Komunikaty PR

BeeIN z 83%-owym wzrostem przychodów za II kwartał

2024-08-14  |  02:00

BeeIN, notowana na NewConnect i obecna na 20 rynkach spółka z sektora OZE, zwiększyła w II kwartale br. wartość netto sprzedaży do 15,8 mln zł (vs 8,6 mln zł w I kwartale), co stanowi wzrost
o 83%. W I półroczu beeIN S.A. sprzedała łącznie ponad 68 tys. produktów (wobec ponad 52 tys. w I połowie 2023 r.), uzyskując 24 mln zł przychodów netto ze sprzedaży.

W II kwartale spółka istotnie zwiększyła liczbę sprzedawanych produktów, która przekroczyła 46 tys. (vs ponad 22 tys. produktów sprzedanych w I kwartale). W okresie od kwietnia do czerwca 2024 r. beeIN S.A. odnotowała wzrost wolumenu sprzedaży paneli fotowoltaicznych sięgający 42 tys. (wobec 31 tys. w analogicznym okresie ub. r.). Uzyskanie tego wyniku dowodzi słuszności przyjęcia modelu multidystrybutora, dzięki któremu spółka może oferować w konkurencyjnych cenach produkty adresowane do właścicieli farm solarnych.

- Wraz z początkiem 2024 r. w strukturze przychodowej beeIN pojawiły się magazyny energii, których sprzedaż sukcesywnie rośnie. Niedawno rozszerzyliśmy ofertę o urządzenia od renomowanych producentów – CFE, Deye, Dyness i Kehua, ponieważ spodziewamy się dalszych wzrostów sprzedaży po uruchomieniu naboru do programu „Mój Prąd 6.0”. Jeszcze większe oczekiwania wiążemy jednak ze sprzedażą zestawów dedykowanych beneficjentom „Czystego Powietrza”, których sprzedaż potroiła się w II kw. – mówi Michał Sochacki, CEO beeIN.

Zestawy złożone z pompy ciepła lub pieca na pellet i komponentów pojawiły się w ofercie spółki w 2024 r. Od początku budziły duże zainteresowanie u klientów biznesowych, planujących realizację inwestycji przy udziale dofinansowań z programu „Czyste Powietrze”. Po zanotowaniu dynamicznego wzrostu sprzedaży zestawów w II kwartale, spółka planuje rozszerzenie sprzedaży produktów z tej kategorii także na inne sieci.

- Bardzo duży potencjał widzimy również w produkowanych przez nas zbiornikach buforowych ze stali nierdzewnej oraz zbiornikach CWU, które sprzedajemy w zestawach. Czynnikiem stymulującym ich sprzedaż są dofinansowania z rządowych programow - nasi klienci mogą je uzyskać, ponieważ zbiorniki z logo beeIN spełniają wymogi magazynów ciepła – dodaje Michał Sochacki.

Zestawy dla beneficjentów „Czystego Powietrza” i „Mojego Prądu 6.0.” zawierają zbiorniki buforowe o pojemności 100 l oraz 200-litrowe zbiorniki CWU z wężownicą o długości 3,1 m2 i 300-litrowe zbiorniki CWU z wężownicą o długości 4,7 m2. W skład zestawów wchodzą także grzałki z termostatem i anodą magnezową. Spółka beeIN zaobserwowała skokowy wzrost sprzedaży tej kategorii produktów w drugim kwartale 2024 r. i spodziewa się dalszych wzrostów wraz z otwarciem naboru do 6. edycji „Mojego Prądu”.

- Liczymy na wzrost zainteresowania naszymi produktami w kolejnym kwartale ze względu na planowany start opóźnionej edycji rządowego programu dofinansowań. Jednocześnie, zgodnie z naszą strategią równocześnie stawiamy na ekspansję międzynarodową, sukcesywnie dywersyfikując sprzedaż. Z satysfakcją odnotowujemy fakt, że w drugim kwartale ponownie zwiększyliśmy udział przychodów uzyskiwanych z rynków zagranicznych do 41% i zamierzamy kontynuować ten kierunek – podsumowuje Michał Sochacki, Prezes beeIN.

 

 

O firmie:

BeeIN jest multidystrybutorem, producentem pomp ciepła beeIN PRO oraz własnego brandu zbiorników na ciepłą wodę i bezpośrednim, certyfikowanym przedstawicielem wiodących światowych producentów komponentów OZE. Firma dystrybuuje produkty renomowanych globalnych producentów paneli fotowoltaicznych, m.in. LEAPTON Solar, JINKO, TRINA, DAH Solar, ZNShine Solar, PHONO SOLAR, ULICA SOLAR. Rozwija także własny sklep internetowy: www.beeIN.pl oraz marketplace: www.OutletOZE.pl. Spółka świadczy również usługi montażu, monitoringu oraz serwisu pomp ciepła pod własną marką beeIN PRO oraz zajmuje się dystrybucją produktów uznanych producentów tj. SPRSUN, DAIKIN czy AIWA. Od maja 2023 r. beeIN S.A. pracuje wraz z zespołem naukowców z Politechniki Warszawskiej nad stworzeniem innowacyjnej pompy ciepła o zwiększonej wydajności i bezpieczeństwie oraz obniżonej energochłonności i zredukowanym wpływie na środowisko naturalne. Docelowo spółka planuje wprowadzić na rynek własną markę pomp ciepła nowej generacji, z ktorych pierwsza linia produktowa odpowie na potrzeby klientów detalicznych, a druga
– przedstawicieli przemysłu. BeeIN sukcesywnie rozwija się także w obiecującym obszarze magazynowania energii, m.in. jako generalny dystrbutor CF Energy - wiodącego producenta magazynów energii. Notowaną na rynku NewConnect spółkę wyróżnia strategia bazująca na zdywersyfikowanych filarach biznesu i na urządzeniach oraz komponentach wyróżniających się na rynku najwyższą jakością i wieloletnią gwarancją. Dalsze perspektywy rozwoju firmy skupiają się m.in. wokół rosnącego rynku magazynów energii oraz działań zmierzających ku sukcesywnej ekspansji zagranicznej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.