CYCLOMEDIA ogłasza przejęcie Smart Factor
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Cyclomedia, światowy lider w dostarczaniu niezwykle dokładnych, 360-stopniowych panoram i danych 3D pozyskiwanych z poziomu ulicy, wzbogaconych o analizy wspierane przez AI, ma przyjemność ogłosić przejęcie Smart Factor, wiodącego dostawcy usług inwentaryzacji pasa drogowego i przestrzeni miejskiej w Polsce. To strategiczne przejęcie jest zgodne z misją Cyclomedia, której celem jest rozszerzenie zasięgu i oferty produktów na szybko rozwijających się rynkach.
Ulepszone usługi dla polskich klientów i partnerów
Dzięki temu przejęciu Cyclomedia zintegruje zaawansowaną technologię i wiedzę Smart Factor, aby zapewnić ulepszone usługi dla polskich klientów i partnerów. Obejmuje to poprawę dokładności i efektywności inwentaryzacji zasobów oraz innowacyjne rozwiązania w zakresie zbierania danych, wizualizacji, analiz danych i dalszego rozwoju innowacyjnej platformy zarządzania pasami drogowymi SmartGEM. Serge Lupas, CEO Cyclomedia: „Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Smart Factor w Cyclomedia. To przejęcie podkreśla nasze zaangażowanie na rynku polskim i cieszymy się z możliwości, jakie niesie ze sobą. Dzięki połączeniu naszych sił, będziemy oferować niezrównane usługi i innowacyjne rozwiązania naszym klientom i partnerom w Polsce.” Tomasz Turczynowicz, CEO Smart Factor, dodał: „Połączenie sił z Cyclomedia to ogromna szansa dla Smart Factor i naszych klientów. Dzięki wsparciu globalnego lidera rynkowego możemy dostarczać lepsze produkty i usługi, poprawiając skalę i czas naszej dostawy. To partnerstwo z pewnością zwiększy wartość, jaką dostarczamy naszym klientom.”
Korzyści dla polskich klientów i partnerów
Przejęcie przynosi szereg korzyści dla klientów i partnerów w Polsce. Klienci skorzystają z nowoczesnej technologii Cyclomedia, poprawiając dokładność i efektywność inwentaryzacji zasobów infrastruktury i przestrzeni. Partnerzy zyskają również na rozszerzonej ofercie produktów informacyjnych i zbiorów danych. Połączone kompetencje doprowadzą do innowacyjnych rozwiązań w projektach inwentaryzacji zasobów drogowych, podatkowych i oraz budowania bliźniaków cyfrowych przestrzeni miejskiej, dostosowanych do specyficznych potrzeb rynku polskiego. Ponadto, połączone kompetencje Cyclomedia i Smart Factor pozwolą na innowacyjne rozwiązania w projektach inwentaryzacji infrastruktury drogowej i przestrzeni miejskiej, znacznie poprawiając globalną ofertę usług.
Zaangażowanie w rozwój w Polsce
Przejęcie Smart Factor jest dowodem na silne zaangażowanie Cyclomedia na rynku polskim. Dzięki integracji możliwości Smart Factor, Cyclomedia dąży do znacznego rozwoju swojej działalności w Polsce, korzystając z większej skali i ulepszonej oferty usług. Ten krok jest zgodny z szerszą strategią Cyclomedia, która ma na celu przyspieszenie międzynarodowego wzrostu poprzez strategiczne przejęcia.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.