Bolt Food wystartował z wyjątkową kampanią promującą restauracje w aplikacji
Rozpoczął się Festiwal Pr-OmNomNom-ocji czyli wyjątkowa akcja Bolt Food, która ma na celu promowanie restauracji dostępnych na platformie. Co tydzień, przez dwa miesiące topowe restauracje będą mogły pochwalić się swoją ofertą i zaproponować użytkownikom możliwość wypróbowania ich menu o 40% taniej.
To nie koniec sezonu festiwalowego! Od 16 października do 14 grudnia br. trwa wyjątkowa akcja promocyjna na Bolt Food: Festiwal Pr-OmNomNom-ocji. Festiwal ma na celu promowanie partnerskich restauracji, które dostępne są w aplikacji Bolt Food wśród zamawiających z aplikacji. W wybrane dni tygodnia, tematycznie dobrane typy kuchni będą objęte specjalną ofertą promocyjną, pozwalającą wypróbować potrawy restauracji o 40% taniej.
- Festiwal Pr-OmNomNom-ocji to wyjątkowa kampania na naszej platformie, która ma na celu nie tylko zachęcić użytkowników do korzystania z Bolt Food, ale także silnie promować naszych partnerów, czyli restauracje dostępne w aplikacji. W ten sposób knajpy mają możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców i zaznajomienia ich ze swoją ofertą. Wsparcie marketingowe to ważny punkt, który decyduje o tym, że restauracje nawiązują z nami współpracę. W 2022 roku ponad 40% partnerskich restauracji we wszystkich krajach, gdzie dostępny jest Bolt Food, skorzystało z tej możliwości - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce.
W line-upie Festiwalu Pr-OmNomNom-ocji znajdują się restauracje w pięciu miastach, w których dostępny jest Bolt Food. Promowane restauracje podzielone są na kategorie oraz dni:
-
Burgerowe Poniedziałki
-
Włoskie Środy
-
Azjatyckie Czwartki
Wsparcie dla restauratorów
Od rozpoczęcia działalności Bolt Food łączy lokalne restauracje z klientami, umożliwiając im w ten sposób rozwinąć swój biznes. Restauracje widzą Bolt Food jako partnera, który pomaga im zwiększyć swoje przychody - świadczy o tym wzrost o 50% (rok do roku w marcu 2023 r.) liczby restauracji, które złożyły wniosek o dołączenie do platformy.
***
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.