Komunikaty PR

DENI CLER – spotkanie z gwiazdami i prezentacja kolekcji DENI CLER SPORT

2022-10-31  |  11:00
Biuro prasowe

27 października w warszawskim salonie marki DENI CLER odbyła się prezentacja nowej linii DENI CLER SPORT, która wychodząc naprzeciw trendom i zapotrzebowaniu na wysokiej jakości sportowe ubrania, oferuje swym klientom artykuły łączące ponadczasowość i sportowy styl. Od kilku lat Polki zaczęły zwracać szczególną uwagę na swoją kondycję fizyczną, a codzienne ćwiczenia stały się dla wielu nieodzownym elementem codziennej rutyny. Z biegiem czasu zmieniają się jednak nie tylko przyzwyczajenia i rytuały, ale również modowe trendy, a połączenia sportowych i eleganckich ubrań jest jednym z najbardziej popularnych i pożądanych. Naprzeciw tym oczekiwaniom wyszła marka DENI CLER, która do swojej oferty produktowej wprowadziła linię DENI CLER SPORT. W jej skład wchodzi 16 modeli, które tworzą pełne sylwetki. Wśród nich znalazły się: topy, legginsy, bluzy oraz sportowe kurtki.

 

 

Najnowsza linia DENI CLER SPORT to najwyższy poziom jakości materiałów w modnych, sportowych formach. Tworzywa wykorzystane w tej linii są odporne na pot, chlor, promienie słoneczne, uszkodzenia mechaniczne i szereg innych parametrów.

Kluczową rolę w stworzeniu najnowszej linii DENI CLER SPORT spełnił trend „Athleisure”, który zakłada łączenie ubrań sportowych z codziennymi oraz spopularyzowanie noszenia odzieży sportowej na co dzień. „Athleisure to połączenie sportu i wygody. Pandemia sprawiła, że większość z nas zostawiła w szafie wytworne garnitury i wysokie szpilki. Łączymy style sportowy z klasyczną elegancją. Nosimy garnitury z butami sportowymi oraz legginsy ze szpilkami i eleganckimi bluzkami. Wygoda stała się nieodłącznym elementem naszego życia i nie chcemy już z niej rezygnować”- powiedziała Iwona Kossmann, prezes marki DENI CLER.

Spotkanie przyciągnęło liczne grono wielbicielek marki, wśród których nie zabrakło gwiazd polskiego show – biznesu. Aby zobaczyć najnowsza kolekcję marki pojawiły się m.in.: Ewa Kasprzyk, Grażyna Wolszczak, Katarzyna Glinka, Beata Ścibakówna, Izabela Kuna, Mariola Bojarska–Ferenc, Marta Kuligowska, Lidia Popiel, Joanna Racewicz, Orina Krajewska, Adriana Palka, Sandra Dorsz, Natalia Jakuła, Anna Nowak, Justyna Bolek, Marta Lech-Maciejewska.

„Wygoda, nowoczesność i elegancja to połączenie, które najbardziej fascynuje mnie w modzie. Marka DENI CLER ciągle się rozwija i wychodzi naprzeciw aktualnych oczekiwaniom dzisiejszego rynku. Cieszę się, że marki oferują rozwiązania sportowe, ale takie, które nadal mają w sobie nutkę elegancji. To jest piękne i wyjątkowe. Takich możliwości wcześniej nie było” – skomentowała Katarzyna Glinka.

 

„Dzisiejsza moja stylizacja jest przykładem połączenia różnych nurtów: sportowy t–shirt, elegancka marynarka i buty na lekkim obcasie, które dopełniają całość. Rzadko wybieram w całości eleganckie stylizacje. Na próby uczęszczam najczęściej w wygodnych spodniach. Marka DENI CLER oferuje właśnie takie produkty, które można ze sobą różnorako mieszać. Jednym zdaniem – każde wyjście to stylizacja tylko od DENI CLER” – podsumowała Ewa Kasprzyk.

„Uwielbiam łączyć style. Sportowe obuwie zestawiam czasem z ubraniami z motywem cekinów. Dresy w połączeniu ze szpilkami również wyglądają fantastycznie. Pandemia sprawiła, że przyzwyczailiśmy się do siebie w domowej odsłonie. Teraz coraz częściej pokazujemy się na ulicy w sportowych stylizacjach”- zauważyła Grażyna Wolszczak.

„Sport to moje życie, od dziecka uczęszczam na treningi. Niesamowite jest to, jak teraz można łączyć modę ze sportem. Ważne jednak, aby materiały były wykonane z „oddychających” tkanin, żeby było nam wygodnie podczas ćwiczeń. Trening bowiem to nie kara, a przyjemność”- dodała Adriana Palka.

„Tężyzna fizyczna to warunek dobrego samopoczucia i zdrowia. Zwracam szczególną uwagę do wszystkich swoich stylizacji. (…) Od dawna miksuje styl sportowy z eleganckim. Jeszcze zanim ten trend stał się modny, ja łączyłam sportowe obuwie z marynarkami”- powiedziała Izabela Kuna.

DENI CLER to marka z ponad 50- letnią tradycją. Powstała w Mediolanie, lecz w Polsce pojawiła się dopiero w latach 90. ubiegłego wieku. Od pierwszych chwil na rynku zawojowała serca Polek, spragnionych szykownych i modnych rozwiązań.  Wyroby DENI CLER od lat kojarzą się z połączeniem prostoty i nienagannej elegancji zawartej nie tylko w kroju, ale również w wysokiej jakości materiałach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.