Cateringi dietetyczne łączą siły
SuperMenu by Anna Lewandowska zainicjowało wspólną akcję branży cateringów dietetycznych oraz Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH). Jej celem jest skoordynowane dostarczenie kilku tysięcy posiłków dziennie uchodźcom na granicy. Do akcji dołączyło już 31 firm cateringowych.
Rywalizację odstawiamy na bok
Solidaryzując się z uchodźcami z Ukrainy i chcąc nieść im realną, skoordynowaną pomoc, SuperMenu zwróciło się do konkurencji z propozycją współpracy, inicjując akcję branży cateringów dietetycznych w Polsce. Wspólnie będą dostarczać posiłki do ośrodków recepcyjnych na granicy, wspierając tym samym przybywających do Polski uchodźców z Ukrainy, których ewakuacja z kraju trwa zwykle kilkadziesiąt godzin. W ramach akcji nawiązana została także współpraca z Polską Akcją Humanitarną (PAH), która nie tylko wskazuje na bieżąco miejsca, gdzie aktualne potrzeby są największe, ale też wspiera dystrybucję posiłków. Dzięki szybkiej mobilizacji, pierwszy transport z posiłkami został wysłany w nocy z 01/02 marca.
Cateringi dietetyczne łączą siły dla Ukrainy
Na apel o pomoc i dołączenie do inicjatywy odpowiedzieli: MasterLife, Dietly, GoodSpeed (odpowiedzialny za logistykę akcji), Caterings, Gastro Paczka, Love Catering, Eatfit catering, Nice To Fit You, Republika Smakoszy, Dietific, Pomidor&Rukola-catering dietetyczny, Fit Micha, Goodie Foodie, Cymes Catering, Be Fit Catering, Fit Food Catering, Charlie Food and Friends catering, cooKING, KraftBox catering dietetyczny, Fit Point, Bee Healthy, Slim Way, Deli Vege, Smak&Fit, Fit Dieta Catering, Tytka FIT, Prl-box.pl, Smooth Catering, CHEFBOX, BOMBA CATERING, Zdrowe Smaki, Kuroniowie Diety, Fit My Day Catering, Burak Dieta.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.