Komunikaty PR

CVI Pathfinder – rozpocznij karierę w branży inwestycyjnej

2024-04-17  |  12:30

CVI Pathfinder – rozpocznij karierę w branży inwestycyjnej

CVI Dom Maklerski już po raz drugi uruchamia program stażowy Pathfinder. Jego celem jest wsparcie studentek uczelni ekonomicznych w zaplanowaniu kariery zawodowej w branży private debt i private equity. Program realizuje także strategię ESG firmy, która w ten sposób chce zwiększyć liczbę kobiet w sektorze inwestycyjnym.

Kobiety wciąż stanowią zdecydowaną mniejszość na stanowiskach inwestycyjnych, a im wyżej tym gorzej. Spośród 48 proc. kobiet zajmujących stanowiska na poziomie „entry level” tylko 17 proc. z nich awansuje do roli członka zarządu. Dlatego CVI Dom Maklerski, w ramach swojej strategii ESG, angażuje się w edukację ambitnych kobiet wspierając je w rozwoju kariery zawodowej w branży private debt i private equity. W dłuższej perspektywie czasu ma to zwiększyć liczbę kobiet kontynuujących karierę zawodową w sektorze inwestycyjnym.

Pathfinder prowadzony jest w formule job shadowing. Stażysta towarzyszy mentorowi podczas wykonywania codziennych aktywności. Studentki mogą wybrać interesujące projekty z dostępnej puli różnorodnych zadań, takich jak: strategie inwestycyjne, analizy kredytowe, metodologia ratingu, zagadnienia ESG, prawo i zgodność. Pod okiem mentora studentki biorą udział w wielu spotkaniach z potencjalnymi inwestorami i zarządami spółek portfelowych, uczestniczyć w Komitetach Inwestycyjnych oraz w prezentacjach dla klientów na temat inwestycji private debt i private equity.

- Ubiegłoroczna edycja Pathfinder cieszyła się dużym zainteresowaniem, a pozytywne opinie uczestniczek utwierdziły nas w decyzji o kontynuacji programu. Studentki podkreślały praktyczną wiedzę, jaką wyniosły ze stażu oraz indywidualne wsparcie mentorów. Dzięki naszemu programowi dziewczyny zyskują pomoc w zaplanowaniu kariery zawodowej po skończeniu uczelni. Branża ma szansę na zwiększenie liczby utalentowanych kobiet oraz budowanie różnorodnych zespołów, co przekłada się na szereg korzyści dla inwestorów, firm inwestycyjnych i pracowników  – podkreśla Elżbieta Winnik, Investment Manager w CVI Dom Maklerski, która opiekuje się programem.

Program CVI Pathfinder skierowany jest do studentek uczelni ekonomicznych od III roku. Aplikacje można składać online do dnia 19 kwietnia.

www.cvi.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA Biuro prasowe
2024-04-25 | 16:00

Przyszłość profesji finansowej: wyniki najnowszego badania AICPA & CIMA

Role związane z tworzeniem wartości i zrównoważonym rozwojem zyskają na znaczeniu, rekompensując utratę stanowisk spoza zakresu partnerstwa biznesowego na rzecz
Finanse Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu
2024-04-24 | 10:30

Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu

Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego okresu rok temu. Firmy zrzeszone w Polskim Związku Faktorów w
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.