Komunikaty PR

Ballantine’s wspiera twórców w czasie izolacji

2020-05-14  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.1 MB )

Ballantine’s wspiera twórców w czasie izolacji. Polski kolektyw BRUTAŻ przejmuje kanał Boiler Room w ramach w akcji „Streaming From Isolation”

 

„Streaming From Isolation” to najnowszy projekt Boiler Room i Ballantine’s. Twórcy znanego na całym świecie projektu True Music postanowili podjąć działania, by w czasach pandemii na nowo połączyć muzyczną społeczność i wesprzeć lokalnych artystów elektronicznej sceny. Marka Ballantine’s przeznaczyła dla twórców biorących udział w projekcie środki w wysokości 100 000 funtów, które mają umożliwić im rozwój swoich muzycznych pasji i przetrwać trudny okres globalnej izolacji. Projekt to cykl streamingów - imprez online, podczas których wybrani DJ-e spotykają się z fanami, grając dla nich z własnych domów i przestrzeni twórczych. Już 14 maja, na scenie Boiler Room online wystąpi pięciu twórców należących do polskiego kolektywu BRUTAŻ. Podczas transmisji uruchomiona bedzię także zbiórka na rzecz Global FoodBanking Network.

 

Globalna izolacja to trudny czas dla branży muzycznej, która od zawsze gromadziła tłumy podczas emocjonujących wystąpień na żywo. Teraz, gdy kluby są zamknięte, a koncerty odwołane, artyści musieli znaleźć nowy sposób na realizację swoich pasji i utrzymanie konktaktu z fanami. Ballantine’s, jako marka blisko związana z branżą muzyczną, w tym szczególnym czasie rozsiewa poztywną energię wśród miłośników najlepszych brzmień, zachęcając ich do spotań z wyjątkowymi artystami z całego świata. We współpracy z Boiler Room, uruchomiono projekt „Streaming From Isolation”, zrzeszający wykonawców i fanów muzyki techno i elektro na jednej, wielkiej imprezie online.  W ten sposób zarówno muzycy, jak i słuchacze mogą przypomnieć sobie klimat klubowych wrażeń i ponownie spotkać się przy ulubionych dźwiękach.

 

Artyści, którzy występują podczas live streamów Boiler Room, to lokalni DJ-e z wielu miast, rozsianych po całym świecie. Już wkrótce na scenie pojawią się także polscy muzycy, należący do kolektywu BRUTAŻ – ludzi kochających autentyczność, swobodę i szczerą raność płynącą z muzyki. Wśród nich wystąpią: Marie Malarie z Londynu, krakowski DJ SZy, znana warszawskiej scenie muzycznej Ania R, włoski kompozytor i wykonawca Carlo Maria i AARPS - DJ z Katowic, specjalista od setów tworzonych przy użyciu syntezatora modularnego. Ta elektryzująca grupa przejmie oficjalny kanał Boiler Room już 14 maja o godz. 18:00.  

 

Gościnne występy zmieniają kanały Boiler Room w wyjątkową przestrzeń klubową, która może zgromadzić nieograniczoną liczbę imprezowiczów. Co tydzień, scena przejmowana jest przez wybranego DJ, którego występ na żywo w domu oglądają miłośnicy elektronicznych brzmień z całego świata.  W ten sposób, artyści mogą pozostać w stałym kontakcie ze swoimi fanami, a pokazując swoją twórczość na międzynarodowej arenie muzycznej online, dać się poznać nowym.

 

„Streaming from Isolation” to pełne pozytywnej energii wirtualne spotania twórców z fanami, ale także finansowe wsparcie dla samych artystów. By umożliwić im rozwijanie swoich muzycznych pasji, Ballantine’s zdecydował się przekazać 20 dotacji w wysokości 5000 funtów każda. W trakcie transmisji Boiler Room organizowane są także zbiórki na rzecz The Global FoodBanking Network - organizacji wspierającej banki żywności w ponad 40 krajach. To dzięki takim stowarzyszeniom dostarczana jest żywność najbardziej potrzebującym, którzy w nagłych wypadkach (takich jak trwająca globalna kwarantanna) znaleźli się w w trudnej sytuacji.

