Komunikaty PR

Chrupki Curly z nowym smakiem Słony Karmel

2024-05-23  |  14:30
Biuro prasowe

Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 

Marka Curly cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów na polskim rynku. Wpływ na to ma m.in. niemal już kultowy orzechowy smak, który spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów. Dlatego w tym roku Lorenz zdecydował się wzbogacić portfolio produktów o kolejny, unikatowy – Słony Karmel. 

Wegetariańskie, słodkie i… kolorowe

Nowe chrupki charakteryzują się kultowym orzechowym smakiem z nutką karmelu, a zarazem są produktemniesmażonym, wegetariańskim i bez dodatku konserwantów. Z pewnością uwagę zwraca również fioletowe opakowanie, które wyróżniać się będzie na sklepowych półkach i zostało ono świetnie przyjęte w badaniach konsumenckich. Na paczce znajdzie się także ikona sugerująca lekkie nuty karmelowe w smaku.

- Badania pokazują̨, że młodsi konsumenci zdecydowanie chętniej wybierają słodki smak. Nowy produkt pozwoli nam więc na dotarcie do szerszego grona odbiorców, do tej pory zarezerwowanego tylko dla słodkich przekąsek. Co istotne, Curly Słony Karmel przetestowaliśmy z grupą docelową, jaką jest generacja Z. Pytaliśmy młodych o smak, koncept, opakowanie, aby wypracować jak najlepszy produkt. Wprowadzenie nowości ma na celu zwiększenie widoczności marki, pozyskanie nowych konsumentów i dbanie o cele zrównoważonego rozwoju Lorenz, poprzez obniżenie zawartości soli w naszych produktach i redukcję plastiku w opakowaniach – mówi Sylwia Goźlińska, Brand Manager marki Curly. 

Wsparcie marketingowe

Debiut rynkowy Curly Słony Karmel wesprą działania marketingowe. Zaplanowano kampanię telewizyjną. Ponadto prowadzone będą działania w internecie, w zróżnicowanych mediach, poprzez posty i bannery w kanałach własnych marki. Produkt będzie też wspierany przez współpracę z influencerami. 

Przekąska dostępna jest w sklepach w całej Polsce, w paczkach o gramaturze 100g. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.