Botanic Garden - nowa kolekcja SLODKIE
Z miłości do natury i ekologii powstała nowa kolekcja producenta słodyczy reklamowych SLODKIE, nazwana Botanic Garden. Ta wyjątkowa linia czekolad i pralin łączy piękno przyrody, ekologiczne wartości oraz niezwykłe kompozycje smakowe. Nowe propozycje słodyczy reklamowych są odpowiedzią na aktualne potrzeby klientów.
Produkty z nowej linii Botanic Garden, to nie tylko wyjątkowe smaki, ale także zachwycająca estetyka. Linia składa się m.in. z czekolady w kształcie liścia monstery, małych listków i kwiatków z białej oraz deserowej czekolady. Wśród pralinek znajdziemy między innymi te w kształcie kwiatu lotosu z białej czekolady z nadzieniem matcha oraz z czekolady deserowej z dodatkiem hibiskusa. Każdy produkt powstał z najwyższej jakości składników, pochodzących ze zrównoważonych źródeł, a ich czysty skład, bez oleju palmowego, podkreśla ekologiczne wartości marki SLODKIE.
Każdy szczegół ma znaczenie
Za projekt graficzny linii Botanic Garden odpowiada utalentowana ilustratorka Joanna Gębal. Jej prace zdobią opakowania nowych produktów, wnosząc do kolekcji unikalny, artystyczny styl, doskonale harmonizujący z motywami roślinnymi. Produkty z linii Botanic Garden są idealne dla sektora B2B, w tym agencji reklamowych, eventowych i firm. Oprócz pięknego projektu opakowania, producent oferuje możliwość pełnej personalizacji produktu i opakowania, zgodnie z charakterem marki Klienta.
Botanic Garden to nie tylko kolekcja inspirowana naturą, ale także manifest naszych ekologicznych wartości. Nowa linia promuje piękno i harmonię przyrody, przenosząc te idee do codziennego życia naszych Klientów. Dodatkowym atutem nowej linii jest również jej szata graficzna, którą stworzyła zdolna artystka – Joanna Gębal - podkreśla Anna Garmada, CEO SLODKIE.
Ekologiczne zaangażowanie SLODKIE
Wszystkie słodycze z kolekcji Botanic Garden są nie tylko zachwycające pod względem smaku, ale również odpowiadają najwyższym standardom ekologicznym. Produkty powstają z czekolady certyfikowanej przez Cocoa Horizons, co gwarantuje, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw. Opakowania zostały stworzone z myślą o ekologii, do ich produkcji wykorzystano papier z certyfikatem FSC, który pochodzi z lasów zarządzanych w bezpieczny dla środowiska sposób. Wszystkie materiały są w 100% biodegradowalne.
Przykłady wyjątkowych produktów z nowej linii BOTANIC GARDEN:
-
PRALINKA HARMONY – pralinki w kształcie kwiatu lotosu w dwóch wariantach: biała czekolada z nadzieniem matcha i deserowa czekolada z nadzieniem z dodatkiem kwiatu hibiskusa.
-
TABLICZKA CZEKOLADY LIŚĆ DELICIOSA – czekoladowy liść monstery dostępny w różnych wariantach: mleczna, biała, deserowa, rubinowa, złota karmelowa, mleczna z miodem, mleczna bez cukru, plant-based, Whole Fruit.
-
PRALINKI HARMONY QUARTET – asortyment 4 pralin w kształcie kwiatu lotosu: biała czekolada z nadzieniem matcha, deserowa czekolada z nadzieniem z dodatkiem kwiatu hibiskusa.
-
BOTANIC SPECIAL – asortyment czekoladowych kwiatków i listków: kwiatki z białej czekolady, listki z deserowej czekolady.
Cała kolekcja Botanic Garden jest już dostępna na stronie producenta: www.slodkie.pl.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.