Komunikaty PR

DB Schenker ceni wieloletnie partnerstwo

2020-04-30  |  13:42
Biuro prasowe

DB Schenker przedłużył współpracę z NEONET o kolejne dwa lata Operator logistyczny od dekady świadczy usługi dla jednego z liderów sprzedaży w branży AGD/RTV/Laptopów/Smartfonów

DB Schenker świadczy firmie NEONET usługi w zakresie B2B, a także B2C, dostarczając przesyłki dla klientów indywidualnych. W 2019 roku operator logistyczny w obu kanałach dystrybucji zrealizował kilkaset tysięcy dostaw.

„Dla DB Schenker współpraca z liderami rynku jest przestrzenią do doskonalenia swoich usług. Firma NEONET jest klientem, z którym przez lata wypracowaliśmy wiele ciekawych rozwiązań dla sektora e-commerce. Mając świadomość zaufania, jakim darzy nas klient, regularnie wykorzystujemy jego cenne opinie i wspólnie szukamy sposobów na to, aby nasz serwis był bardziej skutecznym i atrakcyjnym w dotarciu do finalnych odbiorców NEONET. Jako DB Schenker jesteśmy dumni, że współpraca będzie kontynuowana także w kolejnych latach”, mówi Tomasz Pyka, Dyrektor Sprzedaży Klastra Europy Północno-Wschodniej w DB Schenker.

„Jako NEONET bardzo doceniamy współpracę z partnerami, którzy wspólnie z nami systematycznie podnoszą jakość usług świadczonych naszym klientom, a równolegle cały czas szukają synergii w optymalizacji procesów. Takim właśnie partnerem jest DB Schenker, któremu NEONET powierzył obsługę swoich klientów na kolejne 2 lata. Wielokrotnie przekonaliśmy się, co znaczy partnerstwo z DB Schenker, potwierdzone konkretnymi działaniami, takimi jak dzielenie się ryzykiem, odpowiedzialnością, ale również wypracowanymi korzyściami, mówi Tomasz Okoński, Dyrektor Pionu Logistyki i Obsługi Klienta w NEONET.

„Podejmujemy szereg działań, by jak najlepiej zrealizować oczekiwania klienta m.in. w zakresie terminowości i kompletacji przesyłek. Pracownicy DB Schenker wspierają procesy w centrach dystrybucyjnych NEONET, a dostawy do odbiorców finalnych realizowane są z 17 naszych terminali ulokowanych w całej Polsce”, wyjaśnia Władysław Kiczak, Dyrektor Regionu Wrocław w DB Schenker.

W ciągu 10 lat firmy zacieśniły współpracę operacyjną, wykorzystując różnego rodzaju narzędzia informatyczne, by rosnąca z roku na rok skala przesyłek była jak najefektywniej obsługiwana. Z uwagi na specyfikę biznesu klienta DB Schenker wprowadził dodatkowe usługi np. dostawy z wniesieniem, dostawy w godzinach popołudniowych.

NEONET jest liderem rynku AGD/RTV/Laptopów/Smartfonów. Pod szyldem marki działa obecnie blisko 300 sklepów na terenie całego kraju z szeroką ofertą produktów w niskich cenach, będących wynikową nietypowego modelu biznesowego opartego na optymalizowaniu kosztów związanych z powierzchnią i lokalizacją sklepów. Uzupełnieniem oferty sklepów stacjonarnych jest sklep internetowy neonet.pl, w którym klienci mają dostęp do szczegółowo sprofilowanych sprzętów najwyższej klasy.

DB Schenker to globalny operator logistyczny. Zapewnia kompleksowe rozwiązania obejmujące transport lądowy, oceaniczny, lotniczy i logistykę magazynową. Zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. W Polsce operator logistyczny dysponuje silną siecią połączeń – w oddziałach i przynależnych terminalach przeładunkowych oraz magazynach logistycznych i agencjach celnych pracuje ponad 3000 osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.