Komunikaty PR

Dynamiczny rozwój Dealz w Polsce – sieć otworzyła swój 250. sklep!

2023-08-31  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Dealz

ul. Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dealz|alertmedia.pl| |dealz|alertmedia.pl
506051987
www.dealz.pl
Do pobrania Dealz ( 0.04 MB )

Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, otworzyła swój 250. sklep w Polsce. Jubileuszowa placówka marki mieści się w Malborku, w Parku Handlowym Koszykowa przy ulicy Koszykowej 2. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów międzynarodowych marek w konkurencyjnych cenach.

Dealz kontynuuje ekspansję na polskim rynku

Otwarty w Malborku sklep, o powierzchni 450 mkw., jest pierwszą placówką marki w tym mieście i zarazem 250. sklepem Dealz w Polsce. W ciągu ostatniego półrocza sieć zwiększyła liczbę swoich polskich placówek o pięćdziesiąt, a w najbliższych tygodniach planowane są otwarcia kolejnych punktów. Jest to odpowiedź firmy na duże zainteresowanie klientów sklepami, które oferują dobrej jakości produkty i marki w przystępnych cenach.

Różnorodny asortyment sklepów Dealz obejmuje około 3000 produktów międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sieciach handlowych, w najlepszych cenach na rynku. W ofercie znajdują się m.in. artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt. Sieć planuje dalsze wzmacnianie oferty artykułów do codziennego użytku oraz rozbudowę asortymentu convenience o nowe produkty i marki.

„Dealz kontynuuje realizację założonej strategii dynamicznego rozwoju, która już przynosi wymierne efekty. Przykładowo w I kwartale bieżącego roku otworzyliśmy nowe centrum dystrybucyjne w Łyszkowicach, w tym samym okresie wprowadziliśmy nową odsłonę sklepu i rozpoczęliśmy proces rebrandingu obiektów, które powstały w poprzednich latach. Teraz otworzyliśmy 250. sklep, a do końca roku chcemy posiadać w Polsce ponad 300 placówek, co oznacza radykalne przyspieszenie rozwoju firmy. Rosnąca popularność marki jest zasługą m.in. naszej unikatowej oferty, która wpisuje się w potrzeby klientów poszukujących sposobów na tańsze zakupy bez kompromisów w zakresie jakości,” – powiedział Marcin Langowski, Managing Director Dealz Poland.

Wraz z otwarciem nowego sklepu w Malborku, Dealz wystartował również z nową akcją pod hasłem „Czysty zysk”, w ramach której promuje wysokiej jakości produkty chemii gospodarczej m.in. z Niemiec i Wielkiej Brytanii oraz dostarcza klientom wiele cennych porad dotyczących sprzątania, prania i prasowania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Dealz
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.