Komunikaty PR

Dania dla najmłodszych oraz kanapki – Maczfit rozszerza ofertę dla klientów

2022-09-21  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

Maczfit, lider cateringu dietetycznego w Polsce, wzbogacił ofertę o kolejne pozycje. Wśród zaprezentowanych nowości znajdziemy menu dla dzieci MaczKids, czyli pełnowartościowe posiłki stworzone z myślą o najmłodszych oraz kanapki własnego wyrobu. A wszystko to w naprawdę przystępnej cenie.

W ofercie Maczfit pojawiły się właśnie zdrowe i pełnowartościowe kanapki, czyli idealna opcja dla fanów kultowego posiłku w nieco bardziej nowoczesnej wersji. Wśród sześciu zaprezentowanych propozycji znajdziemy kanapkę z indykiem i awokado, bajgla z szarpaną wołowiną, bajgla azjatyckiego z kurczakiem teriyaki, croissanta z kozim serem oraz kieszonkę z kurczakiem, jajkiem i bekonem. Zaś dla miłośników kuchni roślinnej przygotowano kanapki z wege szarpaną kaczką. Ponadto menu Maczfit wzbogacono o smaczne i zdrowe dania dzieci. Wśród dań zaprezentowanych w ramach MaczKids znajdziemy spaghetti bolognese z mozzarellą, naleśniki z serkiem i musem truskawkowym własnego wyrobu, gofry z naturalną konfiturą wiśniową i serkiem kokosowym, pulpeciki drobiowe w sosie śmietanowo-koperkowym z ryżem i marchewką baby, a także pizzerinki z sosem i salami oraz ketchupem własnego wyrobu. Wszystkie wymienione posiłki są dostępne dla osób korzystających z diety Maczfit z Wyborem Menu.

Nasza firma od zawsze słucha swoich klientów i to właśnie dla nich poszerza swoją ofertę. Zależy nam na tym, aby każdy mógł jeść, tak jak lubi, a do tego żyć wygodnie i elastycznie zarządzać swoim potrzebami oraz portfelem. Nasze nowości są odpowiedzią na to, czego potrzebują Polacy. To komfortowe rozwiązania, pozwalające w pełni dostosować swoją dietę do trybu życia każdego, kto sięgnął po nasz catering – mówi Paweł Gurgul, Prezes Zarządu Maczfit Foods.

Maczfit nieustannie poszerza ofertę dla klientów, a od sierpnia firma oferuje aż 3 propozycje diet z Wyborem Menu, już od 56 zł za cały dzień. A wśród nich dietę Everyday, czyli znane smaki ze szczyptą fantazji (15 dań do wyboru), Top Sellers składającą się z dań najczęściej zamawianych przez klientów (25 dań o wyboru), a także Just Restaurant z najszerszym wyborem (40 dań do wyboru). W Maczfit znajdziemy także 13 gotowych diet, a wśród nich. najnowszą propozycję marki – Dietę Comfort, idealną dla osób lubiących klasykę w innowatorskim wydaniu. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.