Komunikaty PR

DPD Polska uruchomi 9 tysięcy automatów paczkowych SwipBox Infinity

2024-09-16  |  08:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

DPD Polska zainstalowała już ponad 8 tysięcy automatów paczkowych SwipBox Infinity w ramach ogólnopolskiej sieci DPD Pickup, która liczy łącznie 30 tysięcy punktów i automatów odbioru. Do końca 2024 roku zostanie zainstalowanych kolejnych tysiąc zewnętrznych, wolnostojących urządzeń.

Naszym klientom chcemy zaproponować szeroki wybór form nadania i odbioru paczki w domu lub poza domem. Dlatego oprócz klasycznych dostaw kurierskich na adres, dynamicznie rozwijamy naszą sieć DPD Pickup, w tym automaty paczkowe, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie klientów na szybkie i wygodne rozwiązania logistyczne. Wdrożenie już ponad 8 tysięcy automatów paczkowych na terenie całej Polski odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostosowanie się do zmieniających się trendów i rozumienie potrzeb konsumentów, wynikających z tempa współczesnego życia oraz chęci wygody. Na najbliższe miesiące mamy dalsze plany rozwoju  sieci DPD Pickup, w tym planujemy rok zamknąć z liczbą 9 000 automatów. W 2025 roku nasza sieć DPD Pickup będzie dalej rosła, zgodnie z potrzebami klientów – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska.

Do automatów DPD Pickup dostęp uzyskuje się za pomocą aplikacji DPD Mobile, która umożliwia łatwe zarządzanie przesyłkami, sprawdzanie ich aktualnego statusu, przeglądanie archiwum nadanych i odebranych paczek, kontakt z kurierem oraz lokalizowanie najbliższych punktów i automatów.

DPD Polska od zawsze koncentrowała się na zapewnieniu wysokiego poziomu obsługi klienta na zmieniającym się rynku e-commerce, który charakteryzuje się rosnącymi potrzebami i wymaganiami. Firma doskonale rozumie ideę modułowej, zasilanej bateryjnie konstrukcji automatu SwipBox Infinity i wykorzystuje jej zalety, które pozwalają na instalację urządzeń w dowolnym miejscu. To pomaga DPD zbliżyć się do klientów, zapewniając im 24/7 wygodę zarówno w miastach, jak i na obszarach wiejskich – dodaje Michał Czechowski, dyrektor zarządzający w SwipBox Polska.

Sieć DPD Pickup obejmuje obecnie prawie 30 tysięcy lokalizacji w całej Polsce oraz ponad 110 tysięcy w Europie. Punkty nadania i odbioru paczek można znaleźć w dużych sieciach handlowych, a lokalizacje są wybierane na podstawie solidnych danych demograficznych i przesyłkowych, specyficznych dla miast i regionów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.