Komunikaty PR

Bardzo udany rok centrów Designer Outlet

2020-01-31  |  01:00
Biuro prasowe
  • Wszystkie centra Designer Outlet – w Gdańsku, Sosnowcu oraz Piasecznie pod Warszawą odnotowały w 2019 r. wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim.
  • Nieustannie powiększana jest także oferta centrów – w 2019 r. nawiązały współpracę łącznie z aż 20 nowymi markami.

 

- Podsumowaliśmy 2019 r. i jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wyników. Wszystkie nasze centra odnotowały w minionym roku wzrost sprzedaży, nawet pomimo mniejszej liczby dni handlowych w porównaniu z rokiem 2018. Stale wprowadzamy nowe działania, mające na celu poprawianie komfortu najemców oraz klientów, dopasowujemy się do zmieniających się przez ustawę o zakazie handlu w niedziele warunków. Cieszy nas, że podejmowane aktywności przynoszą korzyści oraz że nasi najemcy osiągają coraz lepsze wyniki sprzedaży – mówi Katarzyna Ciemińska, Dyrektor Centrum Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.

W 2019 r. Designer Outlet Warszawa odnotował wzrost sprzedaży na poziomie 10,3%, Designer Outlet Gdańsk 8,6%, a Designer Outlet Sosnowiec 2,7%. To szczególnie dobre wyniki, biorąc pod uwagę fakt, że od stycznia 2019 r., poza kilkoma wyjątkami, sklepy mogły być otwarte tylko w ostatnią niedzielę miesiąca. Oznaczało to aż o 14 mniej dni handlowych niż w roku poprzednim.

20 nowych najemców, bogata oferta marek premium i komfort zakupów

Centra Designer Outlet są bardzo popularne wśród klientów m.in. dzięki dużej ofercie marek premium. Dostępność wysokiej jakości artykułów znanych na całym świecie firm modowych oraz możliwość nabycia ich w cenach o co najmniej 30% niższych niż w sklepach regularnych sprawia, że outlety są atrakcyjnym miejscem zakupowym.

- Do osiągnięcia tak dobrych wyników w minionym roku przyczyniły się bez wątpienia otwarcia nowych sklepów. Najwięcej, bo aż 10 było ich w Designer Outlet Sosnowiec. Do grona najemców dołączyły m.in. Smyk, Sizeer, Outhorn, Paris Optique czy Change Lingerie. Gdańskie centrum zyskało m.in. takie marki, jak Tchibo, Alpine Pro czy Unisono, a w Piasecznie pojawiły się sklepy Geox, Sizeer oraz Wittchen Travel. W 2020 r. planujemy nawiązanie współpracy z kolejnymi markami i mamy nadzieję, że nowe propozycje przypadną do gustu klientom w tak dużym stopniu, jak dotychczasowe – dodaje Dariusz Obołończyk, Dyrektor Designer Outlet Sosnowiec, ROS Retail Outlet Shopping.

W 2020 r. centra Designer Outlet mają szansę osiągnąć równie dobre wyniki finansowe. Pomimo kolejnych zaostrzeń w związku z zakazem handlu w niedziele, ten rok może należeć właśnie do outletów. Obserwowany od początku roku wzrost cen spowoduje, że konsumenci będą szukali oszczędności. Na popularności jeszcze bardziej będą więc zyskiwały duże akcje promocyjne, ale także oferta outletowa.

 

 

Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.

 

ROS RETAIL OUTLET SHOPPING

ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie.

Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów. Założony w 2011, będący jedną z najmłodszych firm działających w branży, ROS wyrobił sobie renomę wśród 10 największych operatorów outletów w Europie.

ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający.

Portfolio ROS Retail Outlet Shopping sięga 7 europejskich krajów i obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma i przyszłe inwestycje w Europie. Więcej informacji na www.ros-management.com

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.