Komunikaty PR

DB Schenker ceni wieloletnie partnerstwo

2020-04-30  |  13:42
Biuro prasowe

DB Schenker przedłużył współpracę z NEONET o kolejne dwa lata Operator logistyczny od dekady świadczy usługi dla jednego z liderów sprzedaży w branży AGD/RTV/Laptopów/Smartfonów

DB Schenker świadczy firmie NEONET usługi w zakresie B2B, a także B2C, dostarczając przesyłki dla klientów indywidualnych. W 2019 roku operator logistyczny w obu kanałach dystrybucji zrealizował kilkaset tysięcy dostaw.

„Dla DB Schenker współpraca z liderami rynku jest przestrzenią do doskonalenia swoich usług. Firma NEONET jest klientem, z którym przez lata wypracowaliśmy wiele ciekawych rozwiązań dla sektora e-commerce. Mając świadomość zaufania, jakim darzy nas klient, regularnie wykorzystujemy jego cenne opinie i wspólnie szukamy sposobów na to, aby nasz serwis był bardziej skutecznym i atrakcyjnym w dotarciu do finalnych odbiorców NEONET. Jako DB Schenker jesteśmy dumni, że współpraca będzie kontynuowana także w kolejnych latach”, mówi Tomasz Pyka, Dyrektor Sprzedaży Klastra Europy Północno-Wschodniej w DB Schenker.

„Jako NEONET bardzo doceniamy współpracę z partnerami, którzy wspólnie z nami systematycznie podnoszą jakość usług świadczonych naszym klientom, a równolegle cały czas szukają synergii w optymalizacji procesów. Takim właśnie partnerem jest DB Schenker, któremu NEONET powierzył obsługę swoich klientów na kolejne 2 lata. Wielokrotnie przekonaliśmy się, co znaczy partnerstwo z DB Schenker, potwierdzone konkretnymi działaniami, takimi jak dzielenie się ryzykiem, odpowiedzialnością, ale również wypracowanymi korzyściami, mówi Tomasz Okoński, Dyrektor Pionu Logistyki i Obsługi Klienta w NEONET.

„Podejmujemy szereg działań, by jak najlepiej zrealizować oczekiwania klienta m.in. w zakresie terminowości i kompletacji przesyłek. Pracownicy DB Schenker wspierają procesy w centrach dystrybucyjnych NEONET, a dostawy do odbiorców finalnych realizowane są z 17 naszych terminali ulokowanych w całej Polsce”, wyjaśnia Władysław Kiczak, Dyrektor Regionu Wrocław w DB Schenker.

W ciągu 10 lat firmy zacieśniły współpracę operacyjną, wykorzystując różnego rodzaju narzędzia informatyczne, by rosnąca z roku na rok skala przesyłek była jak najefektywniej obsługiwana. Z uwagi na specyfikę biznesu klienta DB Schenker wprowadził dodatkowe usługi np. dostawy z wniesieniem, dostawy w godzinach popołudniowych.

NEONET jest liderem rynku AGD/RTV/Laptopów/Smartfonów. Pod szyldem marki działa obecnie blisko 300 sklepów na terenie całego kraju z szeroką ofertą produktów w niskich cenach, będących wynikową nietypowego modelu biznesowego opartego na optymalizowaniu kosztów związanych z powierzchnią i lokalizacją sklepów. Uzupełnieniem oferty sklepów stacjonarnych jest sklep internetowy neonet.pl, w którym klienci mają dostęp do szczegółowo sprofilowanych sprzętów najwyższej klasy.

DB Schenker to globalny operator logistyczny. Zapewnia kompleksowe rozwiązania obejmujące transport lądowy, oceaniczny, lotniczy i logistykę magazynową. Zarządza globalnymi łańcuchami dostaw dla producentów, eksporterów i importerów wiodących marek. W Polsce operator logistyczny dysponuje silną siecią połączeń – w oddziałach i przynależnych terminalach przeładunkowych oraz magazynach logistycznych i agencjach celnych pracuje ponad 3000 osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata Biuro prasowe
2024-05-14 | 16:20

Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata

Wśród biznesów zakładanych przez kobiety aż 85 proc. jest w stanie przetrwać pierwsze dwa lata działalności. Najbardziej decydujący jest drugi rok prowadzenia firmy, jednak
Firma Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
2024-05-13 | 19:23

Platige Image otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich

Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image, dołączając do kilkunastu studiów, które otworzyły swoje podwoje na wyspach
Firma Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową
2024-05-07 | 15:25

Gotówka od NFG pomoże firmom zachować płynność finansową

Martin Kaczmarski wprowadza nową usługę dla przedsiębiorstw     Blisko 9 na 10 firm z sektora MŚP wystawia faktury z odroczonym terminem płatności. W razie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne

Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.