Komunikaty PR

DataArt współtworzy z Decathlonem system prognozowania sprzedaży

2022-09-27  |  10:10
Biuro prasowe

DataArt, firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania na całym świecie, nawiązała współpracę z firmą Decathlon w Niemczech i będzie pracowała nad stworzeniem wysoce dokładnego modelu prognozowania sprzedaży na bazie sztucznej inteligencji. Na podstawie dokładniejszych prognoz, Decathlon będzie mógł z wyprzedzeniem lepiej rozmieścić swoje zasoby.

- Najważniejszym wyzwaniem naszego klienta było uczynienie łańcucha dostaw szybszym, a jednocześnie bardziej stabilnym. Razem z nim opracowujemy skuteczny i bardzo dokładny model prognozowania sprzedaży. Pomaga on zidentyfikować wczesne „sygnały ostrzegawcze” w kolejce zamówień i dostosować procesy biznesowe, zanim będzie za późno – powiedział lya Artistov, Head of Retail & Distribution z niemieckiego oddziału DataArt.

Rozwiązanie usprawnia system zarządzania logistyką, umożliwiając klientowi dostosowanie zapasów, poziomu zatrudnienia, dystrybucji i dostaw w czasie rzeczywistym.

- Praca z DataArt jest nie tylko przyjemnością, ale również jest niezwykle produktywna. Wspólnie tworzymy solidny model prognozowania popytu, który generuje 2-miesięczne prognozy z 90-proc. dokładnością. To rozwiązanie pomaga nam przewidzieć i przygotować się na znaczące zmiany popytu podczas świąt i dużych wydarzeń, a także uwzględnia niepewność związaną z Covid i zmianami regulacyjnymi na wielu rynkach – powiedział Oussama Jaouadi, Head of Data w Decathlon Germany.

Projekt nie jest jednorazowym wdrożeniem. DataArt będzie kontynuować współpracę z Decathlonem, aby zwiększyć ich możliwości analityczne i osiągnąć jeszcze lepsze wyniki.

O DataArt

DataArt to globalna firma inżynierska z siedzibą w Nowym Jorku. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu, zespołom wysoko wykwalifikowanych inżynierów na całym świecie i głębokiej znajomości biznesu, dostarcza wysokiej jakości rozwiązania, na których polegają jej klienci.

DataArt zatrudnia obecnie ponad sześć tysięcy specjalistów w ponad 20 lokalizacjach w USA, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej, a jej klientami są między innymi takie globalne marki jak Unilever, Priceline, Ocado, Flutter Entertainment.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.