Komunikaty PR

Bolt Food wystartował z wyjątkową kampanią promującą restauracje w aplikacji

2023-11-09  |  11:30
Biuro prasowe

Rozpoczął się Festiwal Pr-OmNomNom-ocji czyli wyjątkowa akcja Bolt Food, która ma na celu promowanie restauracji dostępnych na platformie. Co tydzień, przez dwa miesiące topowe restauracje będą mogły pochwalić się swoją ofertą i zaproponować użytkownikom możliwość wypróbowania ich menu o 40% taniej.

To nie koniec sezonu festiwalowego! Od 16 października do 14 grudnia br. trwa wyjątkowa akcja promocyjna na Bolt Food: Festiwal Pr-OmNomNom-ocji. Festiwal ma na celu promowanie partnerskich restauracji, które dostępne są w aplikacji Bolt Food wśród zamawiających z aplikacji. W wybrane dni tygodnia, tematycznie dobrane typy kuchni będą objęte specjalną ofertą promocyjną, pozwalającą wypróbować potrawy restauracji o 40% taniej. 

- Festiwal Pr-OmNomNom-ocji to wyjątkowa kampania na naszej platformie, która ma na celu nie tylko zachęcić użytkowników do korzystania z Bolt Food, ale także silnie promować naszych partnerów, czyli restauracje dostępne w aplikacji. W ten sposób knajpy mają możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców i zaznajomienia ich ze swoją ofertą.  Wsparcie marketingowe to ważny punkt, który decyduje o tym, że restauracje nawiązują z nami współpracę. W 2022 roku ponad 40% partnerskich restauracji we wszystkich krajach, gdzie dostępny jest Bolt Food, skorzystało z tej możliwości - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce. 

W line-upie Festiwalu Pr-OmNomNom-ocji znajdują się restauracje w pięciu miastach, w których dostępny jest Bolt Food. Promowane restauracje podzielone są na kategorie oraz dni:  

  • Burgerowe Poniedziałki

  • Włoskie Środy

  • Azjatyckie Czwartki

Wsparcie dla restauratorów 

Od rozpoczęcia działalności  Bolt Food łączy lokalne restauracje z klientami, umożliwiając im w ten sposób rozwinąć swój biznes. Restauracje widzą Bolt Food jako partnera, który pomaga im zwiększyć swoje przychody - świadczy o tym wzrost o 50% (rok do roku w marcu 2023 r.) liczby restauracji, które złożyły wniosek o dołączenie do platformy.  

***

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

Więcej informacji: www.bolt.eu 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku Biuro prasowe
2025-06-30 | 10:00

Spoglądając w przyszłość Unii Europejskiej, czyli o wzmocnieniu bezpieczeństwa i konkurencyjności do 2040 roku

Kończy się prezydencja Polski w Radzie Unii Europejskiej. Warszawa weszła w tę rolę z ambitnymi deklaracjami dotyczącymi przede wszystkim bezpieczeństwa, rozwoju
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.