Komunikaty PR

#dobrotobumerang - przekąski z przesłaniem

2020-05-03  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.04 MB )

Pandemia i kwarantanna zmieniają priorytety. Także w biznesie. Obok słupków sprzedaży znaczenia nabierają wartości, jakimi kieruje się przedsiębiorstwo. Konsumenci wybierają produkty lokalne, zdrowe i takie, które budują poczucie wspólnoty. Widać to choćby w segmencie produktów spożywczych dla dzieci.

Dzieci często nie rozumieją, dlaczego muszą być w izolacji, nie mogą spotkać się z ukochaną babcią czy dziadkiem, pójść do kolegi. Psychologowie jeszcze nie opracowali pewnych metod, dzięki którym rodzice wiedzieliby, jak wytłumaczyć tę sytuację najmłodszym i ukoić dziecięcą tęsknotę. Każdy gest przypominający o wzajemnej trosce jest teraz szczególnie cenny.  

Ma to swoje odbicie także w konsumenckich wyborach. Firma Pure Life produkująca serię słodkich naturalnych przekąsek "Porcja Dobra" zauważyła, że przez ostatnie miesiące na równi z jakością i smakiem tworzonych przez nią słodyczy, dla klientów liczy się też dołączana do nich Dobrokarta.  

– To kolorowe, wesołe obrazki z motywującym hasłem, np. "Tęsknię za tobą", ,,Dziękuję, że jesteś". Są one dostępne w wersji dla dzieci i dla dorosłych. Nieoczekiwanie w warunkach kwarantanny nabrały nowego, mocniejszego znaczenia. W mediach społecznościowych, choćby na naszych profilach, obserwujemy, że robią teraz karierę. Stały się przekaźnikami ważnych uczuć, których często nie można ze względu na izolację wyrazić wprost – mówi Anna Ananczikowa z "Porcji Dobra". – Okazało się też, że jest to coś, co nas wyróżnia na rynku naturalnych przekąsek dla dzieci.  

W sieci pojawiają się komentarze i zdjęcia z Dobrokartą w roli głównej. Pewien mąż powiesił ją w domu na lodówce. Dla żony była to miła niespodzianka. Kartka wisi do tej pory, bo obojgu poprawia humor. Jedna z klientek opisała, że kilkuletnie dziewczynki, sąsiadki z bloku wrzucają  sobie Dobrokarty do skrzynek pocztowych. Teraz, kiedy już można wychodzić na zewnątrz, ale jeszcze nie spotykać się, zostawiają obrazek w umówionych miejscach. Bliscy dzielą się nimi, wysyłając przez internetowe komunikatory.
– Wzmożone zainteresowanie Dobrokartami pokazuje, że jednak na skutek kryzysu, w którym przyszło nam żyć, zmieniają się priorytety – zauważa Anna Ananczikowa.  – Zaczynają bardziej liczyć się wartości. Jako firma zawsze od nich wychodziliśmy.  


Porcja Dobra pojawiła się na polskim rynku jako przedsiębiorstwo produkujące naturalne przekąski, ale też firma zaangażowana społecznie i ekologicznie. Postuluje życie w zgodzie naturą i chce promować ideę sharingu. Temu między innymi służą Dobrokarty.  

–  Poszukując inspiracji, natknęliśmy się na społeczny projekt „dobrokarty” przedstawiony na konferencji TEDx w Rosji, który został przez nas zaadaptowany i odtworzony – mówi Anna Ananczikowa.  – Dobrokarty wywołują pozytywne emocje – bawią, śmieszą, a jednocześnie pielęgnują takie wartości, jak wdzięczność, życzliwość, wspaniałomyślność, dobroć wobec najbliższych. Od lat z sukcesem zajmujemy się handlem towarami FMGC. Porcja Dobra powstała w 2018 roku i miał to być nasz wkład, w to, by świat był zdrowszy i lepszy. Teraz to jeszcze bardziej aktualne.

Dobrokarty można znaleźć w kostkach z niespodzianką, dwupakach, bombonierce z bakaliowymi kulkami, a ostatnio także w kuferku ze słodkościami, który, z racji tego, że rzadziej zaglądamy do sklepów, można zakupić przez Allegro. W skład przekąsek wchodzą maksymalnie cztery naturalne składniki – tylko owoce i orzechy.  
Dobrokarty opatrzone są w hashtag #dobrotobumerang.  

– To co wysyłamy, do nas wraca. Także w biznesie i tego się trzymamy, czekając na lepsze czasy – puentuje Anna Ananczikowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.