Car Platform przedstawia Mobility 3.0
Car Platform, multibrandowy wirtualny salon samochodowy, prezentuje nowości i otwiera się na kolejnych użytkowników. Platforma od teraz dostępna jest dla klientów indywidualnych. Firma uruchomiła także unikalny benefit mobilnościowy w postaci karty Mobility 3.0. Do końca roku spółka zapowiada rozszerzenie oferty o kolejne marki samochodów (także używanych) i motocykli.
Car Platform działa na rynku od 2020 roku. Wirtualny salon samochodowy ma w swojej ofercie 33 marki samochodów nowych, używanych oraz motocykli.
- Bacznie obserwujemy sytuację na rynku oraz to, jak reagują na nią nasi klienci. Dlatego też zdecydowaliśmy się na znaczne rozwinięcie oferty. Po pierwsze, platforma będzie teraz dostępna dla użytkowników indywidualnych. Pozwoli nam to przede wszystkim na rozszerzenie grona potencjalnych nabywców. Po drugie, przygotowaliśmy ofertę skierowaną dla naszych partnerów korporacyjnych. W jej ramach powstały karta benefitowa Mobility 3.0 oraz stworzony do zarządzania nią panel – mówi Paweł Jaczynowski, CEO Car Platform.
Car Platform otwarty był dotychczas wyłącznie dla pracowników firm partnerskich. Do tej pory nawiązano współpracę z 18 klientami korporacyjnymi. Aktualnie, aby uzyskać pełen dostęp do konfiguracji i zapoznać się z ofertą, wystarczy odwiedzić platformę.
Nowi użytkownicy, którzy zdecydują się nabyć lub wynająć samochód poprzez Car Platform, dodatkowo otrzymają prezent na start. Karta zakupowa o wartości dwóch pełnych baków paliwa umożliwi skorzystanie z produktów takich jak: paliwo, akcesoria samochodowe czy myjnia, dostępnych na stacjach ORLEN.
Benefit dla biznesu
Karta Mobility 3.0 to unikalny benefit w postaci premii na wydatki związane z mobilnością. Benefit skierowany jest do pracowników i kontraktorów B2B firm współpracujących z Car Platform. W jego kosztach partycypują pracodawca, dealer samochodowy oraz Car Platform. Środki mogą zostać wykorzystane na działania związane bezpośrednio z nabytym autem. Co ważne, mogą być one kumulowane.
Wybrane usługi mobilnościowe na karcie Mobility 3.0 to:
- Zakup paliwa
- Myjnia
- Opłaty drogowe i parkingowe
- Wypożyczalnie samochodów oraz innych pojazdów (także carsharing czy hulajnogi)
- Transport publiczny i taxi
Poza tym, na użytkowników Car Platform, czekają liczne rabaty korporacyjne od importerów, dostęp do szerszej oferty, preferencyjne ceny samochodów przedkontraktowych czy wsparcie przez cały czas trwania umowy.
- Od początku działalności Car Platform z powodzeniem osiągamy kolejne kamienie milowe, które sobie wyznaczyliśmy. Jesteśmy specjalistami w tej branży, dlatego też jestem przekonany, że nowości spotkają się z entuzjastycznym przyjęciem. My z kolei możemy skupić się na skalowaniu biznesu i pracą nad kolejnymi produktami – dodaje Jaczynowski.
Premiera otwartej platformy Car Platform nastąpiła 26 kwietnia. Więcej informacji można znaleźć pod adresem https://carplatform.pl/.
Car Platform to multibrandowy wirtualny salon samochodowy. Platforma oferuje najem długoterminowy lub leasing samochodów nowych i używanych oraz motocykli. W swojej ofercie ma ponad 30 marek, w tym także aut luksusowych. Firma powstała w 2020 r. dzięki współpracy Auto Fus Group, dealera i importera samochodowych marek premium oraz luksusowych, i fabryki startupów The Heart. Więcej informacji: https://carplatform.pl/.
Kontakt dla mediów
Aleksandra Sobera
a.sobera@theheart.tech
tel. 535 251 692
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.