Komunikaty PR

Bardzo udany rok centrów Designer Outlet

2020-01-31  |  01:00
Biuro prasowe
  • Wszystkie centra Designer Outlet – w Gdańsku, Sosnowcu oraz Piasecznie pod Warszawą odnotowały w 2019 r. wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim.
  • Nieustannie powiększana jest także oferta centrów – w 2019 r. nawiązały współpracę łącznie z aż 20 nowymi markami.

 

- Podsumowaliśmy 2019 r. i jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wyników. Wszystkie nasze centra odnotowały w minionym roku wzrost sprzedaży, nawet pomimo mniejszej liczby dni handlowych w porównaniu z rokiem 2018. Stale wprowadzamy nowe działania, mające na celu poprawianie komfortu najemców oraz klientów, dopasowujemy się do zmieniających się przez ustawę o zakazie handlu w niedziele warunków. Cieszy nas, że podejmowane aktywności przynoszą korzyści oraz że nasi najemcy osiągają coraz lepsze wyniki sprzedaży – mówi Katarzyna Ciemińska, Dyrektor Centrum Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.

W 2019 r. Designer Outlet Warszawa odnotował wzrost sprzedaży na poziomie 10,3%, Designer Outlet Gdańsk 8,6%, a Designer Outlet Sosnowiec 2,7%. To szczególnie dobre wyniki, biorąc pod uwagę fakt, że od stycznia 2019 r., poza kilkoma wyjątkami, sklepy mogły być otwarte tylko w ostatnią niedzielę miesiąca. Oznaczało to aż o 14 mniej dni handlowych niż w roku poprzednim.

20 nowych najemców, bogata oferta marek premium i komfort zakupów

Centra Designer Outlet są bardzo popularne wśród klientów m.in. dzięki dużej ofercie marek premium. Dostępność wysokiej jakości artykułów znanych na całym świecie firm modowych oraz możliwość nabycia ich w cenach o co najmniej 30% niższych niż w sklepach regularnych sprawia, że outlety są atrakcyjnym miejscem zakupowym.

- Do osiągnięcia tak dobrych wyników w minionym roku przyczyniły się bez wątpienia otwarcia nowych sklepów. Najwięcej, bo aż 10 było ich w Designer Outlet Sosnowiec. Do grona najemców dołączyły m.in. Smyk, Sizeer, Outhorn, Paris Optique czy Change Lingerie. Gdańskie centrum zyskało m.in. takie marki, jak Tchibo, Alpine Pro czy Unisono, a w Piasecznie pojawiły się sklepy Geox, Sizeer oraz Wittchen Travel. W 2020 r. planujemy nawiązanie współpracy z kolejnymi markami i mamy nadzieję, że nowe propozycje przypadną do gustu klientom w tak dużym stopniu, jak dotychczasowe – dodaje Dariusz Obołończyk, Dyrektor Designer Outlet Sosnowiec, ROS Retail Outlet Shopping.

W 2020 r. centra Designer Outlet mają szansę osiągnąć równie dobre wyniki finansowe. Pomimo kolejnych zaostrzeń w związku z zakazem handlu w niedziele, ten rok może należeć właśnie do outletów. Obserwowany od początku roku wzrost cen spowoduje, że konsumenci będą szukali oszczędności. Na popularności jeszcze bardziej będą więc zyskiwały duże akcje promocyjne, ale także oferta outletowa.

 

 

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

 

ROS RETAIL OUTLET SHOPPING

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie.

Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów. Założony w 2011, będący jedną z najmłodszych firm działających w branży, ROS wyrobił sobie renomę wśród 10 największych operatorów outletów w Europie.

ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający.

Portfolio ROS Retail Outlet Shopping sięga 7 europejskich krajów i obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma i przyszłe inwestycje w Europie. Więcej informacji na www.ros-management.com

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.