 

Więcej informacji na temat akcji można znaleźć na kanałach społecznościowych Ballantine's i Boiler Room oraz stronie boilerroom.tv.

Występy, które już odbyły się w ramach akcji „Streaming from isolation” dostępne są również na oficjalnym kanale Boiler Room na Youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=ZlIXogjQ8X0

https://www.youtube.com/watch?v=eQXNYJmw8PU&t=16s

https://www.youtube.com/watch?v=JL9-nrKEguc

https://www.youtube.com/watch?v=ZXJ_O2cGrBQ

 

 O Ballantine’s:

Ballantine’s jest wyborem nr.1 w Europie i na drugim miejscu na świecie jeśli chodzi o szkocką whisky, sprzedając ponad 70 milionów butelek rocznie na całym świecie. Ballantine's zdobył w ciągu ostatnich 10 lat ponad 130 trofeów i medali na międzynarodowych konkursach za wyjątkową jakość, dzięki wyjątkowemu bogactwa charakteru i doskonałej równowadze. Asortyment marki, od Ballantine's Finest po ekskluzywną 40-letnią whisky, jest najobszerniejszy w świecie szkockiej whisky i jest utrzymywany przez Master Blendera - Sandy Hyslop, który kontynuuje tradycję marki o Master Blender’ach, która sięga 1827 roku.

 

O współpracy Boiler Room x Ballantine’s True Music:

Od czasu pierwszej współpracy w 2013 r., Ballantine's i Boiler Room wspólnie zgłębili i docenili działalność 28 lokalnych scen muzycznych z trzech różnych kontynentów. Nawiązali współpracę z ponad 220 artystami, których muzyczne dokonania cieszyły się uznaniem ponad 115 milionów fanów, mogących doświadczyć prawdziwej muzyki dzięki transmitowanym na żywo wydarzeniom, filmom dokumentalnym i muzycznym, w których pojawili się tacy artyści jak Maya Jane Coles, Seth Troxler, Nina Kraviz, Underground Resistance, Chaos in the CBD i Derrick May. Ballantine’s wraz z Boiler Room uruchomili w 2016 r. globalną platformę True Music, promującą wschodzących artystów. Przechodząc w nową fazę współpracy, Take A Stand For True Music, partnerzy skupiają się na społecznościach muzycznych pozostających za kulisami, współpracując z nimi po to, by wspomóc rozwój lokalnych scen muzycznych z całego świata.  

www.ballantines.com  @Ballantines

 

O Boiler Room:

Boiler Room to niezależna platforma muzyczna i kurator kultury. Łączymy kulturę klubową z całym światem, na ekranie i w prawdziwym życiu poprzez imprezy, filmy i wideo. Wszystko, co robi Boiler Room, jest zakorzenione w energii kultury klubowej i jej zdolności do zbliżania ludzi do siebie. Otwarte parkiety taneczne; gdzie spotykają się muzyka, pomysły i ludzie.

 

O naszej historii: Boiler Room zaczął od przyklejonej do ściany kamery internetowej, nadającej z magazynu w Londynie, otwierającej dziurkę od klucza do podziemnego miasta. DIY w najlepszym wydaniu; surowy, nieoszlifowany, domowej roboty. Od 2010 r. Platforma zbudowała unikalne archiwum: ponad 4000 wystąpień, wykonanych przez ponad 5000 artystów, w 150 miastach, dzięki czemu każdy, niezależnie od miejsca zamieszkania, może cieszyć się wolnością, którą reprezentuje. Naszym zadaniem jest tworzenie muzyki na platformę w nowy sposób – zabrzmią głosy i historie alternatywnego mainstream’u. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.