Czym Klabater zaskoczy na targach Gamescom?
- Targi Gamescom to dla naszej spółki najważniejsza impreza wystawiennicza w tym roku. Z uwagi na ponad dwuletnią przerwę w stacjonarnej edycji tego eventu, liczymy na wysoką frekwencję oraz powrót do budowania ważnych relacji biznesowych, przerwanych przez pandemię. Dzięki obecności w Kolonii będziemy mogli dotrzeć do przedstawicieli mediów, nawiązać nowe relacji biznesowe, ale też przetestować odbiór naszych gier przez graczy – mówi Michał Gembicki, członek zarządu spółki Klabater SA.
W Kolonii spółka zaprezentuje Moonshine Inc.- strategiczną grę, w której gracze będą mogli zbudować własną destylarnię wysokoprocentowego trunku i nauczyć się procesu produkcji kraftowych alkoholi. Spółka zapowie także datę wydania projektu i pokaże nowy zwiastun prezentujący rozgrywkę. To obecne najbardziej zaawansowany projekt Klabatera i już trzecia produkcja własna Studia. Tytuł łączy w sobie cechy gry strategicznej, symulatora z elementami craftingu i ekonomii. W pracę nad grą zaangażowani byli naukowcy chemicy oraz ekonomiści, którzy wspierali spółkę w wykreowaniu najbardziej realistycznego doświadczenia. - W części biznesowej targów Gamescom, na zamkniętych pokazach planujemy zaprezentować Moonshine Inc., recenzenci będą mogli samodzielnie ograć naszą nową produkcję oraz porozmawiać z wybranymi członkami zespołu developerskiego mi.in z głównymi designerami Paulem Mullerem i Maximem Hussonem. Prezentacje będą prowadzone w językach angielskim, francuskim i niemieckim, zaproszonym gościom umożliwimy nagranie materiałów wideo oraz udostępnimy pełną wersję projektu. W części konsumenckiej targów zaprezentujemy demo gry Moonshine szerokiej publiczności – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater SA.
Podczas Gamescom gra Moonshine Inc. będzie promowana na głównej stronie serwisu Steam, jako jedna z gier prezentowanych na imprezie. Stoisko wystawiennicze Klabatera zlokalizowane będzie w zamkniętej i dostępnej dla branżowych zwiedzających części biznesowej – hali 4.1 na stanowisku D-022. Ponadto powstanie także stanowisko w otwartej dla wszystkich zwiedzających hali konsumenckiej 10.1 - stanowisko C-079.
- Głównym celem naszego udziału w Gamescomie będzie pozyskanie nowych wishlist oraz zebranie feedbacku na chwilę przed finalizacją gry i wprowadzeniem jej do sprzedaży. Moonshine Inc. ma już blisko 30 000 wishlist, dzięki podwójnej promocji podczas targów Gamesom i eventu Future Games Show oraz recenzjom i zapowiedziom, jakie z pewnością się ukażą, liczymy na pozyskanie kolejnych 20-30 000 wishlist do premiery gry – dodaje Michał Gembicki.
Targi posłużą spółce także do spotkań biznesowych z partnerami handlowymi oraz do scoutingu rynku w celu nawiązania współpracy z nowymi producentami i wydawcami gier.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.