Dzień Czekolady 2022. Premiera wegańskich czekoladek
Agencja Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co| |kaja.pomiankiewicz|odkuchni.co
+48 665 113 144
www.odkuchni.co
Dzień Czekolady dla fanów słodkości zapowiada się wyjątkowo smakowicie. Z okazji tego święta pierwszy raz w Polsce możemy zamówić mleczne słodycze reklamowe na bazie innowacyjnej czekolady, stworzonej bez nabiału i laktozy. Wszystko to za sprawą marki Slodkie. Sprawdź, czym zastąpiono mleko w tych produktach!
Najbardziej kremowa alternatywa mlecznej czekolady na świecie
Dziś wielu Polaków mierzy się z nietolerancjami pokarmowymi oraz uczuleniami na poszczególne składniki spożywcze. W sklepach pojawia się coraz więcej produktów przeznaczonych dla tych osób, ale nadal nie wszystkie tradycyjne smaki mają swoją alternatywę. Marka Slodkie, specjalizująca się w czekoladowych słodyczach reklamowych, przeciera szlaki i z okazji Dnia Czekolady startuje z zupełnie nową serią słodyczy reklamowych przeznaczonych w 100% dla wegan.
Zauważyliśmy, że w Polsce brakuje produktów premium przeznaczonych w pełni dla wegan oraz osób unikających laktozy, a ocenia się, że 65% populacji ma trudności z jej trawieniem. Dlatego jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy produkty reklamowe z czekolady niezawierającej nawet śladowych ilości mleka czy innych składników odzwierzęcych – mówi Anna Garmada, Prezes Zarządu Slodkie.
W składzie nowej, w 100% wegańskiej czekolady, poza wysokiej jakości kakao, znajdziemy alternatywę dla mleka krowiego pozyskiwaną z rośliny chufa, zwanej także orzechem tygrysim lub migdałem ziemnym. Ten składnik nadaje czekoladzie prawdziwie mlecznego smaku. Mimo swojej nazwy w rzeczywistości nie jest to orzech, a bulwa cibory jadalnej, dlatego nie uczula, a jej spożywanie jest dla nas całkowicie bezpieczne. Chufa charakteryzuje się niezwykłą kremowością, bogatym smakiem i delikatnością, przez co nadaje czekoladzie wybornego, mlecznego smaku.
Bez laktozy, nabiału, glutenu i soi, a do tego eco-friendly!
Co wyróżnia innowacyjną wegańską czekoladę NXT? W przeciwieństwie do innych czekolad wegańskich bezmleczna gama Callebaut NXT nie zawiera nawet śladowych ilości nabiału, soi, orzechów i glutenu. Ponadto produkuje się ją w specjalnych liniach, które nie mają żadnego kontaktu z nabiałem czy orzechami. W ten sposób NXT Dairy Free spełnia najwyższe standardy żywności na świecie, stając się doskonałą propozycją dla wegan oraz alergików.
W jej składzie nie znajdziemy „E” dodatków, sztucznych aromatów i barwników. Mleko zastąpione chufą pozwala cieszyć się smakiem mlecznej czekolady nawet osobom z nietolerancjami pokarmowymi – bez obawy o reakcję alergiczną. Wszystkie składniki wykorzystywane do produkcji czekolady pochodzą z odnawialnych źródeł, a ograniczenie wykorzystania przemysłu mlecznego na rzecz rolnictwa opartego na roślinach skutkuje mniejszą emisją CO2, mniejszym zużyciem wody i energii. Wegański wariant mlecznej czekolady jest więc lepszy nie tylko dla zdrowia, ale również dla naszej planety!
Wegańska oferta firmy Slodkie
W ofercie marki Slodkie znajdziemy pięć produktów przygotowanych na bazie czekolady NXT Dairy Free. Są to: Czekoladka Vista, Czekoladowa Karta 20 g, czekolada Mini Modern Bar, Tabliczka Czekolady w Kopercie 70 g, a także Chocolate Bites w zestawie lub pojedynczych tafelkach. Produkty te świetnie sprawdzą się nie tylko na imprezach masowych czy konferencjach, ale także na ślubach czy jubileuszach.
Wszystkie produkty z wegańskiej czekolady posiadają biodegradowalne opakowania oraz certyfikowany karton FSC. Slodkie zdradza, że w kolejnych kwartałach planuje poszerzyć ofertę słodyczy z czekolady NXT. Co więcej, słodkie upominki z linii NXT Dairy Free posiadają certyfikat fundacji Cocoa Horizons. Świadczy on o wykorzystywaniu składników pochodzących ze zrównoważonych upraw kakaowców oraz stosowaniu etycznych praktyk. Wegańska linia produktów to kolejny krok firmy Slodkie w stronę ekologii.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.