BuBu Bubble Tea – nowa, modna franczyza od Multi Ice Group
Bąbelkowe herbaty to najmodniejsze napoje tego sezonu! Teraz za sprawą Multi Ice Group można z ich sprzedaży uczynić samodzielny, dochodowy biznes. BuBu Bubble Tea to trzy koncepty do wyboru: format mobilny w przyczepie, lokal stacjonarny lub wyspa w galerii handlowej. Zyski jej właściciela zaczynają się od 14 tys. złotych netto miesięcznie.
Bubble tea to napój na bazie herbaty przygotowywany z dodatkiem cukru, mleka i żelek. Jednak tym, co sprawia, że bąbelkowa herbata jest naprawdę wyjątkowa, są zatopione w niej kuleczki tapioki, czyli tzw. molekularny kawior lub poppingi. To owocowe, delikatne, żelowe kuleczki, które pękają w ustach, uwalniając wspaniały smak.To właśnie im napój zawdzięcza swoją nazwę.
Bubble tea jest słodka, a zarazem orzeźwiająca, dzięki czemu świetnie sprawdza się wiosną i latem. Podawana w wysokich kubeczkach z szeroką słomką, idealnie gasi pragnienie. W BuBu napój dostępny jest w różnych wariantach: owocowym, mlecznym, w wersji premium (taro i macha) oraz kawowej. Warto też wiedzieć, że zawarta w bubble tea tapioka to cenne źródło witamin i minerałów (wit. z grupy B, C, PP, cynk, fosfor, magnez), jest też lekkostrawna i bezglutenowa.
– Koncepcja Bubble Tea przywędrowała do nas z Tajwanu, jednak dziś napoje te cieszą się popularnością w całej Europie. Sięgają po nie osoby w każdym wieku – dzieci, młodzież i starsi klienci, którzy chcą spróbować czegoś nowego. Taki zaskakujący, oryginalny produkt przyciąga gości szczególnie w sezonie wakacyjnym. Ale nie tylko, bowiem BuBu może działać przez cały rok – mówi Sylwia Ramotowska, przedstawicielka sieci.
Niska kwota wejścia, minimum formalności
Franczyza BuBu Bubble Tea to trzy warianty współpracy – nowoczesna przyczepa gastronomiczna, lokal stacjonarny oraz wyspa w galerii handlowej.
Pierwszy koncept to w pełni wyposażony, mobilny punkt, gotowy do rozpoczęcia działalności, bez konieczności dodatkowej adaptacji. Aby zacząć przygodę z BuBu, wystarczy 25 tys. zł – przy skorzystaniu z opcji leasingu. Ponadto partnerzy nie muszą martwić się o lokalizację, bowiem Multi Ice Group posiada własną bazę 300 miejsc w całej Polsce, w których z powodzeniem można rozwijać biznes pod szyldem BuBu. Franczyza ta świetnie prosperuje w okolicach centrów handlowych, parków handlowych, centrów rozrywki, plaż, skwerów czy atrakcji turystycznych.
Druga opcja to wyspa w galerii handlowej, czyli miejscu chętnie uczęszczanym przez młodzież. W tym wariancie kwota inwestycji także zaczyna się od 25 tys. zł, przy czym Multi Ice Group oferuje pomoc w uzyskaniu różnych form finansowania.
Franczyzobiorcy posiadający własny lub wynajmowany lokal mogą też zdecydować się na otworzenie BuBu w wybranym przez siebie miejscu. Aby to zrobić, wystarczy już 20-25 m kw oraz odpowiednia adaptacja przestrzeni.
– Nasi franczyzobiorcy w momencie podpisania umowy są objęci wsparciem dedykowanego opiekuna, który przechodzi z nimi przez wszelkie formalności i pomaga dopiąć biznes na ostatni guzik. Mamy ponad 18-letnie doświadczenie w rozwijaniu marek franczyzowych w Polsce, a więc posiadamy wypracowane procedury, które sprawiają, że otwarcie własnego punktu gastronomicznego jest banalnie proste – tłumaczy Sylwia Ramotowska.
-
Oferta bąbelkowych herbat jest ciekawą alternatywą dla lodów czy lemoniad, które są chętnie kupowane podczas spacerów czy “wypadów na miasto”. Wśród młodzieży to obecnie kultowy, niezwykle pożądany produkt.
Modny produkt, świetna promocja
Na co jeszcze można liczyć w ramach franczyzy BuBu? Przede wszystkim na promocję biznesu wśród lokalnej społeczności. Zajmuje się tym wewnętrzny dział Multi Ice Group, który prowadzi media społecznościowe i umożliwia dotarcie z ofertą do konkretnej grupy odbiorców.
– Nasze analizy pokazują, że Bubble Tea cieszy się dużym zainteresowaniem wśród młodzieży, która intensywnie korzysta z platform społecznościowych. Chcemy wykorzystać ten potencjał i zaproponować im treści, które będą się im podobać. Jasna, pastelowa kolorystyka oraz modny produkt sprawiają, że młodzi ludzie z łatwością identyfikują się z marką – przekonuje przedstawicielka sieci.
Otwarcie pierwszego lokalu BuBu Bubble Tea miało miejsce 1 czerwca w galerii Alfa w Białymstoku. Jeszcze przed wakacjami BuBu zagości także w Łomży.
***
Multi Ice Group to firma, która od 18 lat rozwija dochodowe marki franczyzowe w Polsce. W jej portfolio znajdują się marki, takie jak: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, Dr Kluczyk czy Crazy Dog. Obecnie współpracuje z blisko 300 przedsiębiorcami z całego kraju.
Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych
Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Ochrona środowiska
Za rok USA oficjalnie wycofają się z porozumienia paryskiego. To nie musi oznaczać rezygnacji z zielonych inwestycji
Jedną z pierwszych decyzji drugiej kadencji Donalda Trumpa było wycofanie się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Oficjalnie nastąpi to 27 stycznia 2026 roku. Eksperci oceniają, że decyzja ta może pozostać w sferze negatywnej narracji politycznej, ponieważ względy ekonomiczne będą jednak wskazywać na wprowadzanie zielonych rozwiązań, a Trump i jego otoczenie to przede wszystkim biznesmeni. Negatywne stanowisko USA wobec walki z kryzysem klimatycznym może się jednak przełożyć na globalną debatę publiczną.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.