Komunikaty PR

Bookero wkracza na brazylijski rynek po sukcesie w akceleratorze Brasilesia

2023-11-28  |  08:00
Biuro prasowe

Bookero szykuje ekspansję na brazylijskim rynku. Start-up został wybrany do  kolejnego etapu akceleratora Brasilesia. Firma otrzyma wsparcie, dzięki któremu z jej systemu rezerwacji online będą mogli skorzystać przedsiębiorcy nie tylko w Polsce, ale również w Brazylii.

 

- Brazylia to jeden z największych rynków konsumenckich na świecie. Ekspansja tam to ogromna szansa na dotarcie z naszym systemem rezerwacji do milionów tamtejszych użytkowników – mówi Paweł Nowakowski. Założyciel i CEO Bookero liczy na pójście śladem innych start-upów z Polski, które podbiły brazylijski rynek. Planet Heroes, platforma crowdfundingowa dedykowana działaniom proekologicznym współpracuje z Limpa Brasil – największym brazylijskim NGO zrzeszającym aż 600 tys. wolontariuszy. Z kolei popularna w Polsce aplikacja znanylekarz.pl funkcjonuje tam pod nazwą Doctoralia i jest co miesiąc odwiedzana przez 18 milionów Brazylijczyków.

 

Brazylia  szansą dla polskich start-upów na globalny sukces

Powtórzyć te sukcesy chcą start-upy, które zgłosiły się do akceleratora Brasilesia. To inicjatywa stworzona i prowadzona przez organizacje biznesowe i edukacyjne z Polski i Brazylii. Jej celem jest dostarczanie wsparcia i narzędzi start-upom z obu krajów, aby ułatwić im ekspansję za oceanem. Wśród polskich firm, które zostały wyselekcjonowane do kolejnego  etapu akceleratora, jest właśnie Bookero.

 

Każda z nich weźmie udział w 3-miesięcznym programie szkoleniowym złożonym z warsztatów w takich tematach jak: budowanie skalowalnych międzynarodowych start-upów, odkrywanie nowych rynków i klientów oraz pozyskiwanie kapitału od funduszy VC. Dodatkowo, wyróżnione start-upy będą mogły skonsultować swoje rozwiązania z mentorami podczas sesji indywidualnych. Ostatnim etapem jest prezentacja wszystkich start-upów przed polskimii i brazylijskimi inwestorami podczas Demo-Day. Na zwycięzców czeka soft landing oraz wsparcie we wszystkich aspektach związanych z ekspansją na rynki zagraniczne.

 

Bookero rewolucjonizuje rezerwacje online

Bookero to jeden z dwóch polskich produktów w segmencie rezerwacji online zintegrowanych z popularną funkcją Zarezerwuj z Google. Za pomocą dodatkowego niebieskiego przycisku „zarezerwuj" na wizytówkach wyświetlanych na Mapach i w Wyszukiwarce Google użytkownicy otrzymają dostęp do oferowanych usług i ich cen. Start-up pochwalił się też niedawno wyraźnymi wzrostami. W porównaniu z ubiegłym rokiem przychody firmy zwiększyły się o 27 proc., liczba użytkowników o 38 proc., a liczba rezerwacji o 58 proc., dochodząc do 250 tys. miesięcznie.

 

Bookero zaangażowało się również w działania charytatywne, pomagając w koordynacji działań wolontariuszy w okresie wojny na Ukrainie. Start-up wspiera Centrum Służby Rodzinie w Łodzi w organizacji porad psychologicznych, prawnych i dyżurów specjalistów. Firma angażuje się też w pomoc schroniskom dla zwierząt, udostępniając bezpłatnie swój system do rezerwacji online.  

fot. oLIVE media/Bookero

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.