Colonnade ubezpiecza koszt biletów dla klientów biletyna.pl
Ubezpieczenie na wypadek konieczności rezygnacji z udziału w wydarzeniu, którego bilet został zakupiony poprzez stronę biletyna.pl, to nowa propozycja polskiego oddziału Colonnade Insurance S.A. Umożliwia zwrot 100% ceny biletu w przypadku, gdy kupujący nie będzie mógł uczestniczyć w wydarzeniu w wyniku nagłej i nieoczekiwanej okoliczności, takiej jak np. choroba, wypadek czy kradzież dokumentów czy biletu.
Kto może skorzystać z ubezpieczenia?
Z ubezpieczenia mogą skorzystać osoby, które kupią bilety na wydarzenia na biletyna.pl. Biletyna.pl to jeden z największych w Polsce serwisów do sprzedaży biletów na koncerty, kabarety, spektakle i inne wydarzenia kulturalne. Żaden miłośnik dobrej muzyki i koncertów na żywo, meloman czy kibic ulubionej drużyny nie będzie musiał się martwić, jeśli niespodziewana sytuacja przeszkodzi mu w dotarciu na wydarzenie. Co ważne, ubezpieczeniem może być objęta także osoba niepełnoletnia.
Nasze rozwiązanie zabezpiecza osoby, które kupują bilety na długo wyczekiwane koncerty czy spektakle, często robiąc to z dużym wyprzedzeniem. Nie wszystko da się jednak zaplanować długoterminowo. W życiu zdarzają się sytuacje losowe, które sprawiają, że kupujący nie są w stanie uczestniczyć w imprezie. Zapewniamy im możliwość zwrotu 100% ceny biletu, jeśli nieobecność spowodowana została jedną z sytuacji określonych w umowie ubezpieczenia, jak np. nagłe zachorowanie, nieszczęśliwy wypadek czy egzamin na studiach pokrywający się z terminem wydarzenia. Co ważne, gdy okoliczności przewidziane umową ubezpieczenia dotyczą dziecka przed ukończeniem 16. roku życia, zwrotowi podlega nie tylko koszt biletu lub karnetu ubezpieczonego dziecka, ale i jego opiekuna w trakcie wydarzenia – dodaje Paweł Żmudzki, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych i Grupowych Colonnade.
Dlaczego warto ubezpieczyć bilet?
Kupując z wyprzedzeniem bilet na wydarzenie warto wziąć pod uwagę sytuacje losowe, które zdarzają się w życiu. Ubezpieczenie biletu dotyczy nie tylko zdarzeń, które mogą niespodziewanie wskoczyć do kalendarza, jak wezwanie na policję, ale także nieszczęśliwe wypadki, jak chociażby skręcenie kostki podczas spaceru czy zachorowanie na grypę żołądkową potwierdzoną zwolnieniem lekarskim. To zabezpieczenie przed utratą pieniędzy, ponieważ otrzymujemy zwrot całej kwoty za bilet lub karnet. Jeśli natomiast termin wydarzenia zostanie zmieniony przez organizatorów, ubezpieczenie danego biletu przesuwa się wraz z nim.
Koszt ubezpieczenia uzależniony jest od wartości biletu lub karnetu (o wartości maksymalnie 5 tys. złotych). Składka płatna jest na etapie zakupu za pośrednictwem portalu biletyna.pl.
W jakich sytuacjach może się przydać ubezpieczenie?
Ubezpieczenie biletu czy karnetu może się przydać w wielu sytuacjach, na przykład:
- nieszczęśliwy wypadek na rowerze
- zwolnienie lekarskie z powodu choroby (w tym z powodu COVID-19)
- kradzież dokumentów tożsamości
- awaria bądź kradzież samochodu
- opóźnienia samolotu, pociągu lub autobusu
- korki uniemożliwiające dojazd na czas
- termin egzaminu poprawkowego na studiach zbiegający się z eventem
- wezwanie na policję lub do sądu, pokrywające się terminem z wydarzeniem
- wyznaczenie terminu pobytu w sanatorium, który przypada na okres wydarzenia
W razie konieczności skorzystania z ubezpieczenia zdarzenie można zgłosić przez formularz online dostępny na stronie ubezpieczyciela.
Jak kupić ubezpieczenie?
Proces zakupu ubezpieczenia jest bardzo prosty i intuicyjny. Przy finalizacji zakupu biletu wystarczy zaznaczyć „Ubezpieczam bilety / karnety w cenie”. System automatycznie wyliczy wysokość składki za ubezpieczenie dla danego wydarzenia. Po dokonaniu płatności za bilety oraz ubezpieczenie na podany adres e-mail przesyłane są niezbędne dokumenty. Klient w procesie zakupu ma możliwość zapoznania się z zakresem i warunkami ubezpieczenia.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.