DB Schenker ceni wieloletnie partnerstwo
DB Schenker przedłużył współpracę z NEONET o kolejne dwa lata ∙ Operator logistyczny od dekady świadczy usługi dla jednego z liderów sprzedaży w branży AGD/RTV/Laptopów/Smartfonów
DB Schenker świadczy firmie NEONET usługi w zakresie B2B, a także B2C, dostarczając przesyłki dla klientów indywidualnych. W 2019 roku operator logistyczny w obu kanałach dystrybucji zrealizował kilkaset tysięcy dostaw.
„Dla DB Schenker współpraca z liderami rynku jest przestrzenią do doskonalenia swoich usług. Firma NEONET jest klientem, z którym przez lata wypracowaliśmy wiele ciekawych rozwiązań dla sektora e-commerce. Mając świadomość zaufania, jakim darzy nas klient, regularnie wykorzystujemy jego cenne opinie i wspólnie szukamy sposobów na to, aby nasz serwis był bardziej skutecznym i atrakcyjnym w dotarciu do finalnych odbiorców NEONET. Jako DB Schenker jesteśmy dumni, że współpraca będzie kontynuowana także w kolejnych latach”, mówi Tomasz Pyka, Dyrektor Sprzedaży Klastra Europy Północno-Wschodniej w DB Schenker.
„Jako NEONET bardzo doceniamy współpracę z partnerami, którzy wspólnie z nami systematycznie podnoszą jakość usług świadczonych naszym klientom, a równolegle cały czas szukają synergii w optymalizacji procesów. Takim właśnie partnerem jest DB Schenker, któremu NEONET powierzył obsługę swoich klientów na kolejne 2 lata. Wielokrotnie przekonaliśmy się, co znaczy partnerstwo z DB Schenker, potwierdzone konkretnymi działaniami, takimi jak dzielenie się ryzykiem, odpowiedzialnością, ale również wypracowanymi korzyściami”, mówi Tomasz Okoński, Dyrektor Pionu Logistyki i Obsługi Klienta w NEONET.
„Podejmujemy szereg działań, by jak najlepiej zrealizować oczekiwania klienta m.in. w zakresie terminowości i kompletacji przesyłek. Pracownicy DB Schenker wspierają procesy w centrach dystrybucyjnych NEONET, a dostawy do odbiorców finalnych realizowane są z 17 naszych terminali ulokowanych w całej Polsce”, wyjaśnia Władysław Kiczak, Dyrektor Regionu Wrocław w DB Schenker.
W ciągu 10 lat firmy zacieśniły współpracę operacyjną, wykorzystując różnego rodzaju narzędzia informatyczne, by rosnąca z roku na rok skala przesyłek była jak najefektywniej obsługiwana. Z uwagi na specyfikę biznesu klienta DB Schenker wprowadził dodatkowe usługi np. dostawy z wniesieniem, dostawy w godzinach popołudniowych.
NEONET jest liderem rynku AGD/RTV/Laptopów/Smartfonów. Pod szyldem marki działa obecnie blisko 300 sklepów na terenie całego kraju z szeroką ofertą produktów w niskich cenach, będących wynikową nietypowego modelu biznesowego opartego na optymalizowaniu kosztów związanych z powierzchnią i lokalizacją sklepów. Uzupełnieniem oferty sklepów stacjonarnych jest sklep internetowy neonet.pl, w którym klienci mają dostęp do szczegółowo sprofilowanych sprzętów najwyższej klasy.
DB Schenker to globalny operator logistyczny. Zapewnia kompleksowe rozwiązania obejmujące transport lądowy, oceaniczny, lotniczy i logistykę magazynową. Zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. W Polsce operator logistyczny dysponuje silną siecią połączeń – w oddziałach i przynależnych terminalach przeładunkowych oraz magazynach logistycznych i agencjach celnych pracuje ponad 3000 osób.

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.