogaty asortyment, ale także emocje jakie dostarcza. To także brand, który dynamicznie się rozwija w atrakcyjnych lokalizacjach. Debiut nowego salonu jest więc mocnym akcentem w naszej ofercie – dodaje.

Pojawienie się Apart to także kolejny przykład na to, że centrum handlowe działające w formacie convenience może w komercjalizacji odważnie sięgać po współpracę z markami typowymi dla tenat-mix’u galerii handlowych. – To trend będący efektem realizowanej strategii leasingowej, który coraz mocniej zaznacza się w Nowych Bielawach i w pozostałych centrach z naszego portfolio – mówi Karolina Nitowska.

– Kluczowe marki doceniają potencjał naszych obiektów. Ich uwagę zwraca unikalność formatu, który łączy convenience i lifestyle, jak również fakt, że stały się one popularnymi, lokalnymi destynacjami shoppingowymi dla całych rodzin. W przypadku Nowych Bielaw brandy przyciąga też chłonny rynek konsumencki, zmodernizowane otoczenie oraz rozwój obiektu, będący efektem rozbudowy centrum o dwa nowoczesne, w pełni skomercjalizowane parki handlowe – mówi.

Apart to kolejny salon z biżuterią w Nowych Bielawach. Działają tutaj również najemcy Verona, Eliza oraz Briju. – Za sprawą tego debiutu nie tylko poszerzamy ofertę jubilerską, ale także wprowadzamy do asortymentu zarówno marki Apart, jak również innych brandów jubilera, które dostępne w salonie np. Elixa, Aztorin, Artelioni czy AM:PM. Wzbogacamy także propozycję centrum o marki zegarków uznanych manufaktur. W efekcie oferta jubilerska obiektu staje się bardziej zróżnicowana i kompletna – dodaje Karolina Nitowska.


Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zrealizowana w 2022 roku i 2023 roku rozbudowa obiektu, zaowocowała powstaniem 2 nowoczesnych parków handlowych. W ich ofercie dostępne są sklepy: NEONET, Komfort, TEDi, Sinsay, Action i Maxi Zoo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:07

Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.