Komunikaty PR

BuBu Bubble Tea – nowa, modna franczyza od Multi Ice Group

2022-06-14  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 2.39 MB )

Bąbelkowe herbaty to najmodniejsze napoje tego sezonu! Teraz za sprawą Multi Ice Group można z ich sprzedaży uczynić samodzielny, dochodowy biznes. BuBu Bubble Tea to trzy koncepty do wyboru: format mobilny w przyczepie, lokal stacjonarny lub wyspa w galerii handlowej. Zyski jej właściciela zaczynają się od 14 tys. złotych netto miesięcznie.


Bubble tea to napój na bazie herbaty przygotowywany z dodatkiem cukru, mleka i żelek. Jednak tym, co sprawia, że bąbelkowa herbata jest naprawdę wyjątkowa, są zatopione w niej kuleczki tapioki, czyli tzw. molekularny kawior lub poppingi. To owocowe, delikatne, żelowe kuleczki, które pękają w ustach, uwalniając wspaniały smak.To właśnie im napój zawdzięcza swoją nazwę.


Bubble tea jest słodka, a zarazem orzeźwiająca, dzięki czemu świetnie sprawdza się wiosną i latem. Podawana w wysokich kubeczkach z szeroką słomką, idealnie gasi pragnienie. W BuBu napój dostępny jest w różnych wariantach: owocowym, mlecznym, w wersji premium (taro i macha) oraz kawowej. Warto też wiedzieć, że zawarta w bubble tea tapioka to cenne źródło witamin i minerałów (wit. z grupy B, C, PP, cynk, fosfor, magnez), jest też lekkostrawna i bezglutenowa.


– Koncepcja Bubble Tea przywędrowała do nas z Tajwanu, jednak dziś napoje te cieszą się popularnością w całej Europie. Sięgają po nie osoby w każdym wieku – dzieci, młodzież i starsi klienci, którzy chcą spróbować czegoś nowego. Taki zaskakujący, oryginalny produkt przyciąga gości szczególnie w sezonie wakacyjnym. Ale nie tylko, bowiem BuBu może działać przez cały rok – mówi Sylwia Ramotowska, przedstawicielka sieci.


Niska kwota wejścia, minimum formalności


Franczyza BuBu Bubble Tea to trzy warianty współpracy – nowoczesna przyczepa gastronomiczna, lokal stacjonarny oraz wyspa w galerii handlowej.


Pierwszy koncept to w pełni wyposażony, mobilny punkt, gotowy do rozpoczęcia działalności, bez konieczności dodatkowej adaptacji. Aby zacząć przygodę z BuBu, wystarczy 25 tys. zł – przy skorzystaniu z opcji leasingu. Ponadto partnerzy nie muszą martwić się o lokalizację, bowiem Multi Ice Group posiada własną bazę 300 miejsc w całej Polsce, w których z powodzeniem można rozwijać biznes pod szyldem BuBu. Franczyza ta świetnie prosperuje w okolicach centrów handlowych, parków handlowych, centrów rozrywki, plaż, skwerów czy atrakcji turystycznych.


Druga opcja to wyspa w galerii handlowej, czyli miejscu chętnie uczęszczanym przez młodzież. W tym wariancie kwota inwestycji także zaczyna się od 25 tys. zł, przy czym Multi Ice Group oferuje pomoc w uzyskaniu różnych form finansowania.

Franczyzobiorcy posiadający własny lub wynajmowany lokal mogą też zdecydować się na otworzenie BuBu w wybranym przez siebie miejscu. Aby to zrobić, wystarczy już 20-25  m kw oraz odpowiednia adaptacja przestrzeni.


– Nasi franczyzobiorcy w momencie podpisania umowy są objęci wsparciem dedykowanego opiekuna, który przechodzi z nimi przez wszelkie formalności i pomaga dopiąć biznes na ostatni guzik. Mamy ponad 18-letnie doświadczenie w rozwijaniu marek franczyzowych w Polsce, a więc posiadamy wypracowane procedury, które sprawiają, że otwarcie własnego punktu gastronomicznego jest banalnie proste – tłumaczy Sylwia Ramotowska.
-

Oferta bąbelkowych herbat jest ciekawą alternatywą dla lodów czy lemoniad, które są chętnie kupowane podczas spacerów czy “wypadów na miasto”. Wśród młodzieży to obecnie kultowy, niezwykle pożądany produkt.


Modny produkt, świetna promocja


Na co jeszcze można liczyć w ramach franczyzy BuBu? Przede wszystkim na promocję biznesu wśród lokalnej społeczności. Zajmuje się tym wewnętrzny dział Multi Ice Group, który prowadzi media społecznościowe i umożliwia dotarcie z ofertą do konkretnej grupy odbiorców.


– Nasze analizy pokazują, że Bubble Tea cieszy się dużym zainteresowaniem wśród młodzieży, która intensywnie korzysta z platform społecznościowych. Chcemy wykorzystać ten potencjał i zaproponować im treści, które będą się im podobać. Jasna, pastelowa kolorystyka oraz modny produkt sprawiają, że młodzi ludzie z łatwością identyfikują się z marką – przekonuje przedstawicielka sieci.


Otwarcie pierwszego lokalu BuBu Bubble Tea miało miejsce 1 czerwca w galerii Alfa w Białymstoku. Jeszcze przed wakacjami BuBu zagości także w Łomży.


***


Multi Ice Group to firma, która od 18 lat rozwija dochodowe marki franczyzowe w Polsce. W jej portfolio znajdują się marki, takie jak: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, Dr Kluczyk czy Crazy Dog. Obecnie współpracuje z blisko 300 przedsiębiorcami z całego kraju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych Biuro prasowe
2025-01-20 | 06:00

Elektro-Partner Kraków z ofertą bezpłatnych konsultacji elektrycznych

Firma specjalizująca się w usługach elektrycznych Elektro-Partner Kraków wprowadza do oferty darmowe konsultacje elektryczne dla inwestycji na terenie Krakowa i okolic.
Firma Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE
2025-01-13 | 11:00

Magia podczas szkolenia? Tagomago Hair rusza ze szkoleniami z MAGIC TAPE

Magic Tape pozwala w krótkim czasie osiągnąć efekt długiej i gęstej fryzury nawet w przypadku rzadkich włosów. Specjalistką od tej metody jest Agnieszka
Firma Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
2024-12-20 | 13:20

Finał III edycji akcji „Dom z Serca”

Budowa kolejnego już „Domu z Serca” dobiegła końca! 19 grudnia br. Grupa Budimex wraz z partnerami oddała do użytku nowoczesny, modułowy dom dla Pani Teresy z Wołomina –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ochrona środowiska

Za rok USA oficjalnie wycofają się z porozumienia paryskiego. To nie musi oznaczać rezygnacji z zielonych inwestycji

Jedną z pierwszych decyzji drugiej kadencji Donalda Trumpa było wycofanie się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Oficjalnie nastąpi to 27 stycznia 2026 roku. Eksperci oceniają, że decyzja ta może pozostać w sferze negatywnej narracji politycznej, ponieważ względy ekonomiczne będą jednak wskazywać na wprowadzanie zielonych rozwiązań, a Trump i jego otoczenie to przede wszystkim biznesmeni. Negatywne stanowisko USA wobec walki z kryzysem klimatycznym może się jednak przełożyć na globalną debatę publiczną.

Media i PR

Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa

Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.