Komunikaty PR

Ballantine’s wspiera twórców w czasie izolacji

2020-05-14  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

Ballantine’s wspiera twórców w czasie izolacji. Polski kolektyw BRUTAŻ przejmuje kanał Boiler Room w ramach w akcji „Streaming From Isolation”

 

„Streaming From Isolation” to najnowszy projekt Boiler Room i Ballantine’s. Twórcy znanego na całym świecie projektu True Music postanowili podjąć działania, by w czasach pandemii na nowo połączyć muzyczną społeczność i wesprzeć lokalnych artystów elektronicznej sceny. Marka Ballantine’s przeznaczyła dla twórców biorących udział w projekcie środki w wysokości 100 000 funtów, które mają umożliwić im rozwój swoich muzycznych pasji i przetrwać trudny okres globalnej izolacji. Projekt to cykl streamingów - imprez online, podczas których wybrani DJ-e spotykają się z fanami, grając dla nich z własnych domów i przestrzeni twórczych. Już 14 maja, na scenie Boiler Room online wystąpi pięciu twórców należących do polskiego kolektywu BRUTAŻ. Podczas transmisji uruchomiona bedzię także zbiórka na rzecz Global FoodBanking Network.

 

Globalna izolacja to trudny czas dla branży muzycznej, która od zawsze gromadziła tłumy podczas emocjonujących wystąpień na żywo. Teraz, gdy kluby są zamknięte, a koncerty odwołane, artyści musieli znaleźć nowy sposób na realizację swoich pasji i utrzymanie konktaktu z fanami. Ballantine’s, jako marka blisko związana z branżą muzyczną, w tym szczególnym czasie rozsiewa poztywną energię wśród miłośników najlepszych brzmień, zachęcając ich do spotań z wyjątkowymi artystami z całego świata. We współpracy z Boiler Room, uruchomiono projekt „Streaming From Isolation”, zrzeszający wykonawców i fanów muzyki techno i elektro na jednej, wielkiej imprezie online.  W ten sposób zarówno muzycy, jak i słuchacze mogą przypomnieć sobie klimat klubowych wrażeń i ponownie spotkać się przy ulubionych dźwiękach.

 

Artyści, którzy występują podczas live streamów Boiler Room, to lokalni DJ-e z wielu miast, rozsianych po całym świecie. Już wkrótce na scenie pojawią się także polscy muzycy, należący do kolektywu BRUTAŻ – ludzi kochających autentyczność, swobodę i szczerą raność płynącą z muzyki. Wśród nich wystąpią: Marie Malarie z Londynu, krakowski DJ SZy, znana warszawskiej scenie muzycznej Ania R, włoski kompozytor i wykonawca Carlo Maria i AARPS - DJ z Katowic, specjalista od setów tworzonych przy użyciu syntezatora modularnego. Ta elektryzująca grupa przejmie oficjalny kanał Boiler Room już 14 maja o godz. 18:00.  

 

Gościnne występy zmieniają kanały Boiler Room w wyjątkową przestrzeń klubową, która może zgromadzić nieograniczoną liczbę imprezowiczów. Co tydzień, scena przejmowana jest przez wybranego DJ, którego występ na żywo w domu oglądają miłośnicy elektronicznych brzmień z całego świata.  W ten sposób, artyści mogą pozostać w stałym kontakcie ze swoimi fanami, a pokazując swoją twórczość na międzynarodowej arenie muzycznej online, dać się poznać nowym.

 

„Streaming from Isolation” to pełne pozytywnej energii wirtualne spotania twórców z fanami, ale także finansowe wsparcie dla samych artystów. By umożliwić im rozwijanie swoich muzycznych pasji, Ballantine’s zdecydował się przekazać 20 dotacji w wysokości 5000 funtów każda. W trakcie transmisji Boiler Room organizowane są także zbiórki na rzecz The Global FoodBanking Network - organizacji wspierającej banki żywności w ponad 40 krajach. To dzięki takim stowarzyszeniom dostarczana jest żywność najbardziej potrzebującym, którzy w nagłych wypadkach (takich jak trwająca globalna kwarantanna) znaleźli się w w trudnej sytuacji.

 

Więcej informacji na temat akcji można znaleźć na kanałach społecznościowych Ballantine's i Boiler Room oraz stronie boilerroom.tv.

