Komunikaty PR

Beko wprowadza na rynek innowacyjne lodówki z technologią HarvestFresh™

2020-08-24  |  11:00
Biuro prasowe

 

Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh™. Innowacyjny sprzęt inspirowany naturą wykorzystuje światło do zachowania witamin oraz świeżości w owocach i warzywach. 

Badania przeprowadzone przez Intertek* wykazały, że wystawione na działanie zmiennego światła owoce i warzywa dłużej zachowują witaminy A i C, które przeciwdziałają starzeniu się i działają wzmacniająco na układ odpornościowy. W oparciu o te dane i chcąc ułatwić konsumentom stosowanie zdrowszej diety, Beco wyposażyło swoją nową linię lodówek w system HarvestFresh™, który wykorzystuje trzy kolory światła (zielony, niebieski i czerwony) naśladujące naturalny, 24-godzinny cykl słoneczny (wraz z porą ciemności). W ten sposób lodówki Beko są w stanie odtworzyć naturalne środowisko owoców i warzyw długo po ich zebraniu. Korzystanie z nich ułatwia konsumentom spożywanie świeżych posiłków, a także zmniejsza ilość marnowanej żywności.

Naszym celem jest zaprezentowanie innowacyjnej technologii, wyznaczającej nowe ścieżki w drodze do poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia. Cieszmy się, że możemy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, dla których jest ważne, aby jedzenie nie było – co jest oczywiste – tylko smaczne, ale również posiadało szereg witamin i wartości odżywczych, wzmacniających układ odpornościowy” – mówi Justyna Głowacka, marketing executive w firmie Beko.

Beko poprzez wprowadzenie technologii HarvestFresh™ chce również budować prozdrowotne postawy wśród młodych konsumentów. Marka jest partnerem klubu FC Barcelona, ​​a ostatnio wspiera również udział w Mistrzostwach znanej gry online League of Legends, promując kampanię „Jedz jak Mistrz”. Akcja ma na celu zapobieganie otyłości u dzieci poprzez inspirowanie do dokonywania zdrowszych wyborów żywieniowych, na wzór ich sportowych bohaterów.

Na potrzeby działań promocyjnych przygotowane zostały dwa spoty: wizerunkowy z udziałem piłkarzy FC Barcelona i produktowy skoncentrowany wokół technologii HarvestFresh™.

*** 

O Beko
 

Beko to międzynarodowa marka AGD firmy Arçelik działająca w ponad 140 krajach. Oferuje linie produktowe, które obejmują duże i małe AGD. Beko jest wiodącym producentem sprzętów AGD w Europie. Marka jest również Globalnym Partnerem Premium FC Barcelony, sponsorem drużyny koszykarskiej Fenerbahçe Men’s Basketball Team oraz Mistrzostw Europy w League of Legends.

*Testowane przez niezależny instytut Intertek; wykonywano pomiar poziomu witamin pomidorów, zielonej papryki, marchwi, szpinaku i selera, bezpośrednio wystawionych na działanie technologii; porównywano z warunkami dnia 0 przez okres 5 dni

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa? Biuro prasowe
2024-07-24 | 14:00

Mokra czy sucha karma: która jest lepsza dla Twojego psa?

Wybór odpowiedniej diety dla psa to ważny element dbania o jego zdrowie i dobre samopoczucie. Według badania grupy Fressnapf, do której należą specjalistyczne sklepy z
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.