Komunikaty PR

Do grona partnerów Sescom dołączyła marka JD Sports

2022-07-21  |  11:00
Biuro prasowe

Do grona partnerów Sescom dołączyła marka JD Sports

 

Sescom, jeden z największych dostawców z rynku technicznego Facility Management w Polsce, rozpoczął swój kolejny projekt z zakresu przeglądu instalacji HVAC w salonach należących do JD Sports. Usługi są wykonywane na terenie Niemiec oraz Austrii.

 

JD Sports to brytyjska firma zajmująca się sprzedażą detaliczną odzieży i produktów sportowych. Założona w 1981 roku firma posiada obecnie około 1000 sklepów w ponad 20 krajach. W 2021 roku firma rozpoczęła działalność na polskim rynku.

Współpracę z klientem rozpoczęliśmy od wykonania inwentaryzacji systemów HVAC w 81 salonach. Obecnie wykonujemy przeglądy klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania w pierwszych obiektach należących do JD Sports. Serwisowanie, modernizacja systemów ma wiele zalet, m.in. ogranicza koszty zużycia mediów, odblokowuje środki, które można przeznaczyć na nowe inwestycje oraz ma pozytywny wpływ na środowisko poprzez redukcję emisji CO2 i śladu węglowego – mówi Dorota Jasińska, Business Development Manager w Sescom S.A.

Sescom w swojej działalności jest bardzo mocno skoncentrowany na nowych technologiach do optymalizacji własnej działalności oraz swoich klientów. Dużą uwagę skupia również na potrzebach otoczenia związanych ze zrównoważonym rozwojem.

– Sprawnie działająca instalacja HVAC to ważny element szczególnie w okresie letnim. Sescom posiada technologię SES Control, która służy do opomiarowania pracy urządzeń. Integruje ją z innymi systemami, a następnie wizualizuje i analizuje dane. Dzięki temu można diagnozować problemy, zapobiegać awariom oraz optymalizować pracę urządzeń znajdujących się w obiektach, a także ustalać optymalny czas dokonywania przeglądów serwisowych – dodaje Sławomir Halbryt, prezes Sescom S.A. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.