Występy, które już odbyły się w ramach akcji „Streaming from isolation” dostępne są również na oficjalnym kanale Boiler Room na Youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=ZlIXogjQ8X0

https://www.youtube.com/watch?v=eQXNYJmw8PU&t=16s

https://www.youtube.com/watch?v=JL9-nrKEguc

https://www.youtube.com/watch?v=ZXJ_O2cGrBQ

 

 O Ballantine’s:

Ballantine’s jest wyborem nr.1 w Europie i na drugim miejscu na świecie jeśli chodzi o szkocką whisky, sprzedając ponad 70 milionów butelek rocznie na całym świecie. Ballantine's zdobył w ciągu ostatnich 10 lat ponad 130 trofeów i medali na międzynarodowych konkursach za wyjątkową jakość, dzięki wyjątkowemu bogactwa charakteru i doskonałej równowadze. Asortyment marki, od Ballantine's Finest po ekskluzywną 40-letnią whisky, jest najobszerniejszy w świecie szkockiej whisky i jest utrzymywany przez Master Blendera - Sandy Hyslop, który kontynuuje tradycję marki o Master Blender’ach, która sięga 1827 roku.

 

O współpracy Boiler Room x Ballantine’s True Music:

Od czasu pierwszej współpracy w 2013 r., Ballantine's i Boiler Room wspólnie zgłębili i docenili działalność 28 lokalnych scen muzycznych z trzech różnych kontynentów. Nawiązali współpracę z ponad 220 artystami, których muzyczne dokonania cieszyły się uznaniem ponad 115 milionów fanów, mogących doświadczyć prawdziwej muzyki dzięki transmitowanym na żywo wydarzeniom, filmom dokumentalnym i muzycznym, w których pojawili się tacy artyści jak Maya Jane Coles, Seth Troxler, Nina Kraviz, Underground Resistance, Chaos in the CBD i Derrick May. Ballantine’s wraz z Boiler Room uruchomili w 2016 r. globalną platformę True Music, promującą wschodzących artystów. Przechodząc w nową fazę współpracy, Take A Stand For True Music, partnerzy skupiają się na społecznościach muzycznych pozostających za kulisami, współpracując z nimi po to, by wspomóc rozwój lokalnych scen muzycznych z całego świata.  

www.ballantines.com  @Ballantines

 

O Boiler Room:

Boiler Room to niezależna platforma muzyczna i kurator kultury. Łączymy kulturę klubową z całym światem, na ekranie i w prawdziwym życiu poprzez imprezy, filmy i wideo. Wszystko, co robi Boiler Room, jest zakorzenione w energii kultury klubowej i jej zdolności do zbliżania ludzi do siebie. Otwarte parkiety taneczne; gdzie spotykają się muzyka, pomysły i ludzie.

 

O naszej historii: Boiler Room zaczął od przyklejonej do ściany kamery internetowej, nadającej z magazynu w Londynie, otwierającej dziurkę od klucza do podziemnego miasta. DIY w najlepszym wydaniu; surowy, nieoszlifowany, domowej roboty. Od 2010 r. Platforma zbudowała unikalne archiwum: ponad 4000 wystąpień, wykonanych przez ponad 5000 artystów, w 150 miastach, dzięki czemu każdy, niezależnie od miejsca zamieszkania, może cieszyć się wolnością, którą reprezentuje. Naszym zadaniem jest tworzenie muzyki na platformę w nowy sposób – zabrzmią głosy i historie alternatywnego mainstream’u. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma 8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:00

8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe

82 proc. pracowników jest dziś narażonych na wypalenie zawodowe[1] - wynika z badania firmy Mercer przeprowadzonego w sierpniu tego roku. Nic dziwnego – błyskawicznie zmieniający
Firma Odbudowa firm rodzinnych po powodzi
2024-09-26 | 16:00

Odbudowa firm rodzinnych po powodzi

Powódź, która dotknęła południowe regiony Polski, zniszczyła nie tylko majątki prywatne, ale także uderzyła w fundamenty lokalnych gospodarek, w tym przedsiębiorstwa
Firma Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa
2024-09-26 | 13:00

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa

Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska to coroczne wydarzenie, które ma na celu zwiększenie świadomości i promowanie bezpiecznych praktyk w miejscu pracy. W tym roku tematem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.