Komunikaty PR

CYCLOMEDIA ogłasza przejęcie Smart Factor

2024-06-07  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Cyclomedia, światowy lider w dostarczaniu niezwykle dokładnych, 360-stopniowych panoram i danych 3D pozyskiwanych z poziomu ulicy, wzbogaconych o analizy wspierane przez AI, ma przyjemność ogłosić przejęcie Smart Factor, wiodącego dostawcy usług inwentaryzacji pasa drogowego i przestrzeni miejskiej w Polsce. To strategiczne przejęcie jest zgodne z misją Cyclomedia, której celem jest rozszerzenie zasięgu i oferty produktów na szybko rozwijających się rynkach.

Ulepszone usługi dla polskich klientów i partnerów

Dzięki temu przejęciu Cyclomedia zintegruje zaawansowaną technologię i wiedzę Smart Factor, aby zapewnić ulepszone usługi dla polskich klientów i partnerów. Obejmuje to poprawę dokładności i efektywności inwentaryzacji zasobów oraz innowacyjne rozwiązania w zakresie zbierania danych, wizualizacji, analiz danych i dalszego rozwoju innowacyjnej platformy zarządzania pasami drogowymi SmartGEM. Serge Lupas, CEO Cyclomedia: „Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Smart Factor w Cyclomedia. To przejęcie podkreśla nasze zaangażowanie na rynku polskim i cieszymy się z możliwości, jakie niesie ze sobą. Dzięki połączeniu naszych sił, będziemy oferować niezrównane usługi i innowacyjne rozwiązania naszym klientom i partnerom w Polsce.” Tomasz Turczynowicz, CEO Smart Factor, dodał: „Połączenie sił z Cyclomedia to ogromna szansa dla Smart Factor i naszych klientów. Dzięki wsparciu globalnego lidera rynkowego możemy dostarczać lepsze produkty i usługi, poprawiając skalę i czas naszej dostawy. To partnerstwo z pewnością zwiększy wartość, jaką dostarczamy naszym klientom.”

Korzyści dla polskich klientów i partnerów

Przejęcie przynosi szereg korzyści dla klientów i partnerów w Polsce. Klienci skorzystają z nowoczesnej technologii Cyclomedia, poprawiając dokładność i efektywność inwentaryzacji zasobów infrastruktury i przestrzeni. Partnerzy zyskają również na rozszerzonej ofercie produktów informacyjnych i zbiorów danych. Połączone kompetencje doprowadzą do innowacyjnych rozwiązań w projektach inwentaryzacji zasobów drogowych, podatkowych i oraz budowania bliźniaków cyfrowych przestrzeni miejskiej, dostosowanych do specyficznych potrzeb rynku polskiego. Ponadto, połączone kompetencje Cyclomedia i Smart Factor pozwolą na innowacyjne rozwiązania w projektach inwentaryzacji infrastruktury drogowej i przestrzeni miejskiej, znacznie poprawiając globalną ofertę usług.

Zaangażowanie w rozwój w Polsce

Przejęcie Smart Factor jest dowodem na silne zaangażowanie Cyclomedia na rynku polskim. Dzięki integracji możliwości Smart Factor, Cyclomedia dąży do znacznego rozwoju swojej działalności w Polsce, korzystając z większej skali i ulepszonej oferty usług. Ten krok jest zgodny z szerszą strategią Cyclomedia, która ma na celu przyspieszenie międzynarodowego wzrostu poprzez strategiczne przejęcia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre Biuro prasowe
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.
Transport DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.