Ceramika Paradyż Ambasadorem Polskiej Gospodarki
Za nami finał konkursu Ambasador Polskiej Gospodarki 2021, w którym przyznano nagrody w sześciu kategoriach. Ceramika Paradyż została uhonorowana tytułem Kreator Rozwiązań XXI Wieku. To zaszczytne wyróżnienie przyznawane jest firmom o wysokim stopniu innowacyjności, promujących polską gospodarkę przez ofertę własnych nowatorskich produktów lub usług jeszcze dotychczas w świecie nieoferowanych.
Nagrody wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się 29 września br. w Pałacu Lubomirskich, siedzibie Business Centre Club w Warszawie. Prezes organizacji, Marek Goliszewski za pośrednictwem przekazu video na początku spotkania pogratulował wszystkim laureatom oraz podkreślił, że zdobyte wyróżnienie jest nie tylko wspaniałym docenieniem działań poszczególnych firm, lecz także ważnym wskazaniem dla partnerów biznesowych, by to właśnie z tymi firmami w pierwszej kolejności podejmować działania handlowe. Nagrodę w imieniu firmy odebrał Tomasz Popielawski, menedżer ds. PR i komunikacji korporacyjnej, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.
- Ceramika Paradyż to wizytówka polskiego przemysłu w kraju i na świecie. Wyróżnia nas zjawiskowy design, najwyższa jakość produktów oraz inwestycje w innowacyjne technologie. Z myślą o naszych klientach od ponad 32 lat tworzymy doskonałe płytki ceramiczne. Każdego dnia inspirujemy ich pięknem, a podejmowane przez nas licznie inicjatywy i działania spotykają się także z uznaniem w środowisku biznesowym, za co serdecznie wszystkim dziękujemy. – powiedział Tomasz Popielawski.
Ceramika Paradyż nieustannie stawia na konsekwentny rozwój. W jednym z zakładów produkcyjnych trwa montaż innowacyjnej w skali światowej linii demonstracyjnej. Dzięki tej technologii, polski producent już niebawem będzie mógł zaproponować niespotykaną gamę produktów o bogatych efektach zdobniczych widocznych w całym przekroju masy, nawet po obróbce mechanicznej krawędzi. Płyty ceramiczne o imponujących rozmiarach sięgających nawet 180 x 320 cm, staną się doskonałą alternatywą dla coraz mniej dostępnych i bardzo kosztownych surowców występujących w naturze.
Ambasador Polskiej Gospodarki to ogólnopolskie, niekomercyjne przedsięwzięcie największej w Polsce ustawowej organizacji indywidualnych pracodawców Business Centre Club. Jego głównym zadaniem jest wyróżnianie oraz promocja przedsiębiorców osiągających sukcesy na rynkach międzynarodowych, a także zacieśnianie współpracy przedsiębiorców z przedstawicielami polskich instytucji odpowiedzialnych za promowanie rodzimej gospodarki. W trakcie uroczystości wręczono po raz pierwszy także tytuły Ambasadorów osobom. Odebrali je rzecznik MŚP Adam Abramowicz i dyplomata dr Jarosław Mulewicz. Laudacje na ich cześć wygłosili członkowie Loży Założycieli BCC dr Grażyna Magdziak (przewodnicząca Jury konkursu) oraz gen. Leon Komornicki.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.