Dział Handlowy Agrii Polska z nowym Dyrektorem
Od 26 marca bieżącego roku Piotr Rybkowski objął stanowisko Dyrektora Handlowego w firmie Agrii Polska Sp. z o.o., awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze. Przejęcie przez niego nowej funkcji, zbiega się w czasie z otwarciem nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Aleksandrowie Kujawskim.
Piotr Rybkowski związany jest z firmą Agrii od 2003 roku. Absolwent kierunku ochrona środowiska i rekultywacja terenów zdegradowanych na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, rozpoczął karierę jako doradca terenowy, wykazując się szeregiem umiejętności handlowych i operacyjnych.
Zdobyte doświadczenie, wrodzone umiejętności menadżerskie oraz zaangażowanie zaowocowały efektywną, 20-letnią współpracą w ramach organizacji. Stałe poszerzanie kompetencji w obszarze agronomii i zarządzania zespołem, przyczyniły się kolejno do objęcia przez niego stanowiska Menadżera Sprzedaży i Dyrektora Regionalnego oddziału Południe. Wybitne umiejętności sprzedażowe, otwartość na zmiany i konstruktywne podejście do problemów ostatecznie zdecydowały o powierzeniu mu roli Dyrektora Handlowego marki Agrii.
Przejęcia stanowiska przez Piotra Rybkowskiego to wynik intensywnego rozwoju spółki na rynku krajowym. W maju zaplanowano oficjalne otwarcie nowoczesnego zakładu produkcyjnego w Aleksandrowie Kujawskim. Agrii Polska należy do grona liderów w branży produkcji i dystrybucji nowoczesnych nawozów, materiału siewnego, płodów rolnych, pasz oraz środków ochrony roślin. Uruchomienie produkcji w nowej fabryce to olbrzymi krok w stronę rozwoju marki własnej nawozów dolistnych foliQ, ale również wyjście naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom polskich Rolników dotyczących stabilnych, jakościowych i pewnych środków dla roślin.

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.