Chrupki Curly z nowym smakiem Słony Karmel
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową.
Marka Curly cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów na polskim rynku. Wpływ na to ma m.in. niemal już kultowy orzechowy smak, który spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów. Dlatego w tym roku Lorenz zdecydował się wzbogacić portfolio produktów o kolejny, unikatowy – Słony Karmel.
Wegetariańskie, słodkie i… kolorowe
Nowe chrupki charakteryzują się kultowym orzechowym smakiem z nutką karmelu, a zarazem są produktemniesmażonym, wegetariańskim i bez dodatku konserwantów. Z pewnością uwagę zwraca również fioletowe opakowanie, które wyróżniać się będzie na sklepowych półkach i zostało ono świetnie przyjęte w badaniach konsumenckich. Na paczce znajdzie się także ikona sugerująca lekkie nuty karmelowe w smaku.
- Badania pokazują̨, że młodsi konsumenci zdecydowanie chętniej wybierają słodki smak. Nowy produkt pozwoli nam więc na dotarcie do szerszego grona odbiorców, do tej pory zarezerwowanego tylko dla słodkich przekąsek. Co istotne, Curly Słony Karmel przetestowaliśmy z grupą docelową, jaką jest generacja Z. Pytaliśmy młodych o smak, koncept, opakowanie, aby wypracować jak najlepszy produkt. Wprowadzenie nowości ma na celu zwiększenie widoczności marki, pozyskanie nowych konsumentów i dbanie o cele zrównoważonego rozwoju Lorenz, poprzez obniżenie zawartości soli w naszych produktach i redukcję plastiku w opakowaniach – mówi Sylwia Goźlińska, Brand Manager marki Curly.
Wsparcie marketingowe
Debiut rynkowy Curly Słony Karmel wesprą działania marketingowe. Zaplanowano kampanię telewizyjną. Ponadto prowadzone będą działania w internecie, w zróżnicowanych mediach, poprzez posty i bannery w kanałach własnych marki. Produkt będzie też wspierany przez współpracę z influencerami.
Przekąska dostępna jest w sklepach w całej Polsce, w paczkach o gramaturze 100g.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.