DataArt współtworzy z Decathlonem system prognozowania sprzedaży
DataArt, firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania na całym świecie, nawiązała współpracę z firmą Decathlon w Niemczech i będzie pracowała nad stworzeniem wysoce dokładnego modelu prognozowania sprzedaży na bazie sztucznej inteligencji. Na podstawie dokładniejszych prognoz, Decathlon będzie mógł z wyprzedzeniem lepiej rozmieścić swoje zasoby.
- Najważniejszym wyzwaniem naszego klienta było uczynienie łańcucha dostaw szybszym, a jednocześnie bardziej stabilnym. Razem z nim opracowujemy skuteczny i bardzo dokładny model prognozowania sprzedaży. Pomaga on zidentyfikować wczesne „sygnały ostrzegawcze” w kolejce zamówień i dostosować procesy biznesowe, zanim będzie za późno – powiedział lya Artistov, Head of Retail & Distribution z niemieckiego oddziału DataArt.
Rozwiązanie usprawnia system zarządzania logistyką, umożliwiając klientowi dostosowanie zapasów, poziomu zatrudnienia, dystrybucji i dostaw w czasie rzeczywistym.
- Praca z DataArt jest nie tylko przyjemnością, ale również jest niezwykle produktywna. Wspólnie tworzymy solidny model prognozowania popytu, który generuje 2-miesięczne prognozy z 90-proc. dokładnością. To rozwiązanie pomaga nam przewidzieć i przygotować się na znaczące zmiany popytu podczas świąt i dużych wydarzeń, a także uwzględnia niepewność związaną z Covid i zmianami regulacyjnymi na wielu rynkach – powiedział Oussama Jaouadi, Head of Data w Decathlon Germany.
Projekt nie jest jednorazowym wdrożeniem. DataArt będzie kontynuować współpracę z Decathlonem, aby zwiększyć ich możliwości analityczne i osiągnąć jeszcze lepsze wyniki.
O DataArt
DataArt to globalna firma inżynierska z siedzibą w Nowym Jorku. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu, zespołom wysoko wykwalifikowanych inżynierów na całym świecie i głębokiej znajomości biznesu, dostarcza wysokiej jakości rozwiązania, na których polegają jej klienci.
DataArt zatrudnia obecnie ponad sześć tysięcy specjalistów w ponad 20 lokalizacjach w USA, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej, a jej klientami są między innymi takie globalne marki jak Unilever, Priceline, Ocado, Flutter Entertainment.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.