Komunikaty PR

Beko wprowadza na rynek innowacyjne lodówki z technologią HarvestFresh™

2020-08-24  |  11:00
Biuro prasowe

 

Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh™. Innowacyjny sprzęt inspirowany naturą wykorzystuje światło do zachowania witamin oraz świeżości w owocach i warzywach. 

Badania przeprowadzone przez Intertek* wykazały, że wystawione na działanie zmiennego światła owoce i warzywa dłużej zachowują witaminy A i C, które przeciwdziałają starzeniu się i działają wzmacniająco na układ odpornościowy. W oparciu o te dane i chcąc ułatwić konsumentom stosowanie zdrowszej diety, Beco wyposażyło swoją nową linię lodówek w system HarvestFresh™, który wykorzystuje trzy kolory światła (zielony, niebieski i czerwony) naśladujące naturalny, 24-godzinny cykl słoneczny (wraz z porą ciemności). W ten sposób lodówki Beko są w stanie odtworzyć naturalne środowisko owoców i warzyw długo po ich zebraniu. Korzystanie z nich ułatwia konsumentom spożywanie świeżych posiłków, a także zmniejsza ilość marnowanej żywności.

Naszym celem jest zaprezentowanie innowacyjnej technologii, wyznaczającej nowe ścieżki w drodze do poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia. Cieszmy się, że możemy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, dla których jest ważne, aby jedzenie nie było – co jest oczywiste – tylko smaczne, ale również posiadało szereg witamin i wartości odżywczych, wzmacniających układ odpornościowy” – mówi Justyna Głowacka, marketing executive w firmie Beko.

Beko poprzez wprowadzenie technologii HarvestFresh™ chce również budować prozdrowotne postawy wśród młodych konsumentów. Marka jest partnerem klubu FC Barcelona, ​​a ostatnio wspiera również udział w Mistrzostwach znanej gry online League of Legends, promując kampanię „Jedz jak Mistrz”. Akcja ma na celu zapobieganie otyłości u dzieci poprzez inspirowanie do dokonywania zdrowszych wyborów żywieniowych, na wzór ich sportowych bohaterów.

Na potrzeby działań promocyjnych przygotowane zostały dwa spoty: wizerunkowy z udziałem piłkarzy FC Barcelona i produktowy skoncentrowany wokół technologii HarvestFresh™.

*** 

O Beko
 

Beko to międzynarodowa marka AGD firmy Arçelik działająca w ponad 140 krajach. Oferuje linie produktowe, które obejmują duże i małe AGD. Beko jest wiodącym producentem sprzętów AGD w Europie. Marka jest również Globalnym Partnerem Premium FC Barcelony, sponsorem drużyny koszykarskiej Fenerbahçe Men’s Basketball Team oraz Mistrzostw Europy w League of Legends.

*Testowane przez niezależny instytut Intertek; wykonywano pomiar poziomu witamin pomidorów, zielonej papryki, marchwi, szpinaku i selera, bezpośrednio wystawionych na działanie technologii; porównywano z warunkami dnia 0 przez okres 5 dni

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Prawo

Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.

Handel

Